IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : vinyl te koop Vorige pagina | Volgende pagina
arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 04-12-2003 14:53 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

gvd dit is nou al de 2e keer dat een mad butcher picture disc voor mijn neus wordt weggekaapt


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 04-12-2003 15:03 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 14:53 schreef arrebar het volgende:
gvd dit is nou al de 2e keer dat een mad butcher picture disc voor mijn neus wordt weggekaapt
huhuhuhu


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 04-12-2003 17:32 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 3 december 2003 17:31 schreef IronGlory het volgende:
en deze mogen ook weg: ruilen wil ook wel eens lukken!

AC/DC - Back In Black
Accept - Metal Heart
Acid - Black Car EP
Anthrax - Spreading The Disease
Anvil - Metal On Metal
Blacklace - Unlaced
Deathrow - Riders Of Doom [ex-Samhain]
Earthshaker - Earthshaker
Helstar - Remnants Of War
Iron Maiden - Number Of The Beast
Legal Suffering - Gimme Hope EP
Lizzy Borden - Menace To Society
Mezzrow - Then Came The Killing
Ostrogoth - Ecstasy And Danger
Queensrÿche - Queen Of The Reich EP very first pressing, lim. 1500 pc
S.O.D. - Speak English Or Die
Samain - Vibrations Of Doom
Samson - Survivors
Saxon - Saxon
Scorpions - Animal Magnetism
Scorpions - Blackout
Steel Vengeance - Call Off The Dogs
Testament - Live At Eindhoven
Thrust - Fist Held High
Tokyo Blade - Night Of The Blade
Torch - Electrikiss
Toxik - Think This


+ Maltese Falcon - Metal Rush


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Krisiun
Usericon van Krisiun
Posted 04-12-2003 19:55 by Krisiun Wijzig reactieProfiel van KrisiunQuote dit bericht

Black Sabbath:Born again 10euro
Black Sabbath:Master of reality 10euro
Metal under Greece pt 1 Black/Death-Comp-lp with:Void,Bestial wrath,Legion of
Doom,Vorphalack,etc… 10 euro
Rotting Christ:A dead poem 15 euro
Sepultura:Roots 10euro


Krisiun666@pandora.be


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 05-12-2003 0:53 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ehm iron glory waarom doe je ign die geweldige ecstasy and danger weg

maar hoeveel voor de acid EP en toxik - think this?

[Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 05-12-2003 9:23]



dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 07-12-2003 13:14 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 23:08 schreef invictis het volgende:
mensen mogen en kunnen me inderdaad gewoon mailen, ik zal volgende week dan wel contact opnemen met de betreffende ZM-ers


bent u er al uit of niet? Stuur anders even een mailtje....


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 07-12-2003 13:31 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 5 december 2003 0:53 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
ehm iron glory waarom doe je ign die geweldige ecstasy and danger weg

maar hoeveel voor de acid EP en toxik - think this?
ik heb hem meer dan een keer in mn rek staan, dus mag er wel 1 weg aangezien het identieke persingen zijn ook. En ZO geweldig is die plaat ook weer neit geef mij maar'n Feelings Of Fury!
ik Mail jouw een XLS door met alle gegevens van de lijst


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


invictis
Usericon van invictis
Posted 07-12-2003 14:42 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

zat te denken aan 15 pleuro voor lp's en 30 voor PD's lijkt me wel netjes
zal morgen mensen ff mailen over hoe of wat


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 08-12-2003 13:40 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

nou ik heb alle mensen gemaild die gereageerd hadden
zal naar aanleiding van hun reactie lijst updaten van de week


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-12-2003 13:41 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

HE! JE SLAAT ME OVER!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 08-12-2003 13:43 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2003 14:42 schreef invictis het volgende:
zat te denken aan 15 pleuro voor lp's en 30 voor PD's lijkt me wel netjes
zal morgen mensen ff mailen over hoe of wat


Dat is echt veel te duur voor de meeste platen. De helft daarvan zou een normale prijs zijn


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-12-2003 13:43 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 13:43 schreef Dunne_Hein het volgende:
Dat is echt veel te duur voor de meeste platen. De helft daarvan zou een normale prijs zijn
doe normaal! een achtste is redelijk!


ToxicTrace
Need Money For Beer
Usericon van ToxicTrace
Posted 08-12-2003 13:46 by ToxicTrace Wijzig reactieProfiel van ToxicTraceQuote dit bericht

Allemaal Picture Discs:
Rage - End Of All Days
Stratovarius - Infinite
Rhapsody - Symphony Of Enchanted Lands
Luca Turilli - Kings Of The Nordic Twilight
Gamma Ray - Powerplant


invictis
Usericon van invictis
Posted 08-12-2003 13:53 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 13:41 schreef Elfensteen het volgende:
HE! JE SLAAT ME OVER!


uhr je zou me toch op msn spreken vanavond


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-12-2003 13:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dat het een PD is wil nog niet zeggen dat daarmee de muziek ook aan te horen is...


Je moeder.


invictis
Usericon van invictis
Posted 08-12-2003 13:53 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 13:43 schreef Dunne_Hein het volgende:
Dat is echt veel te duur voor de meeste platen. De helft daarvan zou een normale prijs zijn



uhr ik doe iets verkeerd geloof ik


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 08-12-2003 13:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 13:43 schreef Elfensteen het volgende:
doe normaal! een achtste is redelijk!


heel erg verkeerd


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-12-2003 13:54 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 13:53 schreef invictis het volgende:
uhr je zou me toch op msn spreken vanavond
Ja


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-12-2003 13:54 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 13:54 schreef invictis het volgende:
heel erg verkeerd


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 08-12-2003 13:59 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 13:53 schreef invictis het volgende:
uhr ik doe iets verkeerd geloof ik


Naja, de meeste 2eh lp's kosten tussen de €5 en €10. En de iets zeldzamere zie ik voor €12/€15 gaan. En die PD's echt niet duurder dan €20.

Maarja, het is jouw vinyl dus ook jouw prijzen.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-12-2003 14:00 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 13:59 schreef Dunne_Hein het volgende:
Naja, de meeste 2eh lp's kosten tussen de €5 en €10. En de iets zeldzamere zie ik voor €12/€15 gaan. En die PD's echt niet duurder dan €20.

Maarja, het is jouw vinyl dus ook jouw prijzen.
Dat zijn inderdaad gangbare prijzen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-12-2003 14:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

helaas ook zeldzame prijzen...


Je moeder.


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 08-12-2003 14:12 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 13:59 schreef Dunne_Hein het volgende:
Naja, de meeste 2eh lp's kosten tussen de €5 en €10. En de iets zeldzamere zie ik voor €12/€15 gaan. En die PD's echt niet duurder dan €20.

Maarja, het is jouw vinyl dus ook jouw prijzen.


prijzen in dollars vertekenen nogal, laten we het maar op eurootjes houden of niet? Ik moet zeggen, er staan platen tussen die wel degelijk redelijk geprijsd zijn voor die 15 euro, hoor en ja toevallig betaal ik dat ervoor...


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


invictis
Usericon van invictis
Posted 08-12-2003 14:14 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 13:59 schreef Dunne_Hein het volgende:
Naja, de meeste 2eh lp's kosten tussen de €5 en €10. En de iets zeldzamere zie ik voor €12/€15 gaan. En die PD's echt niet duurder dan €20.

Maarja, het is jouw vinyl dus ook jouw prijzen.


nou kijk, die lp's zijn gewoon in echt zeer goeie staat en het is een richtprijs, ben niet onmenselijk en er valt heus wel over te praten bij wijze van als men meer afneemt. Maar het moet niet te gek worden anders kan ik ze net zo goed in de GFT bak gooien


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 08-12-2003 14:15 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2003 14:14 schreef invictis het volgende:
nou kijk, die lp's zijn gewoon in echt zeer goeie staat en het is een richtprijs, ben niet onmenselijk en er valt heus wel over te praten bij wijze van als men meer afneemt. Maar het moet niet te gek worden anders kan ik ze net zo goed in de GFT bak gooien


u hebt wederom mail...


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen