IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Forgotten Woods Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-06-2007 16:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Mja, ik heb die limited digipack ietsje goedkoper.
Ziet er erg mooi uit overigens.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-06-2007 17:59 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zojuist de nieuwe binnen, digi-boek ziet er erg netjes uit

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Hub de Gallier
Posted 27-06-2007 19:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vond de eerste luisterbeurt behoorlijk tegenvallen, slechts 1 nummer kon mij bekoren.

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 27-06-2007 20:53 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Wat is de trouwens met die thematiek, om maar even wat open deuren in te trappen? Ik bedoel, Disneyland in Flames? De fuk? Niet bepaald Curse of Mankind materiaal.

Jullie zijn allemaal negers!

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 27-06-2007 20:58 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Oh, ik zie nu dat die titel blijkbaar uit de uiteindelijke tracklist verwijderd is. Maar toch.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-06-2007 21:24 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 juni 2007 19:07 schreef Hub de Gallier het volgende:
Vond de eerste luisterbeurt behoorlijk tegenvallen, slechts 1 nummer kon mij bekoren.

Hoor hem nu voor het eerst en toen ik het tweede nummer hoorde dacht ik "best vet

Maar 3 en 4 zijn niet bepaald boeiend.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-06-2007 21:29 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Tering de tering wat is dit voor zooi?

Ik krijg echt zin om Curse of Mankind o.i.d. op te zetten als ik deze bagger hoor.

GrimFilth
grofvuil
Usericon van GrimFilth
Posted 27-06-2007 21:50 by GrimFilth Wijzig reactieProfiel van GrimFilthQuote dit bericht

Forgotten woods is wel nice ja... BM met Doom Metal invloed ofz. Geef mij maar andere bosjes bands; Carpathian Forest, Hate Forest, Garden of Shadows en Fluisterwoud

Hub de Gallier
Posted 27-06-2007 22:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2007 21:29 schreef Burzum het volgende:
Tering de tering wat is dit voor zooi?

Ik krijg echt zin om Curse of Mankind o.i.d. op te zetten als ik deze bagger hoor.
Hehe, dat gevoel heb ik dus ook na 3 keer luisteren.

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 27-06-2007 22:44 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Zet jij zo'n kutplaat meteen drie keer op?

Hub de Gallier
Posted 27-06-2007 22:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ja, kon zijn dat ik me vergiste en dat de kwaliteit pas na enkele keren zou doorzetten....maar niet dus haha

Hub de Gallier
Posted 27-06-2007 23:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Statement van de band:

THE DEMO-CD AND THE RE-RELEASE OF THE AS THE WOLVES GATHER LP TO BE RELEASED BY NO COLOURS RECORDS ARE NOT APPROVED BY THE BAND. THESE RELEASES ARE TO BE CONSIDERED BOOTLEGS AS IS ANY OTHER FUTURE (AS WE ARE SURE THERE WILL BE MORE) FORGOTTEN WOODS RELEASES FROM THAT LABEL. FUCKING LEECHES

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 28-06-2007 20:23 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2007 22:49 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ja, kon zijn dat ik me vergiste en dat de kwaliteit pas na enkele keren zou doorzetten....maar niet dus haha

Als je 'm kwijt moet wil ik 'm wel met je ruilen of van je overkopen, waarschijnlijk vind ik het wel een toffe CD.

Hub de Gallier
Posted 28-06-2007 21:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik wil 'em later nog eens een luisterbeurt geven....kan zijn dat mijn mening veranderd t.o.v. een plaat. Is wel eens eerder voorgekomen (Hoewel de laatste Mayhem trouwens nog steeds niks is hahaha en ik bij Forgotten Woods ook niet echt veel hoop heb hehe)

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-06-2007 23:03 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2007 19:07 schreef Hub de Gallier het volgende:
Mijn vriendin en ik konden er beide ook verdomd weinig mee. Voor zover ik mij kon heugen vind ik dat nummer met cleane vrouwelijke zang wel ok. Verder zijn de intro en outro uber-irritant pseudo-intellectueel.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-06-2007 23:04 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 28 juni 2007 23:03 schreef kwelgeest het volgende:
Mijn vriendin en ik konden er beide ook verdomd weinig mee. Voor zover ik mij kon heugen vind ik dat nummer met cleane vrouwelijke zang wel ok. Verder zijn de intro en outro uber-irritant pseudo-intellectueel.

Ik vind het tweede nummer wel ok, daarna gaat het nergens meer over.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-06-2007 23:04]

Hub de Gallier
Posted 28-06-2007 23:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 juni 2007 23:03 schreef kwelgeest het volgende:
Yep, dat nummer met cleane vrouwelijke zang was het enige nummer dat mij ook beviel. En ja, ook de mening aangaande intro en outro deel ik, wat een zooi.

Hub de Gallier
Posted 17-07-2007 21:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vandaag de CD en LP binnen gekregen welke net via No Colours is uitgebracht met beide demos uit '93.
Maar No Colours heeft zich er weer eens makkelijk vanaf gemaakt. Wat een simpele release zeg en zelfs de titel staat fout op de CD..."The demos 1996" terwijl beide demos op deze plaat uit '93 zijn

| Scorn |
Usericon van | Scorn |
Posted 17-07-2007 23:07 by | Scorn | Wijzig reactieProfiel van | Scorn |Quote dit bericht

Die worden door de band als bootlegs beschouwd overigens. Net als eventuele andere toekomstige NCR FW releases..

Hub de Gallier
Posted 17-07-2007 23:14 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Klopt, had enkele posts terug al het statement van de band gepost

| Scorn |
Usericon van | Scorn |
Posted 17-07-2007 23:34 by | Scorn | Wijzig reactieProfiel van | Scorn |Quote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 23:14 schreef Hub de Gallier het volgende:
Klopt, had enkele posts terug al het statement van de band gepost

Woeps.

Hub de Gallier
Posted 17-07-2007 23:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Northward
Usericon van Northward
Posted 18-07-2007 13:12 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Neige is now a member of the Norwegian black metal band Forgotten Woods and will perform vocals on the forthcoming album "Intolerance Div".

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 18-07-2007 15:07 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 21:00 schreef Hub de Gallier het volgende:
Vandaag de CD en LP binnen gekregen welke net via No Colours is uitgebracht met beide demos uit '93.
Maar No Colours heeft zich er weer eens makkelijk vanaf gemaakt. Wat een simpele release zeg en zelfs de titel staat fout op de CD..."The demos 1996" terwijl beide demos op deze plaat uit '93 zijn

Die goedkope No Colour$$ releases zijn negen van de tien keer echt te beschamend voor woorden. Het ziet er niet uit, het lijkt alsof de releases voornamelijk zo goedkoop mogelijk gedaan moeten worden, en spelfouten in overvloed. Jodenzooi daar, het liefste zou ik al m'n releases ervan wegdoen, ware het niet dat er qua muziek best aardige dingen door zijn uitgebracht.

*aait voorzichtig over zijn firstpress As The Wolves Gather CD*

Hub de Gallier
Posted 18-07-2007 15:10 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hehe, ik ben het helemaal met je eens....ziet er meestal niet uit (afgezien van enkele Graveland releases), inderdaad te veel spelfouten en het komt over als 'easy money releases'.

Maar ja, ook ik vind het muzikaal erg goed dus doe ze nooit weg (hoewel deze FW demos niet de moeite waard zijn om aan te schaffen, 'tis dat ik zo'n verzamelgek ben haha).

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com