IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Olympische Spelen 2016 - Wellicht in Rotterdam? Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-11-2003 18:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Olympische spelen worden doorgaans niet echt alleen binnen de stadsgrenzen georganiseerd.

Er zitten soms hele grote afstanden tussen de locaties.


Daarnaast gaat het hier om een potentieel dubbel-ticket Rotterdam-Antwerpen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-11-2003 18:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 november 2003 18:02 schreef Chelman het volgende:
Olympische spelen worden doorgaans niet echt alleen binnen de stadsgrenzen georganiseerd.

Er zitten soms hele grote afstanden tussen de locaties.


Daarnaast gaat het hier om een potentieel dubbel-ticket Rotterdam-Antwerpen.

als je 2 uur rijdt zit je in Duitsland of Belgie, we waren toch vol?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-11-2003 18:04 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Van mij mogen ze. Schijnbaar is dat goed voor de economie.
Heb toch lak aan alle sport-heisa...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-11-2003 18:08 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wel weer sneu voor nederland, organiseren ze weer iets en worden ze weer overal laatste. Als je dat in een ander land doet valt het tenminste minder op


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-05-2004 11:50 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Yeah right, kunnen België en Nederland samen de OS organiseren, zal leuk worden zoals met het WK of was het nu EK voetbal


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-05-2004 11:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 11:50 schreef beli mawr het volgende:
Yeah right, kunnen België en Nederland samen de OS organiseren, zal leuk worden zoals met het WK of was het nu EK voetbal


EK


Dat was een prima evenement. Ik heb ervan genoten!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 12-05-2004 11:54 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 12 mei 2004 11:51 schreef Chelman het volgende:
EK


Dat was een prima evenement. Ik heb ervan genoten!

Hebben ze ook van genoten in Brussel, horeca uitbaters waren van de ene dag op de andere hun terras incl. meubilair kwijt , hier in België droei alles weer (zoals gewoonlijk) in één soep


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-05-2004 11:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 11:54 schreef beli mawr het volgende:
Hebben ze ook van genoten in Brussel, horeca uitbaters waren van de ene dag op de andere hun terras incl. meubilair kwijt , hier in België droei alles weer (zoals gewoonlijk) in één soep


Dat had niks met de EK op zich te maken... Dat had enkel met een aantal randdebielen uit Albion te maken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 13:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Het is overigens niet te hopen. Anders krijgen die Rotterdammers een nog groter ego (wat nu al i.h.a. niet onaanzienlijk is).



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 12-05-2004 13:09 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

is dit ongeveer hetzelfde als het idee van Prins W.A. over die winterspelen?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-08-2016 14:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

niet dus

deze is auw



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-08-2016 13:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



auw


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-08-2016 13:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Gewichtheffen is dan ook geen sport. :')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 11-08-2016 14:13 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Nee

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 11-08-2016 14:14]


When your people matter, menstrual health matters


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 16-08-2016 23:22 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Nederland uitgeschakeld in beachvolleybal en hockey(mannen). België naar finale in die laatste sport.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-08-2016 12:38 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2016 13:47 schreef Onweerwolf het volgende:
Gewichtheffen is dan ook geen sport. :')


Waarom niet? En geef aub eens een ander antwoord dan "sport voor tokkies , PVV stemmers en ander 2 cijferig IQ volk. Thanks.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 17-08-2016 12:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2016 12:38 schreef Count Steel het volgende:
... geef aub eens een ander antwoord dan "sport voor tokkies , PVV stemmers en ander 2 cijferig IQ volk. Thanks.


Gaat 'm niet worden ben ik bang, haha.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-08-2016 14:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2016 12:38 schreef Count Steel het volgende:
Waarom niet? En geef aub eens een ander antwoord dan "sport voor tokkies , PVV stemmers en ander 2 cijferig IQ volk. Thanks.




Gewichtheffen is gewoon debiel. Ramen lappen is ook geen sport. Of in de sloot pissen. Of een andere random bezigheid. Kom zeg.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 17-08-2016 14:34 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Dank je, hier kan ik wat mee


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-08-2016 14:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2016 14:34 schreef Count Steel het volgende:
Dank je, hier kan ik wat mee


Gelukkig!

Ga jij ook nog steeds elke weer naar 'the gym' om je armen op te blazen?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 17-08-2016 14:38 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Niet alleen gewichtheffen is debiel. Elke sport is in principe heel raar. Het uiterste vergen van jezelf... RELAX, man/vrouw!




VIESPEUK!!!


zodiac lung
Usericon van zodiac lung
Posted 17-08-2016 15:46 by zodiac lung Wijzig reactieProfiel van zodiac lungQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/Panzerke

Zeker. Heel toepasselijk deze week Lichamelijke Oefening van Midas Dekkers uitgelezen. De zin aan sporten gaat je dan ook wel over. Mooi ook, over 'plaatsvervangend sporten':

quote:
Mensen die lezen, denken niet dat ze plaatsvervangend boeken aan het schrijven zijn, maar sportkijkers wel. Bij sport bestaat het misverstand dat iedereen denkt dat hij er deel aan moet nemen. Dat ieder jongetje topsporter wil worden, begrijp ik wel. Ze willen miljoenen verdienen. Maar ze hebben nog niet het inzicht dat er maar eentje kampioen wordt, en dat er voor één kampioen duizend verliezers worden gemaakt. Dan kom je niet op dat ereschavotje terecht met die drie treetjes maar op de driezitsbank met zoutjes en pinda’s. In plaats van sterker, mooier en gezonder, word je steeds dikker, vetter en luier dankzij het sporten.


One chord is fine. Two chords is pushing it. Three chords and you're into jazz.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-08-2016 16:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Van lezen word je natuurlijk niet dikker en vetter ...


Hoeveel mensen zijn er niet die boeken lezen omdat ze zo plaatsvervangende avonturen beleven.


Ik vind het maar een magere mening.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-08-2016 16:59]


signature


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 17-08-2016 17:05 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 17 augustus 2016 16:58 schreef Hypnos het volgende:
Van lezen word je natuurlijk niet dikker en vetter ...


Ik vind het maar een magere mening.


Dekkers is gewoon gefrustreerd dat hij met gym altijd als laatste gekozen werd. Er is een eindeloze hoeveelheid onderzoek welke aantoont dat actieve lichaamsbeweging, hetgeen wij doorgaans sport noemen, gezond is op allerhande manieren en het is tevens iets wat ieder mens ook wel gewoon ervaart. Natuurlijk is dat anders dan elke dag keihard trainen, maar uiteindelijk zijn de risico's daarbij dan ook gewoon bekend en voor de persoon geaccepteerd, net als dat je bij regelmatig roken of drinken accepteert dat er (langdurige) consequenties aan verbonden zitten.

Verder heeft Dekkers ook een slappe verliezersmentaliteit. Alsof het erg is dat je als kind of volwassene nu eenmaal ervaart dat niet iedereen per definitie een winnaar of gelijk is en dat kritiek en verschil nu eenmaal bij het leven horen (ondanks dat de invididuen gelijk zijn) en dat dit niet meteen - want daar komt Dekkers consistent angstvallig bij in de buurt - een soort militaristische of fascistische houding is. Het is vrijwel letterlijk het stereotype magere linksliberale mannetje dat roept dat sporten slecht is want hé, stel je anders eens voor als we allemaal even hoog op het podium zouden staan. Generalisatie tot en met natuurlijk, maar soit.

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 17-08-2016 17:20]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Kaas met Gaten
Usericon van Kaas met Gaten
Posted 17-08-2016 18:22 by Kaas met Gaten Wijzig reactieProfiel van Kaas met GatenQuote dit bericht

Ik heb een fraaie welvaartsbuik en sport ook niet :-)

Beweging gewoon goed voor je, dat is geen hogere wiskunde. Er zijn echter onderzoeken (vraag me niet welke!) die hebben aangetoond dat top sport echt niet goed voor je is. Een tour rijden schijnt echteen vreselijke overbelasting te zijn. Het is ook niet gezond volgens mij, als je ziet wat die jongens en meisjes moeten doen.
Aan de andere kant volg ik het graag, zeker de bergetappes. Ze zorgen toch ook voor een vorm van vermaak.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen