|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Maw. wie kan er allemaal zingen? Ik niet in ieder geval (tenminste volgens de omgeving ) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Euh....ik zing wel eens wat. Maar een vocalist? Nou nee zo durf ik mezelf niet te noemen hoor. bla...bla...bla... |
|
Ik zing een beetje...niet in een band of zo (zou ik wel leuk vinden trouwens) maar gewoon een beetje voor mezelf...ben al tijden van plan zangles te gaan nemen... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
En ik kan mij weer eens bij de dames aansluiten. Dead things grow from deep inside... |
|
ja, ik ben een echte vocalist vroeger........ toen hield ik me alleen bezig met grunten, maar nu zing ik ook heel erg clean enzo soms zo af en toe alleen is er het probleem dat ik een achterlijke gitarist (Bintmeister) heb die CONSTANT 'per ongeluk' z'n versterker kei en keihard zet en daar wil mn drummer dan weer overheen en dat pikt Bint dan weer niet enz...... en die KLOTE PA in die KLOTE oefenruimte trekt dat dus niet zodat ik elke keer na een oefensessie mn stem kan gaan zoeken Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Ik ken dat, sta je jezelf volledig uit de naad te brullen, begint de drumjster te zeiken dat ze me niet hoort, what da fuck vindt je het gek met 2 gitaristen en een bassist die pleuris hard spelen |
|
Ik zing alleen onder de douche. the only pleasure is pain |
|
Laat horen !! |
|
vocalist/gitarist ik kan grunten, maar vind het niet leuk.. liever agressieve stem alla slayer.. Ik kan die gast van ACDC ook erg goed imiteren, en axl rose(live).. God hates us all ! God hates us all ! |
|
Ik kan dus echt totaal NIET zingen .. zo vals als een kraai |
|
Kan wel wat zingen, heb geen super stem, maar weet hem wel goed te gebruiken. Heb al 2 eigen bands gehad. Ik was zanger en text schrijver. Ben nu ook gitaar aan het leren. Het balangrijkste is dat wat je maak gewoon lekker klinkt, en je er plezier in hebt. [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 14-10-2001 21:58] Wiegen Meister ! |
|
Ik schijn een goeie stem te hebben alleen kan ik geen toon houden. Met "clean" is dat he. Krijsen wil nog wel goed gaan, grunten niet echt. Vaak zing ik als ik door de stad fiets/loop met een maat. Dan gaan we luidkeels BM teksten citeren. |
|
quote: zo'n enorme massa van geluid waar je middenin staat en waar je niet aan kunt ontsnappen en je kunt ook niks onderscheiden, omdat iedereen zo hard mogelijk wil spelen (nou doe ik daar soms zelf ook aan mee, als bassist) Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
jij met niet zeuren, want met jouw stemgeluid kom je overal overheen! en... dat wil jij maar niet geloven, maar die ene keer was de knop van de versterker lam en trilde steeds naar beneden |
|
Ik zing ook al een aantal jaren. Maar wel grunten dan! Mijn eerste bandje had ik zo'n 5 jaar geleden maar de band waar ik nu in zit is de eerste waar we ook echt iets mee doen (optreden en zo). |
|
ik "zing" in amethyst, nouja grunten en screamen dan. van laag tot hoog... zingen kan ik ook redelijk, beetje a la nevermore, maar het kan beter dus ik ben druk aan het oefenen Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
quote: Ik heb helaas mijn portable douchecabine vorige week uitgeleend. the only pleasure is pain |
|
quote: Warrel Dane roeleert, dus als u zo kunt zingen |
|
quote: Mee eens!! Warrel zingt de ballen uit z'n broek!!!! Misschien kunt u eens proberen er wat potjes mee te breken! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Zelf vroeger flink wat afgegrunt (ook met bandje enzo) ; heb er nog steeds plezier in..... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-10-2001 21:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
het lukt me vrij aardig, heb alleen nog niet zijn overweldigende bereik... maar dat komt nog wel, mark my words Hoezo past ie niet? Scheuren zul je!! |
|
quote: dat heb je als je hem elke keer te hard zet ik vind het trouwens niet echt raar dat 'ie het niet gelooft en wat 'zingen/grunten/screamen betreft dat is bij mij 10x niks [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 17-10-2001 0:38] |
|
quote: ik heb een fijne douche, hoor |
|
quote: En, wat wil je daarmee zeggen? the only pleasure is pain |
|
Grmbl On Topic !!! Heeft iemand hier tips om met normale stem zuiver te blijven zingen ? Ik moet namelijk 'deep' van Anathema zingen , maar dat gaat voor geen meter. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |