IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Toxik Vorige pagina | Volgende pagina
Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 15-06-2005 14:37 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 12:27 schreef FRNK het volgende:


Realm - Endless War ook gehad. Te gek ja!!

Moet Helstar niet in dat lijstje staan btw?


Ook ja

Maar ik had me al ingedekt met de etcetera aan het eind

Denk dat als ik ga graven, ik nog wel veel meer dingen vind.
Ik kocht in die tijd gemiddeld 4/5 CD's per week. Heb samen met mijn broertje tussen 1985 en 1995 ongeveer 1.200 CD's bij elkaar gesprokkeld.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 15-06-2005 14:44 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

@Frnk

Wat dacht je van obscure bandjes als Invocator en het Duitse Incubator (wel meer death-metal, maar wel leuk).

Heb ook nog ergens de eerste CD van Messhugah liggen. Daarop klinken ze meer als een Metallica-kloon (vooral de zang), dan de band die ze nu zijn.

Ook nog veel bay-area shit als Forbidden en Sacred Reich.

Moet die zooi echt eens gaan inventariseren, want er zit veel ouwe zooi bij. Koop de laatste jaren vrijwel niets meer. Luister af en toe wat mp3-tjes op aanraden van vrienden en als ik het dan leuk vind, koop ik er een CD-tje van.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 15-06-2005 15:03 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 15 juni 2005 14:44 schreef Fat Bastard het volgende:
@Frnk

Wat dacht je van obscure bandjes als Invocator en het Duitse Incubator (wel meer death-metal, maar wel leuk).

Heb ook nog ergens de eerste CD van Messhugah liggen. Daarop klinken ze meer als een Metallica-kloon (vooral de zang), dan de band die ze nu zijn.

Ook nog veel bay-area shit als Forbidden en Sacred Reich.

Moet die zooi echt eens gaan inventariseren, want er zit veel ouwe zooi bij. Koop de laatste jaren vrijwel niets meer. Luister af en toe wat mp3-tjes op aanraden van vrienden en als ik het dan leuk vind, koop ik er een CD-tje van.

Forbidden heb ik ook alles van ja!
En van Meshuggah t/m Chaosphere. Ook geweldig idd! En idd, wat je zegt over die 1e ja.

Die _ator-bands ken ik niet, thanx voor de tip!

(lol@'etc.'-indekking btw, je hebt gelijk haha)

Ontopic trouwens : iemand weleens dat nieuwe werk van Josh Christian gehoord? Is wel heel wat anders nu.. : http://www.joshchristian.com/


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-06-2005 15:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zeker ook es proberen : acid reign, en Whiplash natuurlijk


en Heathen ofcourse -
Dead by hanginggggggggg


signature


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 15-06-2005 15:51 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

voor iedereen die t nog niet weet, niet veel uitmaakt en toch zoekt

toxic als als vrij goede bootlegversie (beide cd's) door een duits 'iets' (her)uitgebracht

ze brengen t als ware t oroginele releases onder roadracer, bij mijn weten is toxik alleen op roadrunner uitgekomen

maar goed voor degenen die de originele versie te duur vinden

// world circus eindelijk origineel gevonden, nu think this nog//


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-06-2005 16:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lol, ik heb hier Think this op vinyl liggen, op roadracer, 1989. Zalige plaat

maar wat ik niet versta is dat ik hier World circus uit 87 liggen heb op Roadrunner ???

huh?


signature


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 15-06-2005 16:16 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 15:34 schreef Hypnos het volgende:
zeker ook es proberen : acid reign, en Whiplash natuurlijk


en Heathen ofcourse -
Dead by hanginggggggggg


Inderdaad ja, Whiplash en Heathen. Heb geloof ik van beiden 2 CD's.

Zoals gezegd, ik moet de zooi eens gaan inventariseren.

Nog meer naampjes: Vio-lence, Death Angel, Coroner

Complete lijst komt nog (over een maandje of zo)!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-06-2005 16:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en jij verkoopt of zo?????? GREAT!


signature


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 15-06-2005 18:53 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 15:51 schreef Aaaarco het volgende:
voor iedereen die t nog niet weet, niet veel uitmaakt en toch zoekt

toxic als als vrij goede bootlegversie (beide cd's) door een duits 'iets' (her)uitgebracht

ze brengen t als ware t oroginele releases onder roadracer, bij mijn weten is toxik alleen op roadrunner uitgekomen

maar goed voor degenen die de originele versie te duur vinden

// world circus eindelijk origineel gevonden, nu think this nog//


Dus die bootleg is herkenbaar door een Roadracer logo ipv Roadrunner?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2005 18:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 16:16 schreef Fat Bastard het volgende:
...Heathen.....
Heathen zijn weer bij elkaar. (zou het trouwens de lievelingsband van heiden zijn? )


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-06-2005 19:16 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 22:30 schreef CoenV het volgende:
Verdomme eindelijk!
Gekocht via een toevallig google hit waardoor ik op het Aardschokforum een idioot vond die hem verkocht!
Voor 25 euro heb ik de cd World Circus in huis!

En gaaf dat ie is!

Jammer dat die eikel niet meer dan twee albums (waarvan 1 oninteresante) hebben gemaakt.
Ik heb ook nog een link naar een soundboardopname van hun optreden op Dynamo 88 waar Toxik stond.




Hehe, world circus heb ik een aantal jaar geleden voor 5 gulden op de kop getikt. En op Dynamo 88 stond ik vooraan


spelfout weggehaald...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2005 19:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 19:16 schreef varanus het volgende:
En op Dynamo 88 stond ik vooraan


en ik ergens bijna vooraan.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-06-2005 19:24 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 19:17 schreef attila_de_hun het volgende:
en ik ergens bijna vooraan.


Die tijden komen nooit meer terug
Godver, vette bands destijds gezien, Forbidden, Toxik, noem maar op. De vetste dynamojaren waren dat


spelfout weggehaald...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2005 19:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 19:24 schreef varanus het volgende:
Die tijden komen nooit meer terug
Godver, vette bands destijds gezien, Forbidden, Toxik, noem maar op. De vetste dynamojaren waren dat


ja, ik telde al maanden van te voren af ik ging echt met zweethanden het terrein op. zo verheugde ik me op alle superbands die kwamen(en bijna nergens anders te zien waren). 's avonds moest men mij zowat van het terrein af sleuren. en dat voor een minimaalbedrag(en zelfs twee keer gratis) nu staan er 10.000 kloonbands, die amper boeien of die je toch al net eerder had gezien. mij zien ze er niet meer.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-06-2005 20:18 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 19:42 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, ik telde al maanden van te voren af ik ging echt met zweethanden het terrein op. zo verheugde ik me op alle superbands die kwamen(en bijna nergens anders te zien waren). 's avonds moest men mij zowat van het terrein af sleuren. en dat voor een minimaalbedrag(en zelfs twee keer gratis) nu staan er 10.000 kloonbands, die amper boeien of die je toch al net eerder had gezien. mij zien ze er niet meer.


Hehe, liep je naar binnen, moest je een gulden in een emmer gooien


spelfout weggehaald...


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 15-06-2005 20:44 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 16:48 schreef Hypnos het volgende:
en jij verkoopt of zo?????? GREAT!


Haha, hangt er van af wat er geboden word denk ik


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 15-06-2005 20:48 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 20:18 schreef varanus het volgende:
Hehe, liep je naar binnen, moest je een gulden in een emmer gooien


Op die parkeerplaats was cool!

Op een gegeven moment begon het te regenen en toen zijn veel mensen gaan schuilen in tuinen om het terrein.
Stond ergens een tuinstel, wat op een gegeven moment werd omgevormd tot omgekeerd kruis, welke bij Stryper te voorschijn werden gehaald.

Was dat in '86 of zo?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-06-2005 21:29 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 20:48 schreef Fat Bastard het volgende:
Op die parkeerplaats was cool!

Op een gegeven moment begon het te regenen en toen zijn veel mensen gaan schuilen in tuinen om het terrein.
Stond ergens een tuinstel, wat op een gegeven moment werd omgevormd tot omgekeerd kruis, welke bij Stryper te voorschijn werden gehaald.

Was dat in '86 of zo?


87
Was met testament en destruction. Was mijn dynamodebuut.

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 15-06-2005 21:30]


spelfout weggehaald...


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 15-06-2005 22:18 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Die gitaarsolo in World Circus


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 16-06-2005 3:03 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 15 juni 2005 22:18 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
Die gitaarsolo in World Circus
Yeah haha! Aantal jaar terug een weddenschap voor een krat bier met een maat over gehad, wie het eerst dat sweepstukkie kon spelen. Hij won.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 16-06-2005 7:52 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2005 21:29 schreef varanus het volgende:
87
Was met testament en destruction. Was mijn dynamodebuut.


Geweldig was dat. Ik vind die meerdaagse festivals van tegenwoordig wel redelijk over the top. Mist toch de sfeer van die oude 1-daagse festivalletjes.

Gelukkig zijn er nog steeds een paar van die kleine festivalletjes! Gewoon bands en drinken en niet een compleet dorp er omheen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-06-2005 9:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Mensen, even opletten

Ik koop deze week nog een lot LPs en daar zitten de originele Toxik LPs op Roadracer bij. Ik heb deze al, dus als er iemand wil ruilen of kopen, laat me dan weten op Webmaster@alfvoet.zzn.com

ik zet dit hier want tis voor de echte fans


signature


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 17-06-2005 13:12 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Niet overdrijven hoor, die LP is niet zo heel moeilijk te vinden.


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 28-06-2005 22:19 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht



Rattlehead
Pain's invention, Madness
Usericon van Rattlehead
Posted 29-06-2005 11:22 by Rattlehead Wijzig reactieProfiel van RattleheadQuote dit bericht

Vreemd, recent verkocht diezelfde gast nog de bootleg. Mijn tip: koop die Toxik cd's enkel als je ze in je eigen handjes recht voor je hebt.....die bootlegs zijn verdomde link! Kreeg het op Graspop nog aan de stok met een klootzak die World Circus en Eternal Nightmare in stapels liep te verkopen. 'Ja maar dat zijn helemaal geen bootlegs! Want deze heb ik uit AMerika geïmporteerd!'


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen