|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Joepie! |
|
Wat een service! En nog een puik nummertje ook. |
|
Kan niet wachten om dit nummer te horen! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wát een geweldig nummer Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
En weer een nieuw nummer van Deftones. De nieuwe plaat gaat lekker klinken. Dit is trouwens het albumart: |
|
knappe hoes! Horns up! |
|
De zoon van Chi Cheng deed gister de toegift mee op bas. |
|
WOW! Wat een vette hoes zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik weet niet welke paardenkut het bovenste heeft gemaakt, maar dit is dus het echte artwork: |
|
WOW! Wat een vette hoes zeg. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Vind hem ook erg mooi. Daarbij smaakt de muziek ook erg goed! |
|
Hij is te streamen: http://www.rollingstone.com/music/news/deftones-unleash-angst-and-tension-in-new-album-koi-no-yokan-premiere-20121108 (en te downloaden links en rechts) |
|
Heb hem gisteren eens gestreamd en klinkt echt lekker! Bevalt me in elk geval beter dan het vorige album. |
|
Koi No Yokan is zeker weer de moeite waard. |
|
Lekker plaatje hoor, zo lijkt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Idd, maar het voelt toch wat aan als een mindere versie van Diamond Eyes. Maar het moet sowieso nog even groeien. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Super plaat. |
|
Ik vind hem na een zestal luisterbeurten minder dan Diamond Eyes. Net iets te veel rustigheid, wat mij betreft. Neemt niet weg dat het een zeer goede plaat is met een aantal héél vette nummers. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Prachtige, sfeervolle plaat.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Gewoon weer een goed album van Deftones. Iets dromeriger, maar dat ligt me prima. Zeker in combinatie met de diepe gitaren daaronder. |
|
Als ik al een Deftones album opzet is het toch altijd het oudere werk. De latere albums zijn niet slecht maar voegen eigenlijk ook niet veel toe voor mij. |
|
Ik vind het nieuwere werk eigenlijk niet te vergelijken met de eerste paar platen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Wat een ongelooflijke schijtcd. Ik zet de eerste nog maar eens op. |
|
Ik trek de nieuwe plaat erg goed! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |