|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: (quote 'm ff zodat deze link ook op deze pagina te staan komt) Kmoet wel eerlijk toegeven dat ik de zanger in sommige clips wel smakelijk vind. Majah, ik val dan ook o.a. op mannen met vrouwelijke trekjes. Ennuh...mannen met makeup=behoorlijk vrouwelijk! [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 07-11-2003 17:02] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Iemand zin in een breezer? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: |
|
quote: Niet dan? cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ik zou het eerder IT noemen maare.... http://www.scrotum.tk Ăberhammer |
|
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM HIIIIIIIIIIIIIIIIHIIIIIIIIIIIIIIIHIIIIM |
|
quote: Wat ik ervan vind? Ik vind sommige liedjes wel leuk, maar als ik een cd van ze een keer helemaal beluisterd heb hoef ik hem de eerstkomende tijd ook niet weer te horen. 'Join me' bijvoorbeeld vind ik wel geinig en 'funeral of hearts'. Het hangt ook sterk van mijn bui af. Maar ik zet toch liever In Flames of Desaster of Dissection of, of... op |
|
Hmz, Stigma is hier een tijdje gek van geweest en toen moest ik het ook steedsw aanhoren maar ik vind het eigenlijk niks.... respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Dat heeft toch echt te maken met de mensen die het topic starten, denk je ook niet? Ik bedoel, als je Dissection (bijvoorbeeld) onder muziek algemeen plaatst, moet je dat zelf weten, erg snugger is het natuurlijk niet. |
|
HIM is rlx |
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
Waar blijft het slotje? |
|
quote: is dat het enige wat je zegt ofzo? |
|
De muziek zelf ken ik niet en volgens mij wil ik dat ook zo houden. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
@ maniac. Ja want dan verdwijnt dit topic teminste en hoef ik me niet elke keer te ergeren als ik de titel ervan zie staan. @ Dunnen-hein. Groot gelijk |
|
Hmmm........HIM; spelfout weggehaald... |
|
He bah, Turks. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Oh dus je wilde eerst onze mening horen om daarop jouw mening te baseren? Je zult nu zeker druk bezig zijn met het van de muur halen van alle HIM posters, nietwaar? Een hint, vervang ze dan op z'n minst met Slayer vlaggen, anders kom je nog steeds te wannabe over. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
HIM.. Ken 2 liedjes en daar heb ik spijt van zo kan ie wel weer |
|
3 jaar geleden kenden weinigen HIM, en wie het kende vond het goed... ze zijn nu redelijk populair dus jullie vinden het niks.. hoe voorspelbaar |
|
Dat komt omdat de mensen hier 3 jaar geleden him niet kende en het dus ook niet slecht konden vinden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik vind HIM op zich wel goed, alleen klinkt de muziek allemaal vrij hetzelfde. Die nieuwe heb ik nog niet gehoord, maar ik zou zeggen dat de kans er dik inzit dat het ongeveer hetzelfde klinkt. Zoals anderen op dit forum, blijkbaar, zet ik die CD die ik er van heb maar heel af en toe op, en zelden luister ik hem tot aan het einde. Het is leuke, ontspannende muziek, maar gaat snel vervelen. |
|
quote: Ja.... en het is GAY! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Die zanger duidelijk wel ja. Problemen mee? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |