|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik dacht dat traditionele metals van die stoute stoere jongens waren met tatoeages en lang haar met een slechte naam. (en er dus al een hebben) De tijden veranderen..... |
|
slechte naam vanuit hun eigen standpunt dan? er zijn ook mensen die lang haar verwarren met bomenknuffelende hippies, en in deze tijd van het jaar dragen de meeste mensen vrij veel kleren, tattoo's zijn dus ook zelden zichtbaar. You've got a lot of guts. Let's see what they look like! |
|
HIM...hm...ik vind het saai/irritant/en die kerel/vrouw/het heeft een irritant smoelwerk. |
|
quote: en toch hangt er een him-poster boven je bed Bruce Banner |
|
quote:Oja! dat was geen Slayer-vlag! |
|
quote: hehehehe HERU Vind de videoclip van Funeral of Hearts wel mooi (dat landschap, totaal bevoren en ondergesneeuwd ) Bruce Banner |
|
vind him best goed en als die gasten homo zijn moeten ze dat zelf maar weten,en dat gelul dat metals stoer zijn en dus niet naar him mogen luisteren?wat dacht je van judas priest??en als er 1 muziekstyle is die met gay kleding flirt dan is het wel metal(manowar,dimmu borgir,cradle,samael,tiamat,enz) het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
quote: Cat verandert er niks aan dat HIM gewoon slecht is. |
|
HIM , echt zóóó slecht, niet normaal gewoon, blééé 'love metal' what the fack love metal, dat bestaat niet! |
|
dubbel [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 19-11-2003 17:04] |
|
quote: ik luister er normaal naar, wat die gasten aanhebben zal me een rotzorg wezen. manowar, dimmu, etc, maakt 'stoere' muziek. the darkness zijn ook een stelletje nichten maar die rocken tenminste nog. him maakt gewoon nichtenmuziek. [Dit bericht is gewijzigd door Ash op 21-11-2003 17:47] You've got a lot of guts. Let's see what they look like! |
|
quote: ???Manowar stoere muziek?WHAHAHAHa over echte nichten gesproken het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
Him maakt wel relaxte muziek. maar momenteel zijn bands als Dimmu, finntroll, sauron, marduk etc toch wel meer mijn smaak, him luister ik alleen als ik daar de goede bui voor heb, en da komt nie meer vaak voor tegenwoordig. |
|
quote: Och, daar zal je hem weer hebben...mister macho man. |
|
quote: Hij heeft wel gelijk HIM is een slimme band, ik zou ook wel zoveel vrouwelijk schoon als fan willen hebben, en dan ook nog BH's op het podium krijgen.. [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 26-11-2003 12:08] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: En vervolgens zoals Ville Valo (zanger) doet zelf in de kleedkamer aan doen Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Als jij het zegt zal het wel juist zijn, dat blijkt vooral uit de manier waarop jij een band beoordeeld. |
|
meiden gaan voor het uiterlijk van de band. gasten voor de muziek. wat ik aangaf is dat him nodeloos geslijm maakt, en manowar vol trots zingt over veldslagen en vrouwen verkrachten enzo... voor nodeloos geslijm kuin je beter R&B gaan luisteren lijkt me.. You've got a lot of guts. Let's see what they look like! |
|
de muziek van HIM is wel helemaal afgestemt op dat "nodeloos geslijm" dus op het feit dat het te rustig is na, kun je vrij weinig klagen over de muziek want het zit goed in elkaar. |
|
Wat een ophef allemaal zeg, HIM is niet slecht, ze hebben een aantal goede nrs op hun naam staan. Waarschijnlijk is dit gewoon niet echt een markt voor mannen, zo'n image als zij uitdragen trekt gewoon nou eenmaal meer vrouwen aan. Ieder z'n eigen smaak. Ik hou ervan. En wat Ville Valo betreft, ik heb zelden een knappere man gezien. Waarom zou je daar niet naar mogen kijken en luisteren. Het hoort idd over het geheel genomen niet in metal thuis. Vaak is het zo dat als je 1 nr of cd hoort, je geen volledig beeld krijgt van een band, de meeste bands maken nogal wat veranderingen door. Wat zit ik me hier nou druk te maken? |
|
quote: omdat je dan geen haar beter bent dan de idoten die niet naar Manowar luisteren omdat ze belachelijk gekleed zijn of de tienertjes die naar boyzone luisteren omdat ze geil worden van de zangertjes. Het is een beldiging voor muziek om het te beoordelen op het uiterlijk van de artiest. |
|
quote: Ach welnee man, iedereen wordt beoordeeld op z'n uiterlijk. |
|
quote: Sad but true |
|
quote: Idd sad.... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |