IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Forgotten Woods Vorige pagina
R.
Usericon van R.
Posted 05-12-2007 13:57 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Voor hen die het mocht boeien; de Boudisque té Amsterdam verkoopt elke Forgotten Woods LP (rereleases neem ik aan), waaronder de piclp van de demo;s.

R.
Usericon van R.
Posted 29-02-2008 17:45 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Zojuist de SJEL AV NATTEN rerelease binnen gekregen en de kwaliteit van het hoesje is serieus slecht. Namen met spelfouten en in spiegelbeeld gedrukte zijkanten.. NC heeft weer fijn zijn best gedaan.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-02-2008 18:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 01-03-2008 11:15 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2008 17:45 schreef R. het volgende:
Zojuist de SJEL AV NATTEN rerelease binnen gekregen en de kwaliteit van het hoesje is serieus slecht. Namen met spelfouten en in spiegelbeeld gedrukte zijkanten.. NC heeft weer fijn zijn best gedaan.

Ook zoiets. Op de originele persing van de As The Wolves Gather LP was het woord 'valleys' in de track 'Through Dark And Forgotten Valleys' wél goed gespeld, op de re-release presteren ze het echter om er 'vallys' van te maken..

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-03-2008 10:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Het zijn dan ook goedkope bootlegs die NC heeft gemaakt....kan me wel voorstellen waarom Forgotten Woods niks meer met het label te maken wil hebben.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 07-03-2008 14:13 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

No Colours... samen met Agonia waarschijnlijk het beroerdste label wat je je maar kunt bedenken, en een wonder dat ze al zo lang bestaan! Die Steffen moet daar heel wat geld inpompen, want ik kan me niet voorstellen dat releases als Hellfire, Darkestrah of Orenda heel veel geld in het laatje brengen, om nog maar te zwijgen over poep als Be Persecuted.

Waar ie natuurlijk wel geld mee verdient, zijn knullig uitgegeven bootlegs zoals de laatste Forgotten Woods LP's, die Isengard LP of al die andere werkjes op Granskog Productions.

Los van dit alles is het ook nog eens een beroerde trader en een inhalige woekerjood.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-02-2009 14:02 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 juni 2007 21:29 schreef Burzum het volgende:
Tering de tering wat is dit voor zooi?

Ik krijg echt zin om Curse of Mankind o.i.d. op te zetten als ik deze bagger hoor.

Ik was wel erg snel met mijn conclusie. Na ruim een jaar nog een paar keer geluisterd, vind hem nu wel ok.

R.
Usericon van R.
Posted 28-02-2009 14:08 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Elmar's reactie blijft mij altijd bijstaan..

"Zijn die gasten blut ofzo?" :')

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-08-2009 23:20 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2008 17:45 schreef R. het volgende:
Is die niet op THR?
Bonustracks zijn iig om te huilen.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

R.
Usericon van R.
Posted 06-08-2009 23:24 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Nope, NC heeft die eind 2007 opnieuw uitgebracht op vinyl zonder goedkeuring van de band zelf.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-08-2009 23:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ah, vinyl, THR heeft de cd-versie gedaan.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com