|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
www.weltbrand.cjb.net Zijn inderdaad Nederlanders. Hun minicd kan ik van harte aanbevelen! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: ben er denk ik wel.. is lekker dichtbij m`n vriendin "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Robin, waarom heb je hem dat afgelopen zondag niet gezegt dan???? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Deze discussie is belachelijk en dit is niet de juiste plaats om ze te voeren. Als iemand iets tegen haatstrijd of blijkbaar nachtvorst heeft dan zijn er kansen genoeg om dat in zijn gezicht te zeggen. Hij komt vaak genoeg op concerten. Een ego? Ik heb er niets aan gemerkt, gezonde arrogantie en dat is goed te begrijpen als ik naar sommige reacties op dit forum kijk. met zijn label is er trouwens ook niets mis en respect voor Haatstrijd, de muziek is vet. I have spoken Death to losers!!! |
|
Archgoat=Panda? Hahaha hij is zeker boos omdat Nachtvorst zijn shirt niet wilde verkopen oid....vuige sjacheraar. Staalhart is trouwens niet onbetrouwbaar. [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 20-11-2003 18:10] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: dat is nou juist het probleem, de zeikerds niet. poe he ze zouden eens iets tegen hem zeggen... of nog sterker, misschien herkennen ze hem niet eens hehe Je moeder. |
|
quote: Je hebt helemaal gelijk, al ken ik Knakworst niet, de muziek is zwaar bagger en ik zit al drie maanden te wachten op mijn Galgeras tape van Staalhart, maar de hele tijd krijg ik weer dezelfde kankersmoes; "De tapes zijn op, ik moet nieuwe kopen. Er zijn financiele problemen." en noem het maar op. Gelukkig heeft Kaladruna nog exemplaren van de tape, anders had ik nog kunnen wachten tot m'n haar over mijn reet heen gegroeid was. Laat die Knakworst en z'n rip-off distro de rattenkanker krijgen! |
|
quote: excuses aanvaard`hehe Je moeder. |
|
quote: de tapes zijn echt al eeuwen op maar sommige mensen hebben nu eenmaal geen prioriteit Je moeder. |
|
quote: Braadworst kan z'n tapes in zijn aars stoppen, bij Kaladruna ligt de bestelling tenminste na 3 dagen al op je deurmat [offtopic]Verrekt, wat is die Zwart Bloed toch een kut tape, de eerstvolgende keer dat ik weer eens racekak heb ga ik er even flink overheen schijten. BRING ON THE BAMI!![offtopic] |
|
Wat zijn jullie toch zielig. Als het niet vlug genoeg gaat, bestel dan de tape bij de bandleden zelf. Hij heeft naast die distro ook nog zijn band, en als jullie die slecht vinden dan is dat jullie probleem maar ik denk niet dat er iemand op zit te wachten om het hier 254168keer te lezen. |
|
quote: Ah, dus ik kan aannemen dat jij het heel erg normaal vindt om 3 maanden lang te moeten wachten op 1 tape en steeds weer dezelfde smoezen te horen? Heb je eigenlijk wel eens wat besteld bij Staalhart? Vanuit mijn standpunt is het in ieder geval een rip-off distro. Hij is een slome kankerhond en heeft zijn zaken niet in orde. [edit]En trouwens, ik heb die tape vandaag al besteld bij Kaladruna, voor de informatie.[edit] [Dit bericht is gewijzigd door Zuypschuyt op 20-11-2003 19:03] |
|
zo'n KUTband als Paardschijt is al die aandacht niet waard, zelfs het gezeik erover. Zo krijgen parasieten als Nachtworst de "underground" kapot. Negeren Crappy days |
|
quote: Nou, dat negeren lukt jullie aardig... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Hahahaha spelfout weggehaald... |
|
Haatstrijd hé? Kvind et maar dikke kutzooi ,geef mij maar Aguynguerran !!!!!!!!(uiteraard smaken verschillen he ) |
|
quote: hehe ik krijg alles van staalhart zonder te hoeven te wachten, ik krijg het zelfs bezorgd Je moeder. |
|
quote: Is dat dan zo speciaal? |
|
Hey shewolf,die kom je ook overal tegen |
|
quote: nou eerlijk gezegd moet ik het vaker komen halen dan dat het bezorgd wordt Je moeder. |
|
quote: Ok daar heb je wel een punt maar goed er bestaan nog meer distro's dan die van Nachtvorst hé.(maar ik geef geen kritiek op zen distro want heb er nog nooit iets besteld en als hij die tape 3maanden lang niet wou opsturen nuja daar zal hij wel een goede reden voor gehad hebben *hint* ) Ok see ya http://www.evilness.com/lefthandpath/ hier is allesinds een betrouwbare Franse distro,je vind er wel leuke dingen |
|
frankrijk is dan juist weer niet het meest betrouwbare post-land maar goed, veel leuks ja Je moeder. |
|
quote: Ik ben nog nooit opgelicht geweest door Franse distro Maar goed wat doet het er toe. |
|
Howhow, Haatstrijd die de underground kapot maakt??? Hoe durft iemand het uit te spreken, als(!!) je veel naar concerten gaat zal je wel zien welk soort volk er de underground kapot maakt, ga toch godverdomme niet op metalheads hun kap zitten maar sla op mensen die het verdienen! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |