|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee dat is arabisch ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Maak je brugklas af man. Ik begrijp wat je bedoeld, het is ook goed dat je het zegt, maar daar gaat het nu niet om. |
|
quote: Die heeft mij overgeslaan omdat ik te goet was |
|
quote: Eigenlijk heeft die beste man hierin wel gelijk. Als die turken straks ons subsidiegeld opstrijken is het natuurlijk van belang dat wij het kunnen verstaan als ze "dankjewel" zeggen. Ik begrijp wat je bedoeld, het is ook goed dat je het zegt, maar daar gaat het nu niet om. |
|
quote:Of dat ze zeggen "stelletje imbeciele klootzakken die kwistig zijn met geld" en dat we het dan kunnen verstaan in plaats van te blijven glimlachen en uitdelen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Nu is het eigenlijk de zesde wereldtaal. [Dit bericht is gewijzigd door Sauron op 10-11-2003 15:42] dood |
|
is er eigenlijk al een Holland wordt Ollandistan topic?? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Die mensen moeten toch ook inzien dat ze zo alleen maar meer anti-buitenlandse sentimenten opwekken? Ik snap echt de beweegredenen van die school totaal niet, polarisatie is er al genoeg en dan ga je ook nog zo'n stupide actie uitvoeren "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: idd Plus dat de redenering van die directeur kant noch wal raakt... Dan kunnen we al die slavische talen ook wel verplicht gaan stellen... |
|
quote: Merhaba KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik vind het volkomen belachelijk om Turks verplicht te stellen, Nederlandse kinderen moeten Engels, Duits en Frans leren omdat dat ze later goed van pas komt in hun studie of werk, maar Turks? Dan zou ik nog eerder kiezen voor Spaans of Russisch, daar heb je veel meer aan later... no text supplied |
|
Ik word hier zo strontziek van dat ik maar een foto van m'n zoon naar white children.com ga sturen spelfout weggehaald... |
|
quote: En ik zorg dat ik kinderen krijg om zo foto's van ze op te kunen sturen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Turks is geen moderne vreemde taal. |
|
alleen vreemd? http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
in ieder geval niet modern, en voor de turkse kinderen ook niet vreemd. |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
volgens mij zien ze er dus alleen van af omdat ze het financieel niet rond kunnen krijgen, maar als ze even een paar stevige collectes houden in de lokale moskeeën is dat zo van de grond. op een christelijke MBO school was godsdienst ook een verplicht vak. van mij mogen ze dus doen wat ze willen, zolang ze zelf maar voor de kosten opdraaien. als ik een kind op die school had, had ik hem/haar er af gehaald. laat ze maar lekker hun ding doen, de helft van die school is dus blijkbaar autochtoon, en als die allemaal van school verwisselen zal de school waar het hier om gaat, net als de twee scholen waar al die turken vandaan kwamen de deuren kunnen sluiten. of we je stelt het beschikbaar als opvangcentrum voor ama's. zitten ze allemaal gezellig samen, net zoals ze het graag willen. ghetto's vinden ze stoer. You've got a lot of guts. Let's see what they look like! |
|
quote: logisch toch. Nu krijgen ze alleen geen subsidie meer, pech voor hun. |
|
WAT HMPFF GRRRR There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
Zo jij ben er snel bij ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Walgelijk! Van zo iets flip ik echt uit! Dat die Turken godverredomme onze taal leren spreken als ze van onze rijkdom willen komen profiteren. Als ik een kind had moest het van mij verplicht spijbelen bij dat vak! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Spijbelen?, ik sta verstomd dat er daar nog geen kleine burgeroorlog is uitgebroken! [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 19-11-2003 17:06] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Mijn kind moest een palastijnse rugzak meenemen, wij passen ons dan aan toch ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |