|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Kramy da's gelul. Als je echt om een band z'n muziek geeft ga je. Punt. |
|
quote: Amen Het was gister geweldig Gewoon gaan Kramy I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
gorerotted is dus echt een project van die kerel van live... altijd lachen met deze fijne mensen!! gister was super!! |
|
Wat was het weer een gaaf avondje!! Punget Stench en Gorerotted gaven alletwee een goed optreden weg! Izegrim vond ik persoonlijk minder. |
|
Was geweldig gisteren |
|
gorerotted was kei gaaf gistere! |
|
Die gasten van Gorerotted hebben trouwens een geniaal gevoel voor humor! Even een paar titels van hun laatste cd: Hacked in the back, dumped in a sack Fuck your arse with broken glass Can't fit her limbs in the fridge Village people of the damned To catch a killer (serial sing-a-long) En dan het meest geniale: Tekst van Right said Fred: I'm a model, you know what I mean? And I shake my little tush on the catwalk. On the catwalk, on the catwalk. Yeah, I shake my little tush on the catwalk. Tekst Gorerotted: Im a monster, you know what I mean? Cos I fuck dead girls in the graveyard. In the graveyard, in the graveyard. Yeah, I rape their little tush in the graveyard. Zelfde melodie en alles! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ROFL respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
ze zijn ook mega druk... ik lag me dood met die gasten... eens wat anders als de cliche headbangers |
|
Vond de muziek van Pungent Stench toch vele malen beter! Was best gezellie idd. |
|
quote: Jaja, ga jij maar doodliggen met die gasten Tammi. Hehehe. En Ps was geweldig! bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla... |
|
"eens wat anders als de cliche headbangers" tsss, al die headbangers ook in de metalscene... Pungent Stench heerst! |
|
quote:....ennuh, Pungent Stench in strings quote: Idd...totdat ook het Cafe dicht ging... |
|
quote: ik bedoel dus.... een beetje afwisseling is te gek!! |
|
quote: Graag gedaan. Niet voor je hoofd geschopt door stagedivers toevallig? Leuke pit bij Stench ja. Wel aardig. |
|
quote: Dankje En ik ben niet voor het hoofd geschopt door stagedivers nee... En jij bent? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Ah, dan was dat iemand anders. Wie ik ben? Sicktus, well duhuh. EDIT: http://members.home.nl/wilco/pungent%20Sicktus.jpg [Dit bericht is gewijzigd door Sicktus op 28-11-2003 1:31] |
|
quote: Juist, die gast die aan het crowdsurfen was dus... Och, ik heb geen last van je gehad [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 28-11-2003 1:41] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Tsk, doe ik zo m'n best. |
|
quote: Dan had je iets meer naar rechts moeten gaan staan, daar stond ik namelijk Harder je best doen dus ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Als je haar maar goed zat... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Het was meer een kwestie van als je haar maar goed druipt... Redelijk verhit. Edoch, leuk feestje, goed geluid, goede bands, Deifecation heerste hard, Gorerotted was wel ok, Pungent met een "best off" set, net als vorige tour (en de dag erna in Eindhoven), prima prima... Oe, en Grolsch. Ook een pluspunt van het Burgerweeshuis. |
|
quote: Daar heb ik niet van kunnen genieten, ik moest rijden ... En 't was er inderdaad ONWIJS warm, maar wel leuk feestje met brute bands Maar, jij speelt in Bloedbef? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Da's onhandig. quote: Vooral met je leren jas 3 bands lang in de pit, dan ist wel warm ja... Achteraf ook niet echt handig natuurlijk. Naja. quote: Dat is correct. Zie site. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |