IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Mayhem uit elkaar??? Vorige pagina
Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 15-10-2002 15:41 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 15 oktober 2002 15:40 schreef Valorian666 het volgende:
Die freezing moon/ meads of .. split?

Ja die, uit welk jaar komt die, waar en wanneer is alles opgenomen, welk label etc? Waar komt die 'The Meads Of...' band vandaan...

[Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 15-10-2002 15:42]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-10-2002 15:45 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 15:41 schreef Inside-Lie het volgende:
Ja die, uit welk jaar komt die, waar en wanneer is alles opgenomen, welk label etc? Waar komt die 'The Meads Of...' band vandaan...

Ik weet alleen wat van de Mayhem nummers..

Freezing Moon en Carnage zijn ooit in een studio opgenomen voor op een verzamel cd genaamd 'Projections of a stained mind' , op CBR (chicken brain records). De line up was toen Dead, Euronymous, Necrobutcher, Hellhammer geloof ik. Het bijzondere aan deze nummers is dat het de enige twee nummers OOIT zijn die zijn opgenomen in een studio met DEAD op vocals.. Ze zijn later terecht gekomen op meerdere bootlegs, en onder andere op de freezing moon pic 10" (dus zonder meads), op de 'tribute to the black emperors' split LP (met morbid).

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 15-10-2002 15:51 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 15 oktober 2002 15:45 schreef Valorian666 het volgende:
Ik weet alleen wat van de Mayhem nummers..

Freezing Moon en Carnage zijn ooit in een studio opgenomen voor op een verzamel cd genaamd 'Projections of a stained mind' , op CBR (chicken brain records). De line up was toen Dead, Euronymous, Necrobutcher, Hellhammer geloof ik. Het bijzondere aan deze nummers is dat het de enige twee nummers OOIT zijn die zijn opgenomen in een studio met DEAD op vocals.. Ze zijn later terecht gekomen op meerdere bootlegs, en onder andere op de freezing moon pic 10" (dus zonder meads), op de 'tribute to the black emperors' split LP (met morbid).

uit welk jaar zijn ze dan ongeveer?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-10-2002 21:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 15:51 schreef Inside-Lie het volgende:
uit welk jaar zijn ze dan ongeveer?

Volgens TheTrueMayhem.com is die compilation cd uit 1991.

De nummers zelf zijn al wat ouder, aangezien ze ook Live In Leipzig werden gespeeld, in 1990.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-10-2002 21:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik heb via traden een mooi album van mayhem binnen gekregen "In memorium". staat vol met rehearsals van goede kwaliteit. Dat zal ook wel een bootleg zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-10-2002 21:38]

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 15-10-2002 21:29 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 15 oktober 2002 21:20 schreef Valorian666 het volgende:
Volgens TheTrueMayhem.com is die compilation cd uit 1991.

De nummers zelf zijn al wat ouder, aangezien ze ook Live In Leipzig werden gespeeld, in 1990.

Thanks, je hebt meel trouwens!

quote:
Op 15 oktober 2002 21:23 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik heb via traden een mooi album van mayhem binnen gekregen "In memorium". staat vol met rehearsals van goede kwalitiet denk ik. Dat zal ook wel een bootleg zijn.

Klopt, is een bootleg, die zoek ik al een tijdje... Waar haal je die nou weer vandaan? Heb je hem origineel?

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-10-2002 21:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Nee, in mp3 vorm.

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 16-10-2002 9:31 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 15 oktober 2002 21:38 schreef attila_de_hun het volgende:
Nee, in mp3 vorm.

Die heb ik ook al... Jammer.

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-10-2002 9:39 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

rehearsals met dead???????

Dear dirty delightful old drunken old days

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-10-2002 11:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

[quote]Op 15 oktober 2002 21:29 schreef Inside-Lie het volgende:

? ..

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 16-10-2002 12:06 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 16 oktober 2002 11:02 schreef Valorian666 het volgende:
Op 15 oktober 2002 21:29 schreef Inside-Lie het volgende:

? ..

Niet gehad? Ging over die Mortem 7", meel mij voor vanavond, anders gaat de pret niet door

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 17-10-2002 12:58 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 11 oktober 2001 21:08 schreef NecRomantica het volgende:
Mayhem is toch al verneukt met Maniac dus ik vind het helemaal nie errug.

En tgeen ze nu van 'black metal' produceren trekt toch op de ballen!

Je kan me de bout hachelen!

mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 17-10-2002 13:07 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

ik zal er niet wakker van liggen hoor.

luuuuuuv is in the air.........

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 17-10-2002 13:15 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

In de topic is al gebleken dat er sprake was van een roddel... Dus Mayhem is niet uit elkaar...

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 17-10-2002 16:34 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

mayhem heeft al de meest bizarre dingen overleeft hun zullen niet uit elkaar gaan al maak je alle bandleden af

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-10-2002 16:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2002 16:34 schreef arrebar het volgende:
mayhem heeft al de meest bizarre dingen overleeft hun zullen niet uit elkaar gaan al maak je alle bandleden af
Leer nederlands.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-10-2002 18:08 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Nederlands.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

thou shalt suffer
Usericon van thou shalt suffer
Posted 05-10-2003 16:39 by thou shalt suffer Wijzig reactieProfiel van thou shalt sufferQuote dit bericht

ik heb hier ook nog wat mayhem bootlegs te liggen. Eentje met de rehearsels van de "De mysteriis dom sathanas" en nog een split met morbid, die trouwens super vet is

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 06-10-2003 18:41 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2001 14:04 schreef kakker het volgende:
Vuil heeft gelijk, misschien dat Mayhem dan weer eens teruggaat naar de goede oude tijden, Gahyem is namelijk dood sinds 1994.
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Niet je truiheid omhoog krikken, poser.

Reficul
Usericon van Reficul
Posted 07-10-2003 12:20 by Reficul Wijzig reactieProfiel van ReficulQuote dit bericht

Waren ze nog niet uitelkaar dan????ik hoorde nooit meer wat van ze! ! ik heb hun leren kennen door burzum en de book of chaos!!!!

FUCK JESUS, FUCK CHRIST and FUCK their EASY LIES!

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 07-10-2003 13:17 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Mijn maand is weer perfect, eerst de mededeling dat Prometheus het laatste Emperor album wordt...

Da's toch ook nieuws van alweer 2 jaar oud. En dit hoor jij deze maand pas?

mvg wk10

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 07-10-2003 14:13 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 13:17 schreef windkracht10 het volgende:
Da's toch ook nieuws van alweer 2 jaar oud. En dit hoor jij deze maand pas?

Topic is aangemaakt in 2001, leer lezen voordat je zoiets post...

telluriet
Usericon van telluriet
Posted 07-10-2003 14:53 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Welke idioot upt er dan ook van die bejaarde topics ???

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 07-10-2003 17:02 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 14:13 schreef istharol het volgende:
...leer lezen voordat je zoiets post...

Ja moeder. Zal het nooit meer doen.

mvg wk10

istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 07-10-2003 18:51 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 17:02 schreef windkracht10 het volgende:
Ja moeder. Zal het nooit meer doen.

Mooi, en ruim nu je kamer op!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com