|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
[offtopic]DUH! Wat moet je nou met amstel! :koninck[/offtopic] Ik vind haatstrijd ruk...en nu? Daarentegen vind ik bijna geen black echt heel erg goed (uitzonderingen daargelaten) |
|
Hij speelt gitaar, bas, drum en hij schreeuwt en dat allemaal tegelijkertijd? Waar treedt die op? |
|
quote: he je eigen beleid overtredende moderator, doe je werk eens fatsoenlijk Je moeder. |
|
quote:Lees de onderste regel eens w-mod. ontopic. |
|
quote: hij scheen voglende maand in de koornbeurs te komen optreden |
|
quote: zozo ik zie jou (die mod is DUS het goede voorbeeld moet geven) zelf niks anders dan offtopic doen en dan wordt ik meteen beschuldigd een wannabee mod te zijn? krijg toch lekker kanker in je oogkas Je moeder. |
|
quote: quote: |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 19-11-2003 23:18] |
|
quote: Waar zit dat? Die moesten er nog bij [Dit bericht is gewijzigd door Sneeuwwitje op 19-11-2003 23:19] |
|
flikker op noem je dat ontopic? "ik denk dat het kut is maar het is black metal he" o dat heeft echt geweldig veel met het topic te maken ja Je moeder. |
|
quote: jaja, niet te letterlijk nemen hehe Je moeder. |
|
quote: quote:Ontopic. |
|
Karnivoor, zit de BMM je op de hielen ofzo.. Relax man.. damned... ZÖRKER! |
|
quote: zozo jij hebt dat even snel gedownload dan Je moeder. |
|
quote: fuck mag ik niet eens meer modje-pesten Je moeder. |
|
quote:3mb p/s |
|
Je moeder. |
|
quote:erg hard is dit een plaat Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Inderdaad, sukkel *houdt verder zijn bek dicht* |
|
[off-topic]SLOTJE!!![/off-topic] Haatstrijd is een aangename Nederlandse undergound band (voor zo ver je van band kunt spreken bij een eenmansformatie). Ik heb de Nachtgruwel tape en een (in bloedgenummerde) Zwart Bloed tape. Op je knie en pijp voor genade! |
|
ben geen fan van dit genre.... maar ach... tis soms wel plezant om naar te luisteren waarom doet de site het trouwens niet meer?? ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Zwart Bloed tape is wel ok, hoewel ik hem zelf niet bezit. Ga ze tweede kerstdag live zien in De Gonz in Gouda op NWF2 one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
"in bloedgenummerd" hmm pas maar op, straks krijg je aids ... |
|
quote: Heeft Weltbrand een webstek? 't Zijn Nederlanders zeker? Je kan me de bout hachelen! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |