|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind eerder "Carnage" met Dead één van de beste Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Iemand anders die hem heeft of weet waar ik hem kan halen? |
|
effe een vraagje. Via ruilen heb ik van mayhem iets binnen gekregen (op mp3)met de titel "voice of tortured skull". De volgende nummers staan erop: mayhem Ghoul Pure fuckin'armageddon carnage 't klinkt als een rehearsal. Dit zal waarschijnlijk wel een bootleg zijn?? |
|
quote: Bootleg weet ik niet, het is wel heel oud, nog van voor deathcrush |
|
quote: Het is een demo uit 1986, van na 'Pure Fucking Armgageddon'. En het is werkelijk PURE shit! Het klinkt echt helemaal nergens naar! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 01-09-2002 17:48] |
|
quote: ach, ik vind de nummers wel lekker primitief klinken. de kwaliteit is niet om te juichen maar dat was ik wel reeds gewend. Maar goed, jullie zijn allen hartelijk bedankt want nu weet ik meer!!!! |
|
quote: Mocht je nog meer willen hebben, roep je maar. |
|
Mayhem uit elkaar? Michael Jackson, die is pas uit elkaar! |
|
|
|
quote: You've got mail. |
|
Phoe, ik heb pas via DC een live videoclip van Mayhem gedownload... (Crystallized Pain in Deconstruction) ...Maar teeeeeeeeeeering, nu snap ik pas waarom t tegenwoordig gayhem genoemd wordt. Wat ontzeettend slecht is dat zeg, en wat zien die gasten er tegenwoordig triest uit. Marilyn Manson lijkt er nog heterosexueel bij... Zenial |
|
zoals misschien al in het pas aangeschaft topic gezien, heb ik 3 mayhem albums gekocht (2e hands). nu kan ik 2 albums plaatsen "from the darkest past" en "dawn of the blackhearts" ik heb er nu ook waar opde hoes staat "freezing moon", maar op het boekje "in memorium" tracklist: 1. pure fucking armageddon 2. funeral fog 3. freezing moon 4. buried by time and dust 5. deathcrush 6. chainsaw gutfuck 7. necrolust 8. intro (dat "i know that you are happy" ding) 9. buried by time and dust 10. life eternal 11. from the darkest past 12. cursed in eternity 13. de mysteriis dom satanas 14. freezing moon 15. funeral fog wie heeft opheldering? |
|
quote: Hoe ziet de hoes eruit? Owh, en Valorian666 -> bedankt! Bestelling is de deur al uit [edit: weer schrijffout in je naam! ] [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 02-09-2002 17:59] |
|
quote: Heb je alleen die split genomen of nog andere interessante dingen (zoals die deatcrush bootleg) ? Je kan wel wat terugdoen: Kijken of je ergens Mortem - Slow Death 7" ep tegenkomt,, en zo mogelijk dan is mp3 ook goed... Ik zoek al lang .. |
|
hmm ow wacht. het staat in de binnekant 1-7 rehersal'91 dead op vocals 8 promo '90 9-13 studio rehearsal dead op vocals 14-15 rehearsal '91 vocals+bas nocturno culto maar dan nog heb ik deze nog nooit ergens gezien |
|
quote: In Mayhem-land stikt het van de bootlegs.. ik kwam nog niet zo lang geleden bijv een Deathcrush / In Memorium LP bootleg tegen,, niet zo gek, want die bestaat al lang , maar dit was dus weer een reprint ervan, .. en net gisteren een Deathcrush bootleg lp met allerlei rehearsal zooi erbij.. Brazilliaans.. |
|
Heb een Abazagorath 7" en een Slayer bootleg 7" er mee besteld. Misschien ooit die Braziliaan erbij... Heb het gevraagd... Porto moest niet te veel worden. Je hebt me al eens naar die Mortem gevraagd, en ik blijf wel kijken! |
|
quote: ik heb geen idee waar deze vandaan komt. het enige dat erop staat is 001 voor de rest helemaal niets |
|
Verkoop je ze niet ? |
|
quote: Cool.. porto .. ja inderdaad.. past die Mayhem 10" nog door de brievenbus? |
|
quote: gheghe dacht et niet! |
|
quote: Viel te proberen, hahaha |
|
quote: Ik heb dus de bestelling binnen gehad, maar ik wil wel eens meer weten over die 10", iemand wat meer informatie? |
|
quote: Die freezing moon/ meads of .. split? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |