|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
beters! Dus komt allen in bruine hemden en strek die arm maar! haha, heersend |
|
Er worden helemaal geen bruine pakjes aangetrokken. Cultus heeft niks niks te maken met jullie nazi-fantasieën. |
|
hè toch... balen zeg. |
|
HAHAHAHAHAHAH! He Pogg, jammer dat je je nieuwe nostalgische merch uit Hispania niet kan opnaaien voor de 13e |
|
Inderdaad, mike-mans...das wel enorm spijtig ja, haha! Jij brengt die handel wel mee naar Eindhoven c.s. dan überigens? |
|
Zekers! Komt voor mekaar, scheelt weer pinnen ook |
|
quote: Ja, ja dat zeg je nu wel maar wij weten wel beter!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
Cultus was vrij gay moe'k zeggen |
|
Walpurgisnacht...ach ik ben zo bevooroordeeld dat ik geen kwaad woord over deze gasten zou kunnen schrijven al wilde ik het. Wat een UBER-HEERSCH muziek. Vette beukende retro-Mayhem ritmes waar je hoofd niet stil van kan blijven. Geweldige melancholieke en bij vlagen melodieuze riffs en baslijnen en een drummer (=gitarist Cirith Gorgor) die zeer positief opvalt door z'n creatieve fills en roffels. Ik ben waarschijnlijk de enige die de muziek van Cultus WEL goed vond. De paar keren dat 't mis ging vergeef ik het ze... kan gebeuren. MEER OEFENEN. Maar de muziek vond ik echt gaaf; een mooie mengelmoes van veel van de oude Burzum en hier en daar accenten van Graveland (drums!). De verspreide propaganda-flyers waren toch zo infantiel dat het wel zo bedoeld MOET zijn geweest. Wel een strakke marketing zet als je 't zo bekijkt; there's no such thing as "bad publicity" in show business Ik heb Cirith Gorgor inmiddels al 3x gezien en dit was IMHO hun beste optreden tot nu toe! Strakheid en professionaliteit ten top. Bruut en helder geluid ook. Michel maakt wel werk van zijn Legion impersonatie Alleen de Total Death cover vond ik iets minder geslaagd (wel mooie keuze). |
|
Ja, ik vond Cultus ook leuk. |
|
We zijn wakker geworden. 24 uur na het concert toch nog 'n verslag. Mooie. [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 14-03-2004 18:35] |
|
Foto's, foto's, foto's!!!!!!!!!!! Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak |
|
quote: Van Isengard?(Er zijn best veel bands die een nummer hebben dat zo heet) |
|
Darkthrone. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |