|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
gave band inderdaad! Je moeder. |
|
Ik vind zelf Mein en Hole in the Earth echt geweldig! |
|
Dit is het eerste deftones album wat ik echt geen ruk aan vind... De vorige was al bagger, maar ik hoopte dat ze daarvan geleerd hadden. Helaas niet... En White Pony is zooooo gaaf :-) (Maar aaaaaaah zoo zonde deze kutplaat.. ZONDE!) Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Dat is gelijk ook de gaafste imho. Die zanger is een looser, geen respect meer voor ze sinds dat waldrock verhaal. Suck my piss |
|
Ik vind Adrenaline nog steeds absoluut nummer 1. En ik vond eigenlijk juist dat ze weer eens wat origineels deden op Deftones - Deftones! Misschien een kwestie van smaak, maar het dreinende stoner-element was erg prettig aanwezig, en dat is in de twee platen daarvoor minder. Ik vind dat deze nieuwe juist getuigt van veel muzikale ontwikkeling, en een breder spectrum aan muzikaal kunnen. Dat het botmongolen zijn, scheelt me geen ruk, de meeste bands zijn voor het grootste deel idioten. |
|
quote: Mag ik trouwens vragen wat er dan gebeurde? |
|
quote: Of corpse, ik deel je mening. MAAR, als je op het podium en niet op je albums, ook de botmongool gaat uithangen dan is het al een heel ander verhaal. quote: Je kan beter vragen wat er niet gebeurde. Beetje met z'n mic in de ronte zwaaien en kapotslaan, amper zang, soms gewoon wat gelal. Ga dan lekker in de kroeg zit'n en cancel je optreden. Suck my piss |
|
Meneer was inderdaad zo zat als een aap en presteerde daardoor ver onder de maat, of eigenlijk überhaupt niet. Ergerlijk, zeker als je bedenkt dat de band wel goed speelde. Domper. Een vriend van me die ze vaker heeft gezien vertelde me overigens dat dat wel vaker zo gaat met Deftones. Aan een concert van Deftones ga ik dus voorlopig geen geld meer besteden tot ie zich wat professioneler kan gedragen. Touché, pussycat! |
|
Ik had begrepen dat er wat problemen in de band waren tijdens de opnamen van deze CD, maar die waren al begonnen tijdens de vorige tour. Het kan zijn dat die zanger daarom zo kut presteerde? |
|
Nee, dat was daarvoor ook al zo (Waldrock was 5 jaar terug ofzo?). Sterker nog, ik kan me niet anders herinneren van deftones... Inter faeces et urinam nascimur |
|
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoID=690919822 Wasted on Waldrock 2001. |
|
Nieuw materiaal [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 27-02-2010 2:42] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Klinkt niet gek eigenlijk, de zanger blijft wel het sterke en zwakke punt van de band. Bij vlagen trek ik hem helemaal niet, maar hij zorgt wel voor het "unieke" vleugje. |
|
paar maanden terug in Paradiso was trouwens een prima concert! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Best een vet nummer. Toch maar eens op Hellfest gaan kijken... |
|
Siked voor de nieuwe plaat! |
|
Je kunt de mp3 downloaden op http://www.gunsrazorsknives.com/ ook wel benieuwd naar de nieuwe plaat, vind 't een gaaf nummer, wel wat eentonig maar dat doet 't em juist ofzo, toffe breakdown ook hopelijk de uiteindelijke plaat wat minder donker dan 'deftones' en meer white pony. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
even luisteren signature |
|
en?! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dit nummer klinkt helemaal niet zo slecht, niet verwacht dat ik het nu nog kan waarderen... Ik trek al mijn oude cd's weer eens uit de kast. |
|
quote: Waarom al je cd's uit de kast trekken terwijl je alleen de cd's van Deftones hoeft te luisteren???? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Op myspace (www.myspace.com/deftones) staat nog een nieuw nummer, Diamond Eyes, maar die klinkt dan weer behoorlijk bagger.... Inter faeces et urinam nascimur |
|
Alweer een heerlijk nr, siked voor de hele plaat! |
|
Die is dan ook al lang en breed gelekt. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |