IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Toxik Vorige pagina
Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 15-11-2008 18:59 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

Hoe zit het met eventuele optredens van deze heren? Of heb ik ze alweer gemist?

You're running in circles

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 16-11-2008 2:39 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 15 november 2008 18:59 schreef Sdonasa het volgende:
Hoe zit het met eventuele optredens van deze heren? Of heb ik ze alweer gemist?

Nee, maar zolang ze nog geen nieuwe bassist hebben komen ze dus ook niet (al duurt het nu al vrij lang)

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-11-2008 9:00 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

The four figures descend upon "Lou's Lab",holed up for the memorial day weekend back on track and moving along. The machine that is TOXIK has broken the rust off the wheels that sat anxiously,for almost twenty years, awaiting their next run.

With the Metal Mind and Displeased records releases both out now, the steamroller has just passed the crest of that big hill and is now coming down the other side.The fall tour set list is being assembled, merchandise designs are being decided, rehearsals are moving and thats just the main goings on!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 16-11-2008 10:25 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2008 2:39 schreef Vampire John het volgende:
Nee, maar zolang ze nog geen nieuwe bassist hebben komen ze dus ook niet (al duurt het nu al vrij lang)

Dacht laatst ergens te lezen dat ze al een nieuwe bassist hadden. Maar ik lees in de hierboven geplaatste post dat het ook zo is. MOOI

Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 16-11-2008 17:16 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 16 november 2008 10:25 schreef Sdonasa het volgende:
Dacht laatst ergens te lezen dat ze al een nieuwe bassist hadden. Maar ik lees in de hierboven geplaatste post dat het ook zo is. MOOI

Ik ben benieuwd, want als ik vandaag op hun huidige MySpace site kijk, zie ik nog steeds een huidige bezetting min 1. Laten we echter hopen dat het klopt, want dan kan die uitgestelde tour eindelijk plaatsvinden!

Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 16-11-2008 17:38 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Die MySpace wordt niet door de band zelf beheerd. Kijk af en toe 's op de persoonlijke MySpaces van de afzonderlijke muzikanten. Daar staat meestal de laatste info.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 16-11-2008 17:56 by Sdonasa Wijzig reactieProfiel van SdonasaQuote dit bericht

Ik heb laatst op youtube ook een recent filmpje zitten kijken over de docu ofzo.. Daarin zag je ze zelf weer repeteren. Dus ik heb het idee dat het er straks toch aan zit te komen

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 16-11-2008 18:40 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Reunited progressive thrashers TOXIK have issued the following update:

"TOXIK would like to announce a few points of interest to all the fans that have single-handedly kept the name and sounds of TOXIK alive and thrashing for more than 20 years after the original releases!!

"As you all probably know already, the band has been getting together on occasion for the past 18 months now with the intent of having a reunion and bringing you both NEW material AND live performance.

"The Displeased release of 'Dynamo Open Air 1988' DVD is out and available at most online music retailers and on eBay as well (as well as re-issues of both albums from Displeased and Metal Mind Records). It includes the entire Dynamo festival show as well as the Dynamo club gig on the first night of the tour. A limited edition of the DVD includes a CD of the festival performance.

"Josh [Christian, guitar], Mike [Sanders, vocals] and Lou [Calderola, drums] had continued work on three ALL-NEW TOXIK songs even after the departure of bassist Brian Bonini (they are still in search of a replacement for Brian) and will be back to work on those songs once again in winter '08-'09....we also would like to add that plans are in the works to have original drummer Tad Leger drumming on one of the new tracks as well!!

"The band hopes to have these songs ready for release in late 2009.

"Stay tuned on MySpace for a teaser trailer from 'This is Toxik', the official documentary shot and produced by Marabella Productions in New York City!!

"Plans are underway now for an all-new DVD release directly from the bandmembers in 2009 which will include live footage from New York in the early stages of the band before the 'World Circus' release, live clips from the 'Think This' tour, a full reunion and history documentary of the band complete with interviews from many of the members....and the DVD will be capped off with MP3 releases of the ALL-NEW material currently being worked on and written!!!"

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-11-2008 19:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zulk nieuws stemt mij vrolijk

nu nasty savage nog

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 16-11-2008 19:17]

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 16-11-2008 19:20 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 16 november 2008 19:16 schreef attila_de_hun het volgende:
zulk nieuws stemt mij vrolijk

nu nasty savage nog

Die spelen alweer ergens samen met Artillery

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-11-2008 19:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

waar is "ergens"???

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 17-11-2008 0:25 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Keep it True, maar dat was gister.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 07-06-2013 8:39 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

TOXIK Releases First Song Snippet Off Upcoming Album

Klinkt op het eerste gehoor vrij dissonant voor Toxik. Ik had graag de vocalen gehoord.

http://www.blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=190931

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-06-2013 10:15 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Zijn dat niet die gasten van dat te gekke nummer 'World Circus' waar alle gitaristen de arpeggios zo van bewonderden, toen t leven zo veel simpeler was?

When your people matter, menstrual health matters

verstikking
Usericon van verstikking
Posted 07-06-2013 10:47 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 7 juni 2013 10:15 schreef Fusion het volgende:
Zijn dat niet die gasten van dat te gekke nummer 'World Circus' waar alle gitaristen de arpeggios zo van bewonderden, toen t leven zo veel simpeler was?

Jep

Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 07-06-2013 12:39 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Niiiiiiiiiiiice. Ik zal t nieuwe materiaal s tsjekken

When your people matter, menstrual health matters

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-06-2013 17:45 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik ben benieuwd naar "hele" nummers. Maar het is heel goed nieuws, en het klinkt wel stevig.

Sommigen vinden rëunies maar niks, maar als er kwaliteit mee gepaard gaat, heb ik er niks op tegen.

"Wooohoooorld CIRCUS!"

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 15-09-2017 11:01 by Attila_the_hun Wijzig reactieProfiel van Attila_the_hunQuote dit bericht

Was er nog meer ZM-ers aanwezig in de "little devil" afgelopen zondag? Toxik gaf een geslaagd optreden in ieder geval. Ook de nieuw EP is super.

“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 15-09-2017 12:31 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Nieuwe EP is idd erg goed. Jammer dat alles zo traag evolueert. Die nieuwe langspeler wordt inmiddels al 5 jaar aangekondigd.

OZZWorks
Pussy Music
Usericon van OZZWorks
Posted 15-09-2017 14:25 by OZZWorks (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van OZZWorksQuote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/

Hier had uw advertentie kunnen staan!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-04-2018 0:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 12-04-2018 7:53 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Staat al een mand of 3 in pre-order hier.

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com