|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat zijn de aanvangstijden eigenlijk? |
|
20.30u @ Eindhoven http://www.effenaar.nl/fnr_content_engine/Effenaar_act.php?act=767 |
|
quote:burgerweeshuis REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
hehe mn zaterdag is saai, dus als er kaartjes zijn komk misschien ook wel met ons aller Vork |
|
erg jammer dat deifecation niet in effenaar ook speelt |
|
Ik heb net de kaartjes gereserveerd. XPositiveX en ik komen dus in ieder geval. Nu nog even uitvogelen hoe ik bij het Burgerweeshuis kom vanaf het station. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 21-11-2003 18:02] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
da's niet zo moeilijk, kan het alleen niet uitleggen omdat de snelste weg door een aantal kleine straatjes loopt die ik niet uit m'n hoofd ken. maar als je er een kaart bij pakt heb je het zo uitgevogeld. ook handig om te weten: je kunt munten bij de garderobe halen, maar ook als je de eerste (kleinere) deur aan de rechterkant door gaat meteen links, daar staat nl een automaat Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het is vrij dicht bij het station, hmm, naja, een paar straatjes door en je bent er,hangt wel een kaart, en staat neem ik aan ok wel aangegeven ergens. weet er iemand hoelaat de laatste trein terug gaat richting goor of hengelo, daar konden we nog wel es gezeik mee krijgen |
|
quote: Ja , die automaten, gvd. kon je daar ook briefgeld in douwen? is lang geleden nml |
|
trein? ik zou zeggen, try: http://www.ns.nl |
|
quote: Vanaf het station rechtdoor en dan de Smedenstraat in. Kijk en zie ongeveer om de hoek het Burgerweeshuis. Subtiel kamerolifantje |
|
NIX!!! Damn, mn ma blijft niet maffen. Wil wel rijden. spreek je nog wel over hoe laat en wie, wat, waarom. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Hengelo valt waarschijnlijk wel mee hoe laat je terug kan. Als je het vergeet te checken, bij de garderobe hangt een lijstje met treintijden. En ja, kan briefgeld in die automaten. Alleen kan dat niet zo lang geleden zijn, ze hangen er nog niet zo lang Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
dacht dat het zaterdag was verdomme zondag moet ik werken.. afwezig dus |
|
quote: het is zaterdag www.burgerweeshuis.nl "Binnenkort Pungent Stench (A) & Gorerotted (UK) & Deifecation zaterdag 22 november 2003" Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
ook van de bwh-site Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
oh toch? op Effenaar site staat Zo 23 november 2003.. |
|
quote: Ik dacht dat je het over Deventer had, door je posts op de vorige pagina, sorry, je hebt gelijk. Dan moet je maar naar Deventer gaan [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-11-2003 13:29] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
haha jahoor |
|
quote: Wat nou "ja hoor"? Gewoon komen! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hmmz Gorerotted heerst Eens kijken of ik iemand mee kan krijgen voor Zondag... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: dank |
|
Hij was leuk! Erg gezellig!!! Subtiel kamerolifantje |
|
vanavond party... heb er zin in |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |