IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Toxik Vorige pagina | Volgende pagina
mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 06-04-2004 19:02 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

quote:
Op 6 april 2004 17:43 schreef ratje het volgende:
hebben!!!!


Je moet toch nog altijd es komen jammen neem je maar een videotape mee



ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 06-04-2004 19:05 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 6 april 2004 19:02 schreef mcoenen het volgende:
Je moet toch nog altijd es komen jammen neem je maar een videotape mee


aha, moet jij maar ff een datum prikken, je hebt t iets drukker dan mij.....



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-08-2004 20:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Is misschien wat makkelijker om de vraag hier te stellen ipv in het cd verkooptopic.Ik ben dus de trotse bezitter van de TOXIK-WORLD CIRCUS cd originele persing.Zelf ooit voor 5 gulden op de kop getikt,maar ben nieuwsgierig wat dat plaatje nu eigenlijk waard is(Nee,hij is NIET te koop )


spelfout weggehaald...


Orion
Usericon van Orion
Posted 21-08-2004 20:41 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

tsjah de ene verkoopt hem voor 15 euro en de ander voor 30 a 40 op ebay


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-08-2004 20:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Godver,ik begon me al illusies te maken dat ik stervensrijk was


spelfout weggehaald...


Orion
Usericon van Orion
Posted 21-08-2004 20:58 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

je kunt het beter aan enforcer vrager maar ik kom hem wel es tegen op ebay , en daar gaat hij vaak tegen de 30 a 40 weg !
wat wel leuk is dat een maat van me jump in the fire van metallica op goud vinyl had, heeft hem verdomme verkocht voor 700 euro!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 22-08-2004 21:44 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2004 20:41 schreef Orion het volgende:
tsjah de ene verkoopt hem voor 15 euro en de ander voor 30 a 40 op ebay

moet hem nog steeds op lp hebben..
die ligt toch gewoon overal voor normale prijzen nietwaar? een re-release althans?


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-08-2004 10:54 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

jump in the fire op goud vinyl...?... je bedoelt toch zeker creeping death

uitgegeven in een oplage van 3000 stuks, ter ere van de verkoop van 30.000 stuks van de originele plaat...


als daar 700 eurie voor betaald wordt ben ik ook rijk!!!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Orion
Usericon van Orion
Posted 23-08-2004 12:16 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ja sorry ik bedoel creeping death , staat jump in de fire ook op.
en er word serieus 700 euro voor betaald


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-08-2004 12:21 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

waar? op ebay

als dat zo is gaat ie volgende week in de verkoop!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Orion
Usericon van Orion
Posted 23-08-2004 12:28 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

nee dat niet hij had hem , naar een platenzaak gebracht hier in de buurt en zei dat hij hem aan de hoogste koper wou verkopen hij had hem eerst laten taxeren voor een bedrag van 1200 gulden uiteindelijk is hij voor 1400 verkocht (ongeveer 700 euro dus)


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-08-2004 12:35 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

kanker.....als ie echt zofeel opleverd moet ik m echt inruilen...voor een stapel centen

[rekenmodus] 700 euro gedeeld door tweedehands cdtje van ong 7 euro is eh eh.. ongeveer 100 cd's!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Orion
Usericon van Orion
Posted 23-08-2004 12:46 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

hehe iig succes ermee laat maar even horen wat er voor neergeteld is


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 23-08-2004 12:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 12:35 schreef Aaaarco het volgende:
kanker.....als ie echt zofeel opleverd moet ik m echt inruilen...voor een stapel centen

[rekenmodus] 700 euro gedeeld door tweedehands cdtje van ong 7 euro is eh eh.. ongeveer 100 cd's!


Yep,en ik persoonlijk zou dan ook liever die 100 cd's hebben,dan een gouden metallica prul


spelfout weggehaald...


Nimmer nuchter
Usericon van Nimmer nuchter
Posted 23-08-2004 14:01 by Nimmer nuchter Wijzig reactieProfiel van Nimmer nuchterQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 12:35 schreef Aaaarco het volgende:
kanker.....als ie echt zofeel opleverd moet ik m echt inruilen...voor een stapel centen

[rekenmodus] 700 euro gedeeld door tweedehands cdtje van ong 7 euro is eh eh.. ongeveer 100 cd's!

Je kan ook een maand lang de kroeg elke dag terroriseren, mja, lijkt me dat eerste wel een betere optie idd hehe


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 14-06-2005 22:30 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Verdomme eindelijk!
Gekocht via een toevallig google hit waardoor ik op het Aardschokforum een idioot vond die hem verkocht!
Voor 25 euro heb ik de cd World Circus in huis!

En gaaf dat ie is!

Jammer dat die eikel niet meer dan twee albums (waarvan 1 oninteresante) hebben gemaakt.
Ik heb ook nog een link naar een soundboardopname van hun optreden op Dynamo 88 waar Toxik stond.

Iemand hebbe?


zarlack
Usericon van zarlack
Posted 14-06-2005 23:48 by zarlack Wijzig reactieProfiel van zarlackQuote dit bericht

Toxik werelds heb ook allebei de cd's
en ze toen nog gezien op dynamo open air lang lang geleden jezus ik wor oud


Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 15-06-2005 0:10 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

World Circus


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 15-06-2005 11:33 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 15 juni 2005 0:10 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
World Circus
Zekers
Think This heb ik ook, vond em eerder nooit zo geweldig maar na veel luisteren ook zeker


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2005 11:57 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 11:33 schreef FRNK het volgende:
Zekers
Think This heb ik ook, vond em eerder nooit zo geweldig maar na veel luisteren ook zeker


think this heb ik nooit leren waarderen (zelfs niet na veel luisterbeurten). te freaky naar mijn mening en de klasse van een freaky band a la watchtower wordt helaas nooit gehaald. neen, geef mu maar world circus. dat is pas een vette cd. ik hoop dat die ooit nog eenq fatsoenlijk wordt heruitgebracht, zoals bijv. de attacker cd's.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 15-06-2005 12:14 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ja zo dacht ik er eerder ook over. Bij mij toch anders afgelopen

Oeh en dat Attacker moet ik ook nog es zien te vinden ja, is me ooit getipt ook maar kwam het destijds nergens tegen.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 15-06-2005 12:22 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Toxik is een wereldband. Heb ook allebei de CD's (1e uitgave)

Toch leuk om te zien, dat die ouwe shit nog steeds veel gedraaid wordt en aan een revival bezig is. Kan ik al mijn oude CD's weer eens uit de kast halen. Bands als:

Toxic
Realm
Nuclear Assault
Exodus
Testament
Laaz Rockit
Agent Steel
Hades
etc.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 15-06-2005 12:27 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk



Realm - Endless War ook gehad. Te gek ja!!

Moet Helstar niet in dat lijstje staan btw?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2005 12:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 12:14 schreef FRNK het volgende:
Ja zo dacht ik er eerder ook over. Bij mij toch anders afgelopen

Oeh en dat Attacker moet ik ook nog es zien te vinden ja, is me ooit getipt ook maar kwam het destijds nergens tegen.


attacker is echt keigaaf. vooral hun debuut draai ik nog heel vaak. en hades/realm


BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 15-06-2005 14:35 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

quote:
Op 15 juni 2005 12:27 schreef FRNK het volgende:


Realm - Endless War ook gehad. Te gek ja!!

Moet Helstar niet in dat lijstje staan btw?


Er staat niet voor niets ETC.


You can either agree with me, or be wrong.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen