IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Cirith Gorgor, Walpurgisnacht, Cultus Vorige pagina
Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 09-03-2004 19:07 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

beters!

Dus komt allen in bruine hemden en strek die arm maar!

haha, heersend

Arjan333
Usericon van Arjan333
Posted 10-03-2004 16:46 by Arjan333 Wijzig reactieProfiel van Arjan333Quote dit bericht

Er worden helemaal geen bruine pakjes aangetrokken. Cultus heeft niks niks te maken met jullie nazi-fantasieën.

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 10-03-2004 16:52 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

hè toch...
balen zeg.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-03-2004 17:10 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

HAHAHAHAHAHAH!

He Pogg, jammer dat je je nieuwe nostalgische merch uit Hispania niet kan opnaaien voor de 13e

Poggwyd
Usericon van Poggwyd
Posted 10-03-2004 17:55 by Poggwyd Wijzig reactieProfiel van PoggwydQuote dit bericht

Inderdaad, mike-mans...das wel enorm spijtig ja, haha!

Jij brengt die handel wel mee naar Eindhoven c.s. dan überigens?

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 10-03-2004 18:19 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Zekers! Komt voor mekaar, scheelt weer pinnen ook

Zwarte Kruisiging
Usericon van Zwarte Kruisiging
Posted 10-03-2004 18:25 by Zwarte Kruisiging Wijzig reactieProfiel van Zwarte KruisigingQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 17:41 schreef *Helvete* het volgende:
... maar aanstaande zaterdag is het gewoon cultus zijn eerste optreden.

Je bedoelt natuurlijk Cultus HAAR eerste optreden.

Crappy days

kakker
Usericon van kakker
Posted 10-03-2004 18:49 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

quote:
Op 10 maart 2004 16:46 schreef Arjan333 het volgende:
Er worden helemaal geen bruine pakjes aangetrokken. Cultus heeft niks niks te maken met jullie nazi-fantasieën.

Ja, ja dat zeg je nu wel maar wij weten wel beter!!!

Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak

Magistus
Usericon van Magistus
Posted 14-03-2004 17:52 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Cultus was vrij gay moe'k zeggen

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 14-03-2004 18:26 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Walpurgisnacht...ach ik ben zo bevooroordeeld dat ik geen kwaad woord over deze gasten zou kunnen schrijven al wilde ik het. Wat een UBER-HEERSCH muziek. Vette beukende retro-Mayhem ritmes waar je hoofd niet stil van kan blijven. Geweldige melancholieke en bij vlagen melodieuze riffs en baslijnen en een drummer (=gitarist Cirith Gorgor) die zeer positief opvalt door z'n creatieve fills en roffels.

Ik ben waarschijnlijk de enige die de muziek van Cultus WEL goed vond.
De paar keren dat 't mis ging vergeef ik het ze... kan gebeuren. MEER OEFENEN.
Maar de muziek vond ik echt gaaf; een mooie mengelmoes van veel van de oude Burzum en hier en daar accenten van Graveland (drums!).

De verspreide propaganda-flyers waren toch zo infantiel dat het wel zo bedoeld MOET zijn geweest. Wel een strakke marketing zet als je 't zo bekijkt; there's no such thing as "bad publicity" in show business

Ik heb Cirith Gorgor inmiddels al 3x gezien en dit was IMHO hun beste optreden tot nu toe! Strakheid en professionaliteit ten top. Bruut en helder geluid ook. Michel maakt wel werk van zijn Legion impersonatie
Alleen de Total Death cover vond ik iets minder geslaagd (wel mooie keuze).

Waldkauz
Usericon van Waldkauz
Posted 14-03-2004 18:33 by Waldkauz Wijzig reactieProfiel van WaldkauzQuote dit bericht

Ja, ik vond Cultus ook leuk.

Faust
Annoying.
Usericon van Faust
Posted 14-03-2004 18:34 by Faust Wijzig reactieProfiel van FaustQuote dit bericht

We zijn wakker geworden.

24 uur na het concert toch nog 'n verslag.

Mooie.

[Dit bericht is gewijzigd door Faust op 14-03-2004 18:35]

kakker
Usericon van kakker
Posted 14-03-2004 18:54 by kakker Wijzig reactieProfiel van kakkerQuote dit berichthttp://www.salaciousgods.com

Foto's, foto's, foto's!!!!!!!!!!!

Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak

valfar
Usericon van valfar
Posted 14-03-2004 21:27 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 14 maart 2004 18:26 schreef MBMarduk het volgende:
Alleen de Total Death cover vond ik iets minder geslaagd (wel mooie keuze).

Van Isengard?(Er zijn best veel bands die een nummer hebben dat zo heet)

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 14-03-2004 23:48 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Darkthrone.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com