|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey Marcel, ik heb het cd van de week gehaald, en ik wordt hier weggeblazen door de kwaliteit . Dit is een knap staaltje vakmanschap, met een geluid waar de grootste bands nog een puntje aan kunnen zuigen. Deze plaat ga ik nog veel draaien! Over de zang kan ik kort zijn; ik moets er even aan wennen maar het past prima bij het aparte, unieke geluid van de band. Je zult me 6 november nogwel zien in de 013! |
|
quote:Eh... 23 november? 6 november 2004 is nog wel een eindje weg I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
fok 6 is de entre kosten |
|
Ik heb em! Niet echt omdat ik de muziek zo erg origineel ofzo vind, maar Sun Caged heeft m'n dag gered op Progpower vorig jaar. Theory in Practice kwam niet opdagen en daar was ik behoorlijk naar van (die andere softe k*tbands interesseerden me helemaal niks). Toen kwam Sun Caged op en ging ik van WHOA. Dus dat was goed! Thanx! Het is errug goed gespeelde shit, ook al is het m'n stijl niet helemaal. |
|
Jezus...hij is echt belachelijk goed... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Vind ik ook... ik ben benieuwd of er ooit een dag komt dat die plaat gaat vervelen |
|
Ik heb em ook al ff, maar ik heb em nog niet zovaak geluisterd moet ik eerlijk bekennen De cd van Rob van der Loo is niet uit m'n cdspeler te krijgen Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Ik vraag het me ook af...ik heb dat ding net een dag en ik zit het nu al voor de tiende keer te beluisteren... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: precies *zet Closing In maar weer op * |
|
Sun Caged heerscht. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
En hoppa, de cd draait wederom een rondje in mijn cdspeler, heb zin in de 22e in Alphen. |
|
Thenks voor de coole reacties allemaal |
|
Ik heb net het interview met jou (Marcel) in de nieuwe Aardschok gelezen, en ik ben ook wel redelijk benieuwd geworden naar deze plaat. Ik heb 'm nog niet gehoord, maar je noemt ook de Meshuggah-invloeden in je speelstijl. Is dit bij Sun Caged te horen?? En bedoel je dan vooral het tegendraadse, polyritmische spel van deze geniale band of zit de invloed vooral in de solo's van Fredrik Thordendal?? Alles met Meshuggah invloeden trekt mijn aandacht namelijk... Of zijn jullie meer een experimentelere Dream Theater?? [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 16-11-2003 15:36] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Verkopen jullie het album volgende week ook bij de GVH? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
NecRobert: Ikzelf ben erg beinvloed door Meshuggah , en dan vooral de tegendraadse zware 7 string riffs, en ja die gebruiken we bij Sun Caged ook CD is inderdaad net als T-shirts en andere goodies bij alle SC concerten verkrijgbaar bij onze merchandise dame (Mirandarijntje ) |
|
quote: dat wordt een mooi sjirtje scoren . Dat is handig voor over 6 jaar; wanneer Dream Theater in het voorprogramma van Sun Caged speeld. Kan ik teminste zeggen dat ik diehard van het eerste uur ben |
|
quote: Wel wel verdomme Mcoenen. Meshuggah invloeden. Ik ga dat schijfje van jou toch eens beluisteren denk ik. mvg wk10 |
|
quote: Voor Miranderijntje kom ik zeker even bij de stand langs Nee serieus, dat nummer op die Rock tribune cd klinkt erg lekker. Ik wil de cd zeker even aanschaffen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: hihihi |
|
Er staat een Sun Caged artikel in MindView nr. 103. Ik ben wel benieuwd naar het album. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:sorry, dan heb ik in mijn enthousiasme dat er zelf bij bedacht... desalniettemin is het een moordcd geworden, want ik heb hem nu ook sinds Atak Enschede afgelopen zaterdag. Joost en Andre waren aldaar en ben effe meegelopen om cd te kopen en dan zie je maar weer dat je geen grote studio nodig hebt voor goede sound... mooi werk Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Had dit altijd afgeschreven als een oninteressante band. Nu een sample gedownload van de site en wat klinkt dat geweldig! Hollow klinkt ook behoorlijk treurig, erg mooi! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Komt iemand erachter Np: Sun Caged - Sun Caged Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Lijkt de rest van de cd op dat nummer? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |