|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: mooi gezegd!Ik wou er m'n moeite niet aan verspillen, maar gelukkig deed iemand het toch |
|
quote: Ach, maak je niet druk... Dat soort opmerkingen komt altijd voort uit jaloezie... (Nou ken ik Haatstrijd niet goed genoeg om in te kunnen schatten of je er daadwerkelijk jaloers op moet zijn, maar dat is weer wat anders... ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Het verbaast me steeds weer hoe men zoveel kan zeiken over een entiteit "band X" (eromHEEN eigenlijk) als ze't niet eens over de muziek hebben. Blabla die en die en zus en zo, ego, label, geld, distro, kort stekelig haar, pappa, mummie en nog meer blabla. MU-ZIEK GODVERDOMME!! |
|
quote: Bespaar je het typwerk. Dit forum zit vol idioten (met uitzondering van enkelen) en tjsoolderz en... En dit is waarschijnlijk het geval op vele fora met hun internet-warriors. Je zou uren kunnen te werk gaan op dit forum op deze manier. (ja mensen, ik zit ook op dit forum, maar vooral vanwege informatieve gehalte en cd-verkooptopics) Nu, dit topic zou beter gesloten worden, want hetgeen er nuttigs over de band zelf verteld werd, beslaat nog geen pagina. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 20-11-2003 22:28] Je kan me de bout hachelen! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 20-11-2003 22:27] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:En zal het ook niet gaan beslaan (jammergenoeg). [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 20-11-2003 22:29] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |