|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach de jeugd van tegenwoordig Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Van Tormentor wist ik al.. die andere ga ik maar niet luisteren dan.. Maar geen andere Mayhem shit? |
|
Heil, Mayhem is allang dood. Gestorven met hun machtige vocalist Dead!! Al dat gelul over Euronymous...fuck die gast. De mysterii dom sathanas zuigt. Mayhem = dead, Dead RIP = Mayhem RIP!!! [Dit bericht is gewijzigd door Duxmortem op 03-12-2001 18:57] SCUM FUCK |
|
Mayhem ia niet uit elkaar; heb net ff site gechecked. Er komt een vernieuwde site dus ze zullen dan wel niet uit elkaar gaan... En Mayhem zuigt niet, Laatste 2 albums rulen ook behoorlijk. |
|
quote: vind euronymous ook best goed doen hoor maar tzal wel niet true zijn vergeet dat laatste, maar waarom is het eigelijk zo? argumenten aub? Je moeder. |
|
Heil, Nou, persoonlijk vin ik Mayhem dus helemaal niet zo geweldig, ware het niet voor hun geweldig ex-vocalist Dead. Dit vind ik persoonlijk de beste zanger ooit. Verder heeft hij veel van de nummers geschreven en hij was ook de enige die die nummers begreep. Nu, haal hem weg en de hele betekenis van Mayhem is voor mij weg. SCUM FUCK |
|
kweenie wat jij van burzum vind maar ik vind ze zelfs zonder teksten vet cool, als hij het met iemand anders zou doen zou dat ook nergens op uitlopen vrees ik... om maar een offtopic voorbeeld te noemen maar iedere bandwisseling levert veranderingen op, zowel in sound als songwriting Je moeder. |
|
Ik vind mysteriis wel erg goed (Tja "ik") en atilla, tja... wel humoristisch eigenlijk... (op funeral fog cover door emperor zingt 'ie mee, gaaf!) maar deathcrush heerscht ook... Chainsaw Gutfuck! Ik, Wil Schuurman |
|
De Mysteriis... is best een goed album, zeker als je bedenkt dat er een paar oude nummers die door Dead geschreven zijn opstaan. De baslijnen op dat album zijn trouwens briljant, maar ja het is dan ook Varg Vikernes (!!) die ze inspeelt (da's de grootste grap van het hele Black Metal Mafia gebeuren). Verder zijn de uitvoeringen van bv. 'The Freezing Moon' niets vergeleken bij de uitvoeringen op Live In Leipig (of de studio-rehearsal van 'The Freezing Moon' die op 'Nordic Metal' te vinden is. |
|
Inderdaad.. Freezing moon als Studio rehearsal staat op Nordic Metal en is een van de vetste nummers van Mayhem.. verder is deze ook gerereleased als PIC LP, in 98 denk ik, maar nogal rare.. |
|
MayheM Trieste gast |
|
mayhem heerscht, ik heb laatst de live in Marseille dvd gekocht en die is ook vet! afgezien van erg rommelig geluid maargoed... leuke interviews erop trouwens Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
heb "de miisterys" en "grote declaratie.." en vin de laaste erg slecht, het enige licht puntje is het industrial gedoe als het 2e deel van de plaat gaat beginnen. |
|
quote: Wat een smerig geluid , die drums klonken meer als blikjes en die Maniac is een sufferd Ik vond het echt niet veel, al waren de nummers wel leuk. |
|
quote:ja ik zelf snap dus niet waarom die laatste zo slecht bevonden wordt... als enigste argument die ik kan verzinnen is dat het niet meer klinkt als de oude Mayhem, maar dan zou de benaming "slecht" geheel ongepast zijn... TGDOW is mijns inziens muzikaal/sfeer gezien 1 van de betere platen ooit, een meesterwerk. maar of je er nu het label blackmetal aan moet hangen, ok das een twistpunt [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 12-08-2002 13:59] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
wie heeft deze? Description: Limited-edition (split) 10-inch Vinyl picture-disc MLP featuring, on one side, two cult MAYHEM tracks, which are in fact the only studio recordings that exist with the classic line-up (both Euronymous & Dead are pictured in the artwork!); and on the other, the sensationally bizarre English band, THE MEADS OF ASPHODEL, who follow up on last years' debut with a four-track mini-album of atmospheric yet rumbling Black Metal with a strong exotic flavour, inspired by the 11 September attack. Only 666 copies were made! Import from Supernal Music, England. * TRACK-LIST: * MAYHEM side: 1. Freezing Moon 2. Carnage * THE MEADS OF ASPHODEL side: 1. Intro 2. Jihad: The Grisly Din of Killing Steel 3. Paradise 4. Another god in Another Place Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Ik heb hem al vaak gezien (o.a. op wacken voor 10 euro) en kom hem nog steeds overal tegen.. Echter staan die 2 mayhem nummers ondertussen op zo belachelijk veel releases dat het absurd is om ze nogmaals uit te brengen, en ik hem dus ook niet hoef. De enige reden om hem aan te schaffen zou dan zijn dat de picture van Mayhem zo gaaf is.. Verder heb ik alleen nog maar slechts gehoord (gelezen eigenlijk) in reviews over die andere band die op de split staat.. Je zou bijna denken dat die band gewoon een bulk geld heeft betaald aan de rechthebbende van die mayhemnummers, om samen met hen op de split te mogen.. Overigens komen die Mayhem nummers origineel nog van een compilatie, genaamd 'Projections of a stained mind', uitgebracht door CBR (chicken brain records) .. het zijn dan ook de enige 2 studioopnames met Dead op voc. |
|
10 fucking euro's ??? Goddamn, die wil ik hebben!!! Waar haal je die? Wat MayheM betreft. Zoals iemand al zei, je hebt gewoon wat meer luister beurten nodig om The Grand Declaration Of War helemaal te begrijpen. Het is een hele goede plaat. Opzich hoeft Maniac van mij niet weg, maar het idee van Atilla weer op vox is opzich wel een heel gave gedachte... Let's see |
|
quote:als je gdow goed vindt dan moet m. zeker niet weg. De beste man is verantwoordelijk voor de texten die in mijn ogen erg goed zijn, als dat zou wegvallen zou een steunpilaar onder de "nieuwe" Mayhem vandaan worden getrokken. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik vind zowel Deathcrush, De Mysteriis Dom Sathanas als Grand Declartion Of War goed. Inclusief Wolf's Lair Abyss natuurlijk! |
|
Ik heb deze laatst ook gekocht, geen aanrader trouwens! Want de Meads of aphoblalba zijn ZO ongelooflijk slecht! , mogen ze meteen afschieten! De Mayhem nummers zijn trouwens wel |
|
werd tijd.. ze zijn in mijn ogen al lang over hun top heen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Verkoop je hem? |
|
Ik heb hem al beloofd aan iemand anders, Maar deze 10'inch is zijn geld niet waard imho. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |