IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Funeral Volgende pagina
Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 26-10-2003 10:52 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Met dank aan JFrost draai ik deze band de laatste tijd bijna dagelijks. Geweldige depressieve funeral doom met mooie accoustische stukken hier en daar. Op de eerste demo komen ook nog eens gave solo's voorbij, wat op zich wel apart is gezien de rest van de muziek. Ik heb nu de volgende cd's en demo's geluisterd:
Tristesse
Beyond all Sunsets
Tragedies
In the Fields of Pestilent Grief
Die laatste is vrij nieuw en een stuk minder langzaam dan de rest . Ik ben nog op zoek naar:
To Mourn is a Virtue
The Passion Play

Wie kent deze (Funeral) Doom band en wat vind men ervan?


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 26-10-2003 12:20 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

vast heel langzaam.....




Dit slaat nergens op.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 26-10-2003 14:35 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2003 12:20 schreef mörke het volgende:
vast heel langzaam.....





Uiteraard


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-10-2003 14:37 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ze waren erg goed!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 27-10-2003 17:52 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

cheers and beers voor de tip


Bruce Banner


Captor of siN
Usericon van Captor of siN
Posted 27-03-2004 14:54 by Captor of siN Wijzig reactieProfiel van Captor of siNQuote dit berichthttp://panties-cotton.stockings-finder.com/

Superstrakke doom, uitstekende band als je het mij vraagt. Misschien vind je Evoken ook goed?


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 27-03-2004 14:58 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 27 maart 2004 14:54 schreef Captor of siN het volgende:
Superstrakke doom, uitstekende band als je het mij vraagt. Misschien vind je Evoken ook goed?

evoken heerscht... maar volgens mij heb ik hiervan ook ergens een cd'tje.. zal es ff zoeken

//edit:

'k heb Funeral [1994] Tristesse [96] en Funeral [1995] Tragedies [128] ... zal ze weer es draaien

[Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 27-03-2004 15:01]


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Tongerloft
Usericon van Tongerloft
Posted 27-03-2004 15:03 by Tongerloft Wijzig reactieProfiel van TongerloftQuote dit berichthttp://www.baumstrunk.org/joensuu

quote:
Op 27 maart 2004 14:54 schreef Captor of siN het volgende:
Superstrakke doom, uitstekende band als je het mij vraagt. Misschien vind je Evoken ook goed?



Evoken is echt te beter!! Niet echt te vergelijken ook met Funeral als je het mij vraagt, veel "vetter"... in het kaliber Funeral ga ik toch eerder voor the Funeral Orchestra of Fallen (solo project Funeral drummer), vind dat Funeral wijf een beetje zeikerig zingen


Back to the Baumstrunk


Captor of siN
Usericon van Captor of siN
Posted 27-03-2004 16:48 by Captor of siN Wijzig reactieProfiel van Captor of siNQuote dit berichthttp://panties-cotton.stockings-finder.com/

quote:
Op 27 maart 2004 15:03 schreef Tongerloft het volgende:
Evoken is echt te beter!! Niet echt te vergelijken ook met Funeral als je het mij vraagt, veel "vetter"... in het kaliber Funeral ga ik toch eerder voor the Funeral Orchestra of Fallen (solo project Funeral drummer), vind dat Funeral wijf een beetje zeikerig zingen


...ik moest zelf heel erg wennen aan dat wijf, maar vind haar nu wel ok. Funeral Orchestra ken ik niet, zal ik zeker ff checken. Het zal wel niet te vergelijken zijn, maar skepticism vind ik ook errug goed (vooral hun oudere werk). ..en heb je Woods of Belial (Deimos XIII) al gehoord, zeker de moeite waard!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 01-11-2005 20:17 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik zit nu voor het eerst In Fields Of Pestilent Grief te luisteren, maar ik vind het prachtig hoor! Vind de zang erg aangenaam en er zit voldoende afwisseling in de nummers.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2005 21:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ik wil hun cd's


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-11-2005 19:58 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik heb In Fields Of Pestilent Grief maar meteen besteld bij Firebox. De laatste die ze hadden. Wat een plaat!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2005 20:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoe is ie in vergelijking met Tristesse en Tragedies>


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-11-2005 20:12 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Zou het niet weten, mijn download van Tragedies gaat niet zo snel. Maar In Fields Of Pestilent Grief moet een compleet andere stijl zijn dan eerder werk. Zie ook de eerdere posts van dit topic.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2005 20:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja dat las ik ook, maar moet dus effe weten hoe anders .. aangezien die andere twee heersch albums zijn


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 02-11-2005 20:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Mail wat MP3's, dan maak ik een vergelijking.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-11-2005 20:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zal ik vant weekend ofzo wel ff doen ...



Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-11-2005 23:15 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Die laatste is zoals ik eerder al had aangegeven een stuk minder traag en heeft naar mijn mening ook een totaal andere atmosfeer en een veel modernere/cleanere productie. Des ondanks is het nog wel een aardige plaat, maar het heeft niet die sfeer die de eerste paar albums zo geweldig maakt.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-11-2005 18:55 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Nou das ook toevallig:

Funeral are now in the process of doing the final negotiations with an english label for 3 cd releases.
The first cd is finished, and the working title is 'From these wounds'.
The album which will hopefully be released early 2006, contains an entire new line-up, except Eek and Christian Loos.
The cd will probarbly contain 8 songs, and one bonus track for a limited edition.

Funeral are also in the process of signing with Firebox Records for a re-release of the first two albums 'Tristesse' and 'Tragedies' including unreleased bonustracks (and perhaps a cd-rom video).
This will come as a double cd media 2006.

Gaaf.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2005 18:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jaaaaaaaaaa Rerelease!!!!!!!!!


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 03-11-2005 19:37 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Die rereleases zijn bepaald geen overbodige luxe. Goede zaak


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-12-2005 20:08 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hmmm, ik heb de mogelijkheid gekregen om de CD Estatic Fear - Somnium Obmutum te ruilen voor Funeral's Tristesse...

Tristesse heeft vorige week nog $70 opgeleverd op eBay en de Estatic Fear CD kan ik weer in Duitsland aanschaffen voor €20,50... Lijkt me een goede trade!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-12-2005 20:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

dat dacht ik!

Alhoewel er dus een rerelease aan komt he!


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-12-2005 20:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ja klopt, maar zo'n orgineel is wel erg heerschend natuurlijk.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-12-2005 20:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is geen remix dus dan zal het mij weinig aan mijn anus oxideren


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 14-12-2005 20:14 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Hehe. De verzamelwoede overheerst bij mij, dus ik zal de trade wel doorzetten.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen