IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Cirith Gorgor, Walpurgisnacht, Cultus Vorige pagina | Volgende pagina
morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 18-11-2003 18:37 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

aanwezig

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 18-11-2003 19:39 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 17:37 schreef ThorWulff het volgende:
Owjah, volgens mij is Arjan wel politiek incorrect maar geen nazi voor zover ik dat uit zijn uitspraken op het eastern hate/paganfront forum kan opmaken.

Dus plak niet overal de nazi sticker op voordat je het wel zeker weet.

Het verschuilen achter 'ik ben politiek incorrect en daarom dus nog geen nazi' vind ik overigens erg weer lafjes, op z'n honds met de spreekwoordelijke staart tussen de benen wel dingen willen beweren maar er voor uit komen "ho maar!"
En nee, ik ben geen racist...Ik heb alleen een hekel aan mensen die gediscrimineerd worden

Ik ben overigens ook wel benieuwd naar wie er nog meer mee gaat spelen met cultus, ik neem aan dat ie dat niet gans alleen gaat doen. Maargoed het is pas over 5 maanden ofzo dus ik zie tegen die tijd nog wel of er niks anders te doen is waar ik bij mot wezen.
Anders laat ik me harsens daar wel zien en niet in de eerste plaats om Cultus...whatever it may sound like anyway...
Wat een gedoe om een bandje....

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 18-11-2003 19:42 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hey je weet hoe het is in den artistieken wereld: "There's no such thing as BAD PUBLICITY"

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-11-2003 19:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2003 19:42 schreef MBMarduk het volgende:
Hey je weet hoe het is in den artistieken wereld: "There's no such thing as BAD PUBLICITY"

Hehe inderdaad.2% van het forum haat die band,en de overige 98 % gaat nieuwsgierig kijken hehehe

spelfout weggehaald...

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 19-11-2003 0:10 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Der Sturmer in eindhoven?

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 19-11-2003 7:58 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 0:10 schreef Deathwish het volgende:
Der Sturmer in eindhoven?

Dat moet dat concert zijn waar ze het steeds in de kranten over hebben. Gegeven op een gekraakt legerterrein in Eindhoven. De politiek daar wil zich er nu graag mee bemoeien, maar de burgevader heeft gezegd dat ze niets kunnen doen, omdat het militair terrein is.
Had op zich best een kijkje willen nemen bij een optreden van Der Sturmer.

Op je knie en pijp voor genade!

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 19-11-2003 12:17 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

misshcien dat ik ook wel even langs kom met wat mensen....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 19-11-2003 12:40 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

De kazerne is nu verlaten

Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 19-11-2003 12:56 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Gaaf, Cultus. Ik ga er wel heen denk ik.

Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!

Skull
Usericon van Skull
Posted 19-11-2003 13:35 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

Hebben ze nu weer posters waar "Lultus" op staat i.p.v. "Cultus" . Ik meen me zo iets te herinneren...

- Mutatis mutandis -

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 19-11-2003 14:02 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 13:35 schreef Skull het volgende:
Hebben ze nu weer posters waar "Lultus" op staat i.p.v. "Cultus" . Ik meen me zo iets te herinneren...

Lultus is een andere band, die wil ik ook wel zien! "smeer je sambal op brood, dan ben je een idioot (of zoiets)"

zherckvhermaeler
Usericon van zherckvhermaeler
Posted 19-11-2003 19:19 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

hehe der sturmer in eindhoven...
dat was oidoxide

zherckvhermaeler
Posted 19-11-2003 19:21 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

zherckvhermaeler
Posted 19-11-2003 19:23 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

http://www.eendracht-gemert.nl/routebeschrijving.htm
Routebeschrijvingen
Dit is niet de zaal waar het concert wordt gehouden maar een theater wat er langs ligt..

ThorWulff
Usericon van ThorWulff
Posted 19-11-2003 20:18 by ThorWulff Wijzig reactieProfiel van ThorWulffQuote dit bericht

Der Sturmer moet nog komen

Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 19-11-2003 20:38 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Waar, en wanneer?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-11-2003 22:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Kijk maar uit, daar wordt groenlinks boos van!!!

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 19-11-2003 23:18 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 20:38 schreef Waldkauz het volgende:
Waar, en wanneer?

Inderdaad!

ThorWulff
Usericon van ThorWulff
Posted 19-11-2003 23:50 by ThorWulff Wijzig reactieProfiel van ThorWulffQuote dit bericht

Dat ga ik uiteraard niet op een publiekelijk forum neerzetten.

Funeral Winds/Der Sturmer/Ornaments of Sin/Seigneur Voland

Hier kunnen nog veranderingen in komen

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 19-11-2003 23:53 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 19 november 2003 14:02 schreef JuronymouS het volgende:
Lultus is een andere band, die wil ik ook wel zien! "smeer je sambal op brood, dan ben je een idioot (of zoiets)"

De Pikken Steken!

Je kan me de bout hachelen!

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 19-11-2003 23:54 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 23:50 schreef ThorWulff het volgende:

En weet U toevallig een manier waarop ik wel kan achter halen wanneer en waar deze mooie package gaat optreden???

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 19-11-2003 23:54 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 23:53 schreef Legatius het volgende:
De Pikken Steken!

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 19-11-2003 23:56 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:

offtopic: heb jij trouwens msn? zo ja, voeg me eens toe

Je kan me de bout hachelen!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-11-2003 9:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 20-11-2003 10:02 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

zouden ze niet in die gekraakte basis spelen in eindhoven??? denk neit dat dit nog doorgaat aangezien de basis zo leeg is als de maag van een 6 jarig mannetje uit Somalie...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com