IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Haatstrijd Vorige pagina
JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 20-11-2003 21:22 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

Blijkbaar is de metalscene (welke stroming dan ook) ook al geinfecteerd met "small minded people" aangezien iedereen op elkaar loopt te zeiken. Smaken verschillen! Deal with it!

Op je knie en pijp voor genade!

valfar
Usericon van valfar
Posted 20-11-2003 21:24 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 20 november 2003 21:22 schreef JuronymouS het volgende:
Blijkbaar is de metalscene (welke stroming dan ook) ook al geinfecteerd met "small minded people" aangezien iedereen op elkaar loopt te zeiken. Smaken verschillen! Deal with it!

mooi gezegd!Ik wou er m'n moeite niet aan verspillen, maar gelukkig deed iemand het toch

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-11-2003 21:39 by altx Profiel van altx

quote:
Op 20 november 2003 21:16 schreef Shewolf het volgende:
Howhow, Haatstrijd die de underground kapot maakt???
Hoe durft iemand het uit te spreken, als(!!) je veel naar concerten gaat zal je wel zien welk soort volk er de underground kapot maakt, ga toch godverdomme niet op metalheads hun kap zitten maar sla op mensen die het verdienen!

Ach, maak je niet druk...

Dat soort opmerkingen komt altijd voort uit jaloezie... (Nou ken ik Haatstrijd niet goed genoeg om in te kunnen schatten of je er daadwerkelijk jaloers op moet zijn, maar dat is weer wat anders... )

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-11-2003 22:23 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Het verbaast me steeds weer hoe men zoveel kan zeiken over een entiteit "band X" (eromHEEN eigenlijk) als ze't niet eens over de muziek hebben.

Blabla die en die en zus en zo, ego, label, geld, distro, kort stekelig haar, pappa, mummie en nog meer blabla.

MU-ZIEK GODVERDOMME!!

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 20-11-2003 22:26 by Legatius Profiel van Legatiushttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 20 november 2003 21:16 schreef Shewolf het volgende:
Howhow, Haatstrijd die de underground kapot maakt???
Hoe durft iemand het uit te spreken, als(!!) je veel naar concerten gaat zal je wel zien welk soort volk er de underground kapot maakt, ga toch godverdomme niet op metalheads hun kap zitten maar sla op mensen die het verdienen!

Bespaar je het typwerk. Dit forum zit vol idioten (met uitzondering van enkelen) en tjsoolderz en... En dit is waarschijnlijk het geval op vele fora met hun internet-warriors. Je zou uren kunnen te werk gaan op dit forum op deze manier. (ja mensen, ik zit ook op dit forum, maar vooral vanwege informatieve gehalte en cd-verkooptopics)
Nu, dit topic zou beter gesloten worden, want hetgeen er nuttigs over de band zelf verteld werd, beslaat nog geen pagina.

[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 20-11-2003 22:28]

Je kan me de bout hachelen!

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 20-11-2003 22:27 by Legatius Profiel van Legatiushttp://drink.to/tswaertderduusternesse

.

[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 20-11-2003 22:27]

Je kan me de bout hachelen!

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-11-2003 22:28 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 20 november 2003 22:26 schreef Legatius het volgende:
Nu, dit topic zou beter gesloten worden, want hetgeen er nuttigs over de band zelf verteld werd, beslaat nog geen pagina.
En zal het ook niet gaan beslaan (jammergenoeg).

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 20-11-2003 22:29]

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com