|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb er problemen mee ja dat dit soort gaye muziek besproken wordt op een metalforum, en dat het ook nog eens in het heavy metal gedeelte staat. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ja, of gewoon iedereen die erover begint direct banned ofzo... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
waarom krijgt dit zoveel aandacht vind het zoveel aandacht niet waard *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
quote: Och, arrogante lul, 't is niet omdat iets niet metal is, dat het minderwaardig is en dat het vernoemen ervan strafbaar moet zijn. Het is ook niet omdat jij het niet goed vindt, dat het daarom ook niet goed is, en zelfs al zou het slecht zijn, volledig objectief gezien, dan NOG zouden er mensen zijn die het goed zouden vinden, en dan nog zou het besproken worden. Okee, het staat misschien in het verkeerde deel van het forum, en dat is dan nog voor discussie vatbaar, waarom kom jij hier muziek afbreken? Als je het niet goed vind, wees dan volwassen en lees het fucking topic niet... |
|
quote: sommige uitspraken iets minder serieus nemen is mischien wel handig "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: 't Is vandaag gewoon men dag niet, denk ik. Sorry. |
|
quote:Doe eens niet zo truemoraalridder jij! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Allereerst: mijn muur hing al vol met slayer posters. Ten tweede: ik vind de zanger van HIM nou niet zo bijzonder dat ik er ooit posters van op zou hangen. Ten derde: mijn mening is niet gebaseerd op jullie mening en de reden dat ik mijn mening niet noemde was omdat die mij geen reet interesseert, ik wilde juist weten wat JULLIE mening was. En als laatste: het laatste wat ik wil is op JOUW lijken, dus ik zou nooit wannabe willen zijn |
|
moet jij niet op vampire ons afzeiken? |
|
quote: Leuk! Neuken? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Nahhh, kvind het ook leuk om jullie hier af te zeiken! en bovendien zeik ik niet iedereen van ZM af, alleen een bepaalde categorie mensen. |
|
Okee, ontopic: HIM? WTF?! Ik heb de naam wel eens gehoord, maar nog nooit muziek van gehoord, en ik geloof dat ik die zanger ofzo erg eng vind FREEZE |
|
quote: En ook iedereen die in dit topic heeft gepost ... ... ... behalve ex-mods! this user is dead |
|
quote: als je mensen wilt afzeiken kan je beter naar de muur gaan. Dat forum is ervoor bedoeld. |
|
quote: Zo, jij zou psychologie moeten gaan studeren. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:JUIST! (Goh eindelijk eens blij met een uitspraak van jou ) |
|
quote: Ooooeh jeetje wat voel ik me nou aangevallen zeg! Wees nou effe eerlijk, als IK degene was die dit topic had geopend en evenals jij pas pagina's later -mijn- mening zou posten, zou jij precies hetzelfde reageren. En het is jou en niet jouw. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
???? Goddomme ik maar denken dat dat een kledingzaak was.. Maar't ken nooit wat wezen met zo'n naam.. geeft al aan dat originaliteit ver te zoeken is.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: en het hartje op z'n pols,de "solsleutel" om z'n tepel,een in z'n hals,een op zn onderbuik,...That's it I think [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 10-11-2003 15:55] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: 't is de afkorting van His Infernal Majesty... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik dacht dat het Homos met Irritante Muziek betekende |
|
Hepatitis Infested Maggots zul je bedoelen... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
volgens mij is join me in death het nummer waar de meeste wannebe metalmeiskes op ontmaagd zijn door mijn huisgenoot... dozen metal |
|
HIM kan ik wel apreciëren, heeft een paar leuke nummers, verder boeit die band me niet, heb er geen enkele cd van. Begin me nu niet af te blaffen, over smaak valt nog steeds NIET te discutiëren. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 10-11-2003 18:32] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |