|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik weet alleen wat van de Mayhem nummers.. Freezing Moon en Carnage zijn ooit in een studio opgenomen voor op een verzamel cd genaamd 'Projections of a stained mind' , op CBR (chicken brain records). De line up was toen Dead, Euronymous, Necrobutcher, Hellhammer geloof ik. Het bijzondere aan deze nummers is dat het de enige twee nummers OOIT zijn die zijn opgenomen in een studio met DEAD op vocals.. Ze zijn later terecht gekomen op meerdere bootlegs, en onder andere op de freezing moon pic 10" (dus zonder meads), op de 'tribute to the black emperors' split LP (met morbid). |
|
quote: uit welk jaar zijn ze dan ongeveer? |
|
quote: Volgens TheTrueMayhem.com is die compilation cd uit 1991. De nummers zelf zijn al wat ouder, aangezien ze ook Live In Leipzig werden gespeeld, in 1990. |
|
Ik heb via traden een mooi album van mayhem binnen gekregen "In memorium". staat vol met rehearsals van goede kwaliteit. Dat zal ook wel een bootleg zijn. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-10-2002 21:38] |
|
quote: Thanks, je hebt meel trouwens! quote: Klopt, is een bootleg, die zoek ik al een tijdje... Waar haal je die nou weer vandaan? Heb je hem origineel? |
|
Nee, in mp3 vorm. |
|
quote: Die heb ik ook al... Jammer. |
|
rehearsals met dead??????? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
[quote]Op 15 oktober 2002 21:29 schreef Inside-Lie het volgende: Thanks, je hebt meel trouwens! ? .. |
|
quote: Niet gehad? Ging over die Mortem 7", meel mij voor vanavond, anders gaat de pret niet door |
|
quote: En tgeen ze nu van 'black metal' produceren trekt toch op de ballen! Je kan me de bout hachelen! |
|
ik zal er niet wakker van liggen hoor. luuuuuuv is in the air......... |
|
In de topic is al gebleken dat er sprake was van een roddel... Dus Mayhem is niet uit elkaar... |
|
mayhem heeft al de meest bizarre dingen overleeft hun zullen niet uit elkaar gaan al maak je alle bandleden af "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Leer nederlands. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Nederlands. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik heb hier ook nog wat mayhem bootlegs te liggen. Eentje met de rehearsels van de "De mysteriis dom sathanas" en nog een split met morbid, die trouwens super vet is |
|
quote: Niet je truiheid omhoog krikken, poser. |
|
Waren ze nog niet uitelkaar dan????ik hoorde nooit meer wat van ze! ! ik heb hun leren kennen door burzum en de book of chaos!!!! FUCK JESUS, FUCK CHRIST and FUCK their EASY LIES! |
|
quote: Da's toch ook nieuws van alweer 2 jaar oud. En dit hoor jij deze maand pas? mvg wk10 |
|
quote: Topic is aangemaakt in 2001, leer lezen voordat je zoiets post... |
|
Welke idioot upt er dan ook van die bejaarde topics ??? |
|
quote: Ja moeder. Zal het nooit meer doen. mvg wk10 |
|
quote: Mooi, en ruim nu je kamer op! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |