|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
twentuhh! |
|
quote: Zeker. Heersende Metal scene, in Enschede en omstreken. En natuurlijk de uberheersende EHBO: http://www.enschedeseheadbangers.nl Nieuwe Deifecation (Hey, die openden voor Pungent, wat mooi braaf on-topic toch weer...) cd al gehoord, klonk erg veelbelovend, zelfs in de pre-mix fase... Verder hebben we natuurlijk naast wijzelf, BloedBef, en al genoemde Deifecation ook nog Devious, Pulmonary Abscess, Caedere, Escutcheon, Extreem Eczeem, Solarisis, etc. etc... (Zie bijvoorbeeld op de EHBO website voor de Enske Metaal verzamel CD) [Dit bericht is gewijzigd door Sicktus op 28-11-2003 7:28] |
|
Escutcheon is bagger.... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dat is een (nou niet bepaald onderbouwde) mening. Een mening die ik overigens niet deel. |
|
Ach ja...het klonk gewoon als troep toen ik ze ooit live zag...normaal hou ik wel van troep trouwens...maaar wat een kutband zeg... De rest van die bands is trouwens zwaar OK... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik hoorde van een vriend van mij dat het het kustste optreden ooit was! dat ze alleen midtempo en experimentele troep speelde en dat hij heel erg teleurgesteld was... |
|
Long-running Austrian extreme metallers PUNGENT STENCH have completed work on their new album, "Ampeauty", due on September 6 through Nuclear Blast Records. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En hij is vetjes kan ik je vertellen.......volgens mij de eerste Stench plaat die op het eerste gehoor ietwat gewoontjes overkomt, maar beter wordt met iedere draaibeurt... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |