|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
daar hebben ze toch al gespeeld? |
|
nee... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
dit waren 2 andere bands... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
De locatie is nnb, het zal ergens in februari moeten plaatsvinden als het doorgaat aangezien OOS problemen met de drummer heeft. Houd het eastern hate forum in de gaten of mail Commando wulf of Jasper als je meer informatie wilt. |
|
commando wolf weet er nog ook geen zak van. voor hem is het ook nog erg vaag allemaal. |
|
quote: Wat is dit nou weer voor een reactie Seigneur voland en Funeral winds zijn super iig. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:een beetje een ongenuanceerde trieste meid ben je wel heh? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Is Lultus geen tribute cover band van Cultus? Ik vraag me af waarom ze anders zoveel tijd steken erin? |
|
Lultus is een parodie op Cultus en hebben verder absoluut niets met elkaar te maken. Volgens mij zijn er leden van Fluisterwoud/Galgeras betrokken bij Lultus, maar daarin zou ik me natuurlijk kunnen vergissen. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Klootzak? - Mutatis mutandis - |
|
quote: Weet ik niet? Weet niet wie, wie is. Maar zoals ik al zei, ik kan er volledig naast zitten natuurlijk. Irri Klootzak is toch Jim? En is gistarist van Fluisterwoud? Op je knie en pijp voor genade! |
|
whahaha.. nee, ik heb NIKS met LULTUS te maken, maar de muziek is echt G.E.N.I.A.A.L.!.!.!. Bikkelharde oldschool deathgrindthrash!!!! lompe shit.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nee dacht ook niet dat jij dat was, maar jullie zanger. Of heb ik het dan nog altijd mis? Dan ben ik namelijk wel benieuwd wie er wel achter Lultus zit. Misschien een Lultus topic openen? Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: jullie hielden toch niet van het genuanceerde politiek correcte |
|
quote:generalisatie uber alles! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Omhoog voor Cultus. |
|
haha, heb dat bandje ooit eens gekocht van Heidens Hart (HH) , de teksten zij behoorlijk controversieel, maar de muziek is nog om aan te horen. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Weet iemand hoe je met de trein en bus in gemert moet komen?In welk gehucht moet je uitstappen met de trein?en met welke bus moet je dan naar gemert?en welke straat? |
|
|
|
quote: Dat is hun eerste album, die ken ik alleen van mp3. Hun 2e is stukken beter maar heeft helemaal geen controversiele teksten?! Pure antichristelijke warfare!! Nog minder dan 2 maanden |
|
quote:Cultus? LULTUS! |
|
Voor degene die dachten dat dit concert afgelast is, of voor degene die het gewoon vergeten waren.. Dit concert is aanstaande zaterdag, en cultus komt gewoon. Een andere datum speelt Cirith gorgor nog een keer, zonder cultus. maar aanstaande zaterdag is het gewoon cultus zijn eerste optreden. |
|
quote: WHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |