IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Pungent Stench / Gorerotted Europese Tour Vorige pagina
XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 28-11-2003 1:56 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

twentuhh!

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-11-2003 1:58 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 1:54 schreef Sicktus het volgende:
Da's onhandig.

Ik was met twee mensen die hun rijbewijs nog niet hebben... Weinig keus he

quote:
Vooral met je leren jas 3 bands lang in de pit, dan ist wel warm ja... Achteraf ook niet echt handig natuurlijk. Naja.

Dat is niet slim nee... Ik had geeneens een leren jas aan en ik had 't al bloedheet...
Maargoed, ik was ook aardig aan 't bangen etc.

quote:
Dat is correct. Zie site.

Ik had al even gekeken, ik geloof dat ik Bloedbef 's live heb gezien, maar ik weet bij god niet meer waar...
't Zal vast ergens in de buurt zijn geweest, maar waar hier in dit Tukkerland..

En nu ga ik slapen, trusten allemaal..

..."Hate can only create more hate"...

Sicktus
Grolsch User....
Usericon van Sicktus
Posted 28-11-2003 2:06 by Sicktus Wijzig reactieProfiel van SicktusQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 1:56 schreef XPositiveX het volgende:
twentuhh!

Zeker. Heersende Metal scene, in Enschede en omstreken.

En natuurlijk de uberheersende EHBO:

http://www.enschedeseheadbangers.nl

Nieuwe Deifecation (Hey, die openden voor Pungent, wat mooi braaf on-topic toch weer...) cd al gehoord, klonk erg veelbelovend, zelfs in de pre-mix fase...

Verder hebben we natuurlijk naast wijzelf, BloedBef, en al genoemde Deifecation ook nog Devious, Pulmonary Abscess, Caedere, Escutcheon, Extreem Eczeem, Solarisis, etc. etc...

(Zie bijvoorbeeld op de EHBO website voor de Enske Metaal verzamel CD)

[Dit bericht is gewijzigd door Sicktus op 28-11-2003 7:28]

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 28-11-2003 2:13 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Escutcheon is bagger....

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Sicktus
Grolsch User....
Usericon van Sicktus
Posted 28-11-2003 2:14 by Sicktus Wijzig reactieProfiel van SicktusQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 2:13 schreef Voice Of Doom het volgende:
Escutcheon is bagger....

Dat is een (nou niet bepaald onderbouwde) mening. Een mening die ik overigens niet deel.

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 28-11-2003 2:20 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ach ja...het klonk gewoon als troep toen ik ze ooit live zag...normaal hou ik wel van troep trouwens...maaar wat een kutband zeg...

De rest van die bands is trouwens zwaar OK...

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-11-2003 9:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik hoorde van een vriend van mij dat het het kustste optreden ooit was! dat ze alleen midtempo en experimentele troep speelde en dat hij heel erg teleurgesteld was...

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-08-2004 1:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Long-running Austrian extreme metallers PUNGENT STENCH have completed work on their new album, "Ampeauty", due on September 6 through Nuclear Blast Records.

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-08-2004 13:44 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

En hij is vetjes kan ik je vertellen.......volgens mij de eerste Stench plaat die op het eerste gehoor ietwat gewoontjes overkomt, maar beter wordt met iedere draaibeurt...

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com