|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Soil, dacht ik. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Sorry maar wat eerst The Escape was heet nu The eighth day |
|
FUK, dus toch! Ohja, Soil is dat nummer met die 'Silence of the lambs'-fragmenten.. toch? O man wat is die solo in 'sun caged' toch heerlijk! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Hoppa cd besteld, 14,87, best duur nog, maar het is goeie herrie, en zo'n groep gun je wel wat. |
|
15 euro duur voor een cd ? hehe in de winkel koop je ze al snel voor 18/19 euro anyway, the escape heet nu dus The Eight Day, De zanglijnen en teksten zijn uiteraard aangepast omdat andre niet sascha is, en dus zijn eigen ding wil zingen. Vrij logisch gevolg dus. Soil heette vroeger ooit "zombie resurrection" en het nummer "Sun Caged" heette ooit "Scar Winter". De oerversies van deze twee songs staan dus op de eerste SC demo, in toch wel heel andere versies (met gruntzang, normale zang en zangeres, door elkaar) Anyway bedankt voor de coole reacties allemaal, uiteraard kunne we niet iedereen plezieren, en de zang is gewoon een kwestie van smaak, net als de muziek. |
|
ik vind het vrij prijzig, maar al mijn cd's probeer ik 2ehands te kopen, en dan kost een cd tussen de 4-9 euro. Nu opeens 15, dat zijn normaal 2-3 cd's. |
|
voor de invoering van de euro kostte een cd zo rond de 35 gulden, dus 15 euro is een normale prijs. en loop jij niet in een ander topic te roepen dat de box set van slayer niet duur genoeg kan want een fan het toch wel koopt? apart [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 24-10-2003 12:15] |
|
[quote]Op 24 oktober 2003 2:53 schreef mcoenen het volgende: 15 euro duur voor een cd ? hehe in de winkel koop je ze al snel voor 18/19 euro anyway, the escape heet nu dus The Eight Day, De zanglijnen en teksten zijn uiteraard aangepast omdat andre niet sascha is, en dus zijn eigen ding wil zingen. Vrij logisch gevolg dus. Logisch!!!!!! hahahah, als Russel Allen nog eens bij Dream Theater zou gaan zingen, moet tie echt wel dezelfde tekst van Pull me under zingen hoor!!!!! Maar t blijft idd een kwestie van smaak.... p.s. 18/19 is idd ook een normale prijs voor een cdke... ennuh.... Don't get me wrong Als ze bv. met t nummer Our farewell van WT(waar ik tekstueel errug door wordt geraakt) besluiten om t door een andere zangeres te laten inzingen die graag over bv. haar liefdes eten wil zingen, terwijl de muziek hetzelfde blijft, kunnen mensen daardoor flink pist van worden...... snap je [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 24-10-2003 13:12] |
|
Zal toch ook wel komen omdat het nu een 'echte' cd is. Ik neem aan dat als je een officiele release hebt en je wisselt bijvoorbeeld van zanger of drummer dat de vervangende persoon toch wel de originele partijen 'moet' spelen. Iedereen kent dat bepaalde nummer dan zo, dus als je het opeens anders gaat doen lijkt me dat wat verwarrend I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Mjah, ik denk dat die vergelijking met Russel Allen niet echt hier op slaat. Het nummer The Escape staat op een demootje van de band toen nog niet een echte volwaardige band waren(met albums uit enz.). En nu hebben ze de uiteindelijke versie voor hun debuut album veranderd met hun uiteindelijke zanger. Ik zie de tijd voor het debuut album meer als een tijd waarin de band zich evalueert tot hun debuut album. Dus vind het niet raar dat Andre de zanglijnen en tekst veranderd. Hoewel ik natuurlijk wel kan snappen dat mensen daar van balen. Maar whatever, Sun Caged is gewoon vet |
|
15 euro vind ik trouwens niet duur voor zo'n goed geproduceerd / gemusiceerd album hoor ! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Mja, duur, ik houd het bij redelijk geprijst. Maar ik heb het er absoluut voor over, geen seconde getwijfeld verder, maar dat had ik bij 20 euro ook niet gedaan. |
|
Ik heb de cd nog niet, maar ik hoorde een nummer van Sun Caged op een Free Sampler cd van Lion Music. Ik vond het de beste band die op die sampler stond! |
|
Ik heb de CD nog niet (shame on me) maar ga morgen naar de CD presentatie in de Bosuil, daar zullen ze hem zeker en vast wel verkopen, dus..... alles komt goed! |
|
Zekers Hollie...daar verkopen ze hem geloof ik zelfs eenmalig goedkoop!!! (22 euro voor CD en T-shirt) |
|
Klinkt goed! Ben je morgen ook daar?? |
|
*zucht*....vrees het niet...Bonnie en ik hebben eigenlijk repetitie..... maar wie weet... |
|
quote: dat klopt ...dus... ALLEMAAL EEN T-SHIRT EN EEN CD KOPEN VANAVOND |
|
he marcel, ik had begrepen dat meneer A het album ging doen, maar op jullie site staat dat hij alleen de mix heeft gedaan... dat hadden jullie dan toch ook wel zelf gekunt? Had hij geen tijd om de rest te doen? [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 25-10-2003 11:37] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Die nieuwe t-shirtjes zijn iig mooi geworden, van wat ik heb kunnen zien op de belly van Marcellio afgelopen maandag.... |
|
In Utrecht hadden ze de cd nog niet...ik moet nog ff wachten...grmbl Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik heb hem sinds gisteren en ik moet zeggen hij klinkt erg vet! |
|
quote: Ik had geen zin om te wachten, gisteren de cd maar besteld, samen met de cd van Rob Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Eerlijk gezegd had ik nog nooit wat van Sun caged geluisterd. Ik had er nooit echt de tijd voor genomen. Maar ik kocht net de Rock tribune waar een sample cd'tje bij zat. Daarop staat het nummer Hollow. En ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben. Dit klinkt erg lekker. 21 November het hele schijfje maar eens aanschaffen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |