IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : HIM Vorige pagina | Volgende pagina
Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 07-11-2003 17:00 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Him zit bij mij in de categorie niet goed en niet slecht... Vind sommige nummers best aardig, andere complete rotzooi

Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.

Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 07-11-2003 17:02 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 16:59 schreef Saphire het volgende:
http://www.boyzone.com

(quote 'm ff zodat deze link ook op deze pagina te staan komt)

Kmoet wel eerlijk toegeven dat ik de zanger in sommige clips wel smakelijk vind.

Majah, ik val dan ook o.a. op mannen met vrouwelijke trekjes. Ennuh...mannen met makeup=behoorlijk vrouwelijk!

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 07-11-2003 17:02]

cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am

Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 07-11-2003 17:03 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Iemand zin in een breezer?

Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 07-11-2003 17:21 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 17:03 schreef Saphire het volgende:
Iemand zin in een breezer?

Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 07-11-2003 17:22 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 17:21 schreef Sneeuwwitje het volgende:

Niet dan?

GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 07-11-2003 19:12 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Ik zou het eerder IT noemen maare....

http://www.scrotum.tk Überhammer

Trotz
Usericon van Trotz
Posted 07-11-2003 19:20 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM
HIIIIIIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIIIIIHIIIIM

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 07-11-2003 20:19 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 15:24 schreef Rasputin het volgende:
Wat vind jij ervan dan?

Wat ik ervan vind? Ik vind sommige liedjes wel leuk, maar als ik een cd van ze een keer helemaal beluisterd heb hoef ik hem de eerstkomende tijd ook niet weer te horen. 'Join me' bijvoorbeeld vind ik wel geinig en 'funeral of hearts'. Het hangt ook sterk van mijn bui af. Maar ik zet toch liever In Flames of Desaster of Dissection of, of... op

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 07-11-2003 20:24 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Hmz, Stigma is hier een tijdje gek van geweest en toen moest ik het ook steedsw aanhoren

maar ik vind het eigenlijk niks....

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 07-11-2003 20:35 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 16:19 schreef Valorian het volgende:
Typisch trouwens, dat dit topic in Heavy Metal staat, en "de allerlompste death metal" in 'muziek algemeen'

Dat heeft toch echt te maken met de mensen die het topic starten, denk je ook niet? Ik bedoel, als je Dissection (bijvoorbeeld) onder muziek algemeen plaatst, moet je dat zelf weten, erg snugger is het natuurlijk niet.

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 08-11-2003 0:09 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

HIM is rlx

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 08-11-2003 10:10 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 20:24 schreef Brujeria het volgende:
Hmz, Stigma is hier een tijdje gek van geweest en toen moest ik het ook steedsw aanhoren

maar ik vind het eigenlijk niks....

Subtiel kamerolifantje

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 08-11-2003 10:25 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Waar blijft het slotje?

maniacM
Usericon van maniacM
Posted 08-11-2003 10:36 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 10:25 schreef Pandora het volgende:
Waar blijft het slotje?

is dat het enige wat je zegt ofzo?

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 08-11-2003 10:39 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

De muziek zelf ken ik niet en volgens mij wil ik dat ook zo houden.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 08-11-2003 10:42 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

@ maniac. Ja want dan verdwijnt dit topic teminste en hoef ik me niet elke keer te ergeren als ik de titel ervan zie staan.

@ Dunnen-hein. Groot gelijk

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-11-2003 14:32 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmmm........HIM;

spelfout weggehaald...

Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-11-2003 14:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

He bah, Turks.

Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.

Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 08-11-2003 17:23 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2003 20:19 schreef maniacM het volgende:
Wat ik ervan vind? Ik vind sommige liedjes wel leuk, maar als ik een cd van ze een keer helemaal beluisterd heb hoef ik hem de eerstkomende tijd ook niet weer te horen. 'Join me' bijvoorbeeld vind ik wel geinig en 'funeral of hearts'. Het hangt ook sterk van mijn bui af. Maar ik zet toch liever In Flames of Desaster of Dissection of, of... op

Oh dus je wilde eerst onze mening horen om daarop jouw mening te baseren?
Je zult nu zeker druk bezig zijn met het van de muur halen van alle HIM posters, nietwaar?
Een hint, vervang ze dan op z'n minst met Slayer vlaggen, anders kom je nog steeds te wannabe over.

Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 08-11-2003 19:05 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

HIM.. Ken 2 liedjes en daar heb ik spijt van

zo kan ie wel weer

ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 08-11-2003 22:28 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

3 jaar geleden kenden weinigen HIM, en wie het kende vond het goed...

ze zijn nu redelijk populair dus jullie vinden het niks.. hoe voorspelbaar

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 08-11-2003 22:38 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Dat komt omdat de mensen hier 3 jaar geleden him niet kende en het dus ook niet slecht konden vinden.

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 08-11-2003 22:40 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik vind HIM op zich wel goed, alleen klinkt de muziek allemaal vrij hetzelfde. Die nieuwe heb ik nog niet gehoord, maar ik zou zeggen dat de kans er dik inzit dat het ongeveer hetzelfde klinkt. Zoals anderen op dit forum, blijkbaar, zet ik die CD die ik er van heb maar heel af en toe op, en zelden luister ik hem tot aan het einde. Het is leuke, ontspannende muziek, maar gaat snel vervelen.

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 08-11-2003 22:42 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 8 november 2003 22:40 schreef DarknessThere het volgende:
Ik vind HIM op zich wel goed, alleen klinkt de muziek allemaal vrij hetzelfde. Die nieuwe heb ik nog niet gehoord, maar ik zou zeggen dat de kans er dik inzit dat het ongeveer hetzelfde klinkt. Zoals anderen op dit forum, blijkbaar, zet ik die CD die ik er van heb maar heel af en toe op, en zelden luister ik hem tot aan het einde. Het is leuke, ontspannende muziek, maar gaat snel vervelen.

Ja.... en het is GAY!

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 08-11-2003 22:43 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 8 november 2003 22:42 schreef Kramy het volgende:
Ja.... en het is GAY!

Die zanger duidelijk wel ja. Problemen mee?

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com