|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
wereld zonder 13-19 jarige prutsers |
|
quote: wel een beetje respect voor mensen die ouder zijn dan jouw jah ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:make me |
|
90 % procent van de huidige ZM populatie zou verhuizen naar of het fok forum, of het kabouter plop forum And my marlboro light |
|
Een vreemd beeld van een Utopia heb jij ElitE, aangezien je er zelf het hardst benadeeld zou worden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Een beter milieu begint bij jezelf KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wie zegt dat En tja ik kan niet tegen de natuur op he Dus als het zo is boeit mij het niet ik heb gedaan wat ik kon ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
in mijn utopia komt er bier uit de kraan |
|
Al eens in het het Westmalle cafe geweest Daar loopt een leiding met bier van de brouwerij naar het cafe *jaloers* ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Oh wat leuk! Hier kan ik me even uitleven. Ik wil een wereld met zo min mogelijk mensen. Krijg ik misschien eindelijk eens rust. En de mensen die er rondlopen moeten niet constant de neiging hebben om populair en blij te doen. De natuur moet totaal in ere worden herstelt en de mens heeft een ondergeschikte rol. Er moet totale rust heersen. Op de een of andere manier zou metal/hardcore/punk nog in dit verhaal moeten passen, want ik kan niet leven zonder muziek. Maar daar zie ik zo even geen plek voor. Ik wil alleen een wereld zonder stress, peer pressure en andere soorten druk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Jah die kan je ook wel aan mijn utopia vastplakken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Als je geen plek voor muziek ziet, zal ik dan ook maar niet die cd naar je sturen? |
|
quote: ja met dieren die gewoon zulke diergeluiden maken ofzo heil koe [edit]verboden voor westafrikaanse bergbavianen die zorgen alleen voor gezeur in het lultopic [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 20-11-2003 21:00] http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Een wereld waarin mensen hun moerstaal volledig beheersen (en dus inzien dat het Nederlandse woord 'utopie' is)! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Uto·pia (het ~) 1 denkbeeldige, volmaakt gelukkige staat => heilstaat uto·pie (de ~ (v.), ~ën) 1 onverwezenlijkbaar ontwerp van een volmaakte toestand => illusie 2 geschrift over een utopie Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Damn... I stand corrected. En volgens mij moet ik m'n docent Nederlands op z'n kop geven ook nog. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ach, foutje kan. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: All hail Rensykdom! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mijn utopia: een wereld waarin iedereen nu eens eindelijk alles doet hoe ik het zeg, en mij niet meer wordt tegengesproken. En een Harem moet ik ook hebben. (Met knappe blanke vrouwen wel te verstaan, geen behaarde koffiebonen met een vuilzak als hoofd-deksel). Ohja, en meer goeie metal, en veel bier waarvan ik geen koppijn krijg. Dat is het wel zowat denk ik.... |
|
quote:Word dictator zou ik zeggen, verover de wereld en bijna al je wensen komen uit.. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: Vet, en ik dacht dat het moelijk te bereiken ging zijn. |
|
quote:Nee hoor, gewoon je best doen... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
hm.... meer respect voor de natuur, geen economie meer zoals nu. WEg vervuiling, weg moderne wapens, ga maar weer met zwaardjes vechten enzo. hm. Nou ja en goede muziek natuurlijk. ehhh dit is natuurlijk een korte samenvatting van mijn utopia O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Een aarde zonder Moslims en andere zandnikkers. mvg wk10 |
|
Ah, simpel! Ik ben wereldheerseres en iedereen moet naar mij luisteren true disco chick |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |