|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
aanwezig |
|
Hey je weet hoe het is in den artistieken wereld: "There's no such thing as BAD PUBLICITY" |
|
quote: Hehe inderdaad.2% van het forum haat die band,en de overige 98 % gaat nieuwsgierig kijken hehehe spelfout weggehaald... |
|
Der Sturmer in eindhoven? |
|
quote: Dat moet dat concert zijn waar ze het steeds in de kranten over hebben. Gegeven op een gekraakt legerterrein in Eindhoven. De politiek daar wil zich er nu graag mee bemoeien, maar de burgevader heeft gezegd dat ze niets kunnen doen, omdat het militair terrein is. Had op zich best een kijkje willen nemen bij een optreden van Der Sturmer. Op je knie en pijp voor genade! |
|
misshcien dat ik ook wel even langs kom met wat mensen.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
De kazerne is nu verlaten |
|
Gaaf, Cultus. Ik ga er wel heen denk ik. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Hebben ze nu weer posters waar "Lultus" op staat i.p.v. "Cultus" . Ik meen me zo iets te herinneren... - Mutatis mutandis - |
|
quote: Lultus is een andere band, die wil ik ook wel zien! "smeer je sambal op brood, dan ben je een idioot (of zoiets)" Op je knie en pijp voor genade! |
|
hehe der sturmer in eindhoven... dat was oidoxide |
|
http://www.thuistrainer.nl/images/Gemert_2.jpg Daar ligt gemert |
|
http://www.eendracht-gemert.nl/routebeschrijving.htm Routebeschrijvingen Dit is niet de zaal waar het concert wordt gehouden maar een theater wat er langs ligt.. |
|
Der Sturmer moet nog komen |
|
Waar, en wanneer? |
|
Kijk maar uit, daar wordt groenlinks boos van!!! |
|
quote: Inderdaad! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Dat ga ik uiteraard niet op een publiekelijk forum neerzetten. Funeral Winds/Der Sturmer/Ornaments of Sin/Seigneur Voland Hier kunnen nog veranderingen in komen |
|
quote: De Pikken Steken! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: En weet U toevallig een manier waarop ik wel kan achter halen wanneer en waar deze mooie package gaat optreden??? Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: offtopic: heb jij trouwens msn? zo ja, voeg me eens toe Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: |
|
zouden ze niet in die gekraakte basis spelen in eindhoven??? denk neit dat dit nog doorgaat aangezien de basis zo leeg is als de maag van een 6 jarig mannetje uit Somalie... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |