|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Staat ook al in het onzinnig nieuws topic. |
|
Het moet toch niet veel gekker worden in dit land Het ergste vind ik nog wel die Hollandse meisjes van een jaar of vijftien uit Rotterdam die bij mij wel eens in de bus zitten. Die praten gvd gewoon met een buitenlands accent. Incl kromme buitenlandse zinsopbouw. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Vrij knap als de laatste reactie in dat topic van gisteravond dateert, en dit nieuws pas sinds vandaag in de krant en op TT staat. Heb het even nagekeken, en het staat idd ook niet in het betreffende topic, helaasch.. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Helemaal juist: laat die Turkse jongeren trouewne sook maar flink Duits, Fanrs en Nederlands blokken, zo komen ze nog ergens. Het begint godverdomme: aanpassen aan de immigranten i.p.v. omgekeerd [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 08-11-2003 12:05] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Tijd voor Extremistische Bewegingen in Nederland ... aanslagen godverdomme... this user is dead |
|
Turks een belangrijke taal?? wat een onzin.. als je dan perse meer talen wilt verplichtstellen in het eerste jaar doe er dan Spaans bij ofzo.. Overigens vind ik het zelf onzin, Frans en Duits ook. Het is prima dat mensen dit soort talen leren, want je hebt er erg veel aan. Maar het op de MAVO verplicht stellen van andere talen betekend een enorm hoge drempel voor veel mensen die niet zo makkelijk een taal leren. |
|
quote: Op de mavo kunnen zee nu toch al turks want er zit bijna niemand anders op daarzo is Turks heel belangrijk en over een paar jaar zullen ze het wel weer makkelijker maken dan schaffen ze gewoon het Nedelands af ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het zou beter zijn als de gemiddelde Mavist behoorlijk Nederlands spreekt en schrijft alvorens hij of zij zich op een andere taal gaat storten.. |
|
Echt belachelijk!! Laat ze eerst maar eens Nederlands leren. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Tsja..... Nu ben ik zelf ook leraar, maar dit vind ik toch echt te ver gaan; what's next? Chinees schijnt ook best veel gesproken te worden! Ongeveer een vijfde van de wereldbevolking naar het schijnt, en ook daarvan wonen velen in Nederland. Hoe was het ook al weer? "Ni Hao" of zo Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Wanneer gaan we chinees leren dan? Daar bereik je toch altijd nog meer mee. Ik zie er touwens het nut niet van in. Engels wordt toch al de nieuwe europa taal dus waarom turks leren.... |
|
quote: Het zou nog beter zijn als die Turken weg waren heb je ook al die onzin niet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
quote:Dan hoeven we ons niet meer te storen aan de breezahhhhhhhhhhhhhhhh taaltjes. |
|
Leuk, als ze zich niet aan ons kunnen aanpassen, dan moeten wij ons maar aan hen aanpassen. Geweldig, die tolerantie! Ik denk dat we zo écht op weg zijn naar een vreedzame samenleving waarin iedereen gelijk is! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ja, maar dat is niet precies de gelijkheid die ik graag zie Do or do not. There is no try. |
|
Klinkt meer als een publiciteitsstunt dan een echt met doordachte argumenten onderbouwd plan, lekker boeie wat een directeur van een of andere mavo wil... [Dit bericht is gewijzigd door kleine Micha Banaan op 08-11-2003 14:00] And my marlboro light |
|
Boeien... tis de MAVO maar.. |
|
lol And my marlboro light |
|
MAVO? Bestaat dat nog dan? Ik dacht dat VBO en MAVO samengevoegd waren tot VMBO? |
|
quote: Lekker al zit je later in het bejaardentehuis en je word gewassen door een hoofddoekdragend wijf inclusief snor, maar die vloeiend Turks kan lezen en schrijven omdat ze dat geleerd heb ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: is ook zo ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Rare opmerking... de meeste hoofddoekdragende 'wijven' inclusief snor kunnen sowieso al turks o.i.d.... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Bij de nederlanders gaat die ook groeien van al dat shoarma en Turks gelul ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Maar ze kennen geen Nederlands, en deze actie op de desbetreffende mavo, draagt er bij toe dat ze dat in de toekomst ook niet kunnen, omdat ze het helemaal niet hoeven. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |