|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben altijd redelijk "open-minded" geweest... Maar vorig jaar begon men opeens over het hele sinterklaas/suikerfeest gebeuren...en dat schoot mij toch wel verkeerd. EN NU DIT!!! Je zou godverdomme gelijk rechts van de lijn gaan zitten... Zijn ze nou helemaal besodemieterd! Ze moeten echt opflikkeren met die idioterie, ik ben zeker over 50 jaar een minderheid in NL omdat ik NOG STEEDS Nederlands spreek "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Duits en Frans zijn volgens mij al tijden verplicht in het eerste jaar (bij HAVO / VWO in ieder geval, MAVO dacht ik ook). Maar inderdaad. Aan Duits heb je iets, aan Turks niets.. |
|
quote:De 2e fase heeft de les in Frans en Duits veranderd, we leren nu alleen nog maar Frans en Duits lezen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hey cool! De nieuwe generatie kan dan dalijk in hun eigen taal terugschelden Maar alle gekheid op een stokje, dit slaat natuurlijk nergens op. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Dan opteer ik nog liever voor arabisch dan turks. Heb je gelijk ook door wanneer die vuile marrokanen je weer in het zak proberen zetten. mvg wk10 |
|
Geef dan Spaans ofzo Vage vent die directeur.. Dat ie dat zomaar kan invoeren slaat natuurlijk helemaal nergens op zo kan ie wel weer |
|
Is het in Nederland dan zoveel erger als in Belgie? Wat wordt het godverdomme toch triest bij jullie true disco chick |
|
Ik vind dit echt de aller grootste onzin die ik ooit gehoord heb heur. Turks als vak op een Mavo-School Alsof die andere talen al niet teveel zijn voor hun. En Turks whoah wat een belangrijke taal is dat zeg Waar gaat het naar toe met deze wereld zeg *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
Als het maar niet op het HAVO/VWO verplicht wordt Do or do not. There is no try. |
|
Hmmpf doen ze gewoon zodat de turken een keer wel een voldoende halen .. |
|
Als ze het alleen als keuzevak hadden ingevoerd...prima. Maar verplicht is echt belachelijk Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
we wone gvd toch ni NEDERLAND niet in Turkije we gaan al die andere tale toch ook niet leren zoals spaans enzo *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me |
|
Ik zou op zich wel Turks willen leren, maar dan puur om te kunnen verstaan wat de Turken over me zeggen als je langs komt lopen. Om het te verplichten op school vind ik erg ver gaan. Met Spaans bijvoorbeeld kom je al een stuk verder. the only pleasure is pain |
|
Ik vind het echt te ziek voor woorden. Zo zorgen ze er ook wel voor dat er discriminatie komt tegen de turken. Laat ze blij zijn dat ze al in nl mogen wonen, i.p.v. zoveel eisen aan de nederlanders te stellen, moeten hun zich juist aanpassen. Het is nl, niet turkye hier, dat moeten ze beseffen!!!! En dan willen ze ook nog turkse letters in het nl'se alfabet hebben. Laat ze toch opdonderen!!!! De turken in turkye hoeven toch ook geen nl's te leren? En daarbij wat heb je er als nl'er aan om turks te kunnen? Ik wil het niet eens kunnen!!!! |
|
Mooi,het gaat de goeie kant op.Nog een jaartje of 10,en dan valt ook nederland onder de derde wereldlanden.Godverdomme.... spelfout weggehaald... |
|
...en moeten alle vrouwen een hoofddoek dragen en iedereen zich bekeren tot de islam Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Wonen we in Groot Brittanië dan? Of Duitsland? Of Frankrijk? Of in het klassieke Rome? Of in het klassieke Griekenland? Of in Rusland? Of in Spanje? Of in Italië? Want al die talen worden (al dan niet verplicht) toch echt aangeboden hoor. Dus dat argument slaat nergens op. Dit voorstel is onzin, omdat Turks helemaal niet zo'n belangrijke taal is. Op de MAVO (VMBO) niet, omdat dat praktijk geörienteerd is, niet taal geörienteerd. In Nederland niet, omdat het te bizar is om een taal te leren omdat een minderheid van een minderheid van de bevolking het spreekt. Anders hadden we ook al lang Surinaams aan mogen bieden In de rest van de wereld niet, omdat het toch alleen in Turkije gesproken word en verder niet in het zakelijke verkeer ofzo. Verplicht dan Spaans of Italiaans of geef wel fatsoenlijk Engels. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
is goed voor het integratiebeleid.... hoeven die murken zich helemaal niet meer aan te passen... None of us are saints - Albert Fish |
|
quote:Je bedoelt voor het integratiebeleid voor de Nederlander? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik geloof dat Nederland ooit nog een staat van Turkije wordt als het zo doorgaat changed to 'ouwe' |
|
quote: Is dat nog niet zo dan O nee er is ruzie tussen Marokko en Turkije wie de kolonie mag hebben ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vind sommige argumenten van die leraren zo zwak... "...Omdat Turkije bij de EU komt..." We leren toch ook een Pools of Italiaans |
|
Een katholieke school die zo iets verzint. De paus zal blij zijn. Kunnen ze het ware geloof makkelijker verspreiden tussen de ongelovige Turken, in Nederland en in Turkije zelf... |
|
Ik kan me voorstellen als men oud-Nederlands zou moeten leren ofzo maar Turks vind ik wel een beetje ver gaan. Moeten we straks dan ook Marokkaans, Antilliaans etc. gaan leren? Anders is het wel een beetje discriminatie Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |