|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
gisteren gekocht. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
He marcel, zijn de audities al begonnen, en zo ja hoe zijn de kandidaten? |
|
Audities ... wie is er de band uitgedonderd ? Edit: Wow, Joost EN Andre ? Dat is behoorlijk rot, beiden vond ik uitstekend. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_buildeR op 04-06-2004 10:22] Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
vreemde beslissing Sun Caged heeft toch potentieel om groter te worden dan After Forever meende ik. En is het niet leuker om zelf iets op te bouwen dan efkes mee te gaan doen met een band op z'n hoogtepunt In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Groter dan After Forever ? De muziek van Sun Caged is niet zo toegankelijk als After Forever die steeds meer beginnen te klinken als een duizend in 1 gothic bandje. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
quote: wel erg toegankelijk binnen de metal wereld, sun caged had/heeft wel veel potentie om groot te worden hierin, en is origineler dan AF. |
|
Het is zeker origineel, maar het leunt toch teveel naar Prog om echt een groot publiek aan te spreken. Ik kan het ook mis hebben, maar zo denk ik erover. Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Ik vind het óók erg jammer dat Joost weg is, ware het niet dat After Forever steeds meer prog. invloeden krijgt (en zo hopelijk alleen maar meer) |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |