IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Nieuwe Anathema tour Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 09-12-2003 22:44 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 22:43 schreef surrealm het volgende:
geen van de vier dec. 2002 shows was seated... en ook de twee shows afgelopen mei waren niet seated...
waar komt dit gerucht vandaan? de enige band waar ik van weet dat er nu 'seated' shows voorkomen is the gathering

en Opeth . Maar een vriendin van me vertelde het... geen idee waar ze het vandaan haalde

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 09-12-2003 22:44 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 9 december 2003 22:43 schreef surrealm het volgende:
geen van de vier dec. 2002 shows was seated... en ook de twee shows afgelopen mei waren niet seated...
waar komt dit gerucht vandaan? de enige band waar ik van weet dat er nu 'seated' shows voorkomen is the gathering

Ik denk dat men het verwardt met Opeth?

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 10-12-2003 21:06 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2003 21:24 schreef Tormented soul het volgende:
Dat is waar... maar ik hoorde laatst nog dat hun vorige concert in de 013 OOK seated was (ik ben daar niet bij geweest) .

Ik was bij hun vorige concert in 013 en dat was niet "seated". Het was echter niet extreem druk en er was voldoende ruimte om te zitten, dat wel!

Op je knie en pijp voor genade!

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 04-01-2004 21:00 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb een kaartje voor het optreden op 22 januari in de Tivoli. Weet iemand wat in het voorprogramma staat?

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

Leto Atreides
God created Arrakis to train the faithful.
Usericon van Leto Atreides
Posted 09-01-2004 11:45 by Leto Atreides Wijzig reactieProfiel van Leto AtreidesQuote dit bericht

Ik ben in de 013 te vinden met Anathema, vorig jaar hadden ze in Bibelot te Dordrecht in ieder geval geen voorprogramma.

"At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan

Tormented soul
Posted 09-01-2004 11:54 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Gisteren nog langs de 013 geweest, support nogteeds onbekend:S

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 09-01-2004 11:56 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Ook op de website wordt hier nog niets over gezegd.

Waag eens een dansje!

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 09-01-2004 12:55 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 9 januari 2004 11:56 schreef Morningrise het volgende:
Ook op de website wordt hier nog niets over gezegd.

Nee, het is ook nog onbekend

Ik ben er overigens bij in Tivoli

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 09-01-2004 14:31 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 12:55 schreef Sjaan het volgende:
Nee, het is ook nog onbekend

Ik ben er overigens bij in Tivoli

Ik ben in ieder geval in 013 de 23ste, misschien ga ik ook naar Tivoli.

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 09-01-2004 15:55 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Wel het ziet er naar uit dat dit het eerste Anathema concert in jaren is waar ik niet heen ga

goblinjester
Posted 09-01-2004 18:58 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 15:55 schreef ~Narsil het volgende:
Wel het ziet er naar uit dat dit het eerste Anathema concert in jaren is waar ik niet heen ga

Ik ga ze gelukkig alweer zien. Maar zo te zien heb jij ze ook al te vaak gezien. Ik ga ze nu pas voor de derde keer zien. Vorige keer stond Autumn in het voorprogramma Ik zou het wel leuk vinden als The Prophecy in het voorprogramma zou staan.

Tormented soul
Posted 20-01-2004 12:58 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Welke ZMérs gaan er allemaal?

Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 20-01-2004 13:15 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Ik ga naar 013. Wel jammer dat er niet een gaaf voorprogramma is, maar ja.

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 20-01-2004 13:44 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 9 januari 2004 18:58 schreef goblinjester het volgende:
Ik ga ze gelukkig alweer zien. Maar zo te zien heb jij ze ook al te vaak gezien. Ik ga ze nu pas voor de derde keer zien. Vorige keer stond Autumn in het voorprogramma Ik zou het wel leuk vinden als The Prophecy in het voorprogramma zou staan.

Ik zie The Prophecy echt niet openen voor Anathema... tien jaar geleden misschien wel (ware het dat The Prophecy toen al bestond) maar nu zeker niet. Anyway, ik ga voor de zekerheid toch maar naar Biebob morgen denk ik... misschien valt het nog mee ofzo...

Blunt-W
Usericon van Blunt-W
Posted 20-01-2004 13:54 by Blunt-W Wijzig reactieProfiel van Blunt-WQuote dit berichthttp://www.dreadlockpussy.tk

Ik ben dr vrijdag ook bij in Tilburg.

By the pain I see in others

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 20-01-2004 18:09 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

013:
Zenial
Blunt-W
Henke
JuronymouS
Leto Atreides
Tormented soul
Nefertem
lykle_wolfheart

Biebob:
~Narsil

Tivoli:
Sjaan
goblinjester

Zenial

goblinjester
Posted 20-01-2004 18:11 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 18:09 schreef Zenial het volgende:
013:
Zenial
Blunt-W
Henke
JuronymouS
Leto Atreides
Tormented soul
Nefertem
lykle_wolfheart

Biebob:
~Narsil

Tivoli:
Sjaan
goblinjester

Thanks made. Ik hoef mezelf niet meer in te vullen. Ik neem mijn aanhang ook mee.

Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 20-01-2004 21:55 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

En ook ik ben er bij, in 013

Waag eens een dansje!

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 20-01-2004 21:56 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik ga toch niet waarschijnlijk, want er is niemand meer die mee wil.

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 21-01-2004 8:16 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2004 11:45 schreef Leto Atreides het volgende:
Ik ben in de 013 te vinden met Anathema, vorig jaar hadden ze in Bibelot te Dordrecht in ieder geval geen voorprogramma.

huh??? dan heb jij geslapen blijkbaar.

Eria D'or was het voorprogramma..

ik ga ook naar de 013

het voorprogramma is lawn.... wat we daar nou van moeten verwachten..

[Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 21-01-2004 8:17]

goblinjester
Posted 21-01-2004 9:33 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Mijn ex belde gisteren. Ze ging ook naar Anathema maar haar vader en vriendje die hadden beloofd met haar mee te gaan besloten toch maar niet te gaan. Even een typerende opmerking: Wat een waardeloze gast die vriend. Maar toen vroeg ze of ze met mij en mijn vriendin mee mocht Daar had ik niet echt zin in.

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 21-01-2004 14:13 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 9:33 schreef goblinjester het volgende:
Mijn ex belde gisteren. Ze ging ook naar Anathema maar haar vader en vriendje die hadden beloofd met haar mee te gaan besloten toch maar niet te gaan. Even een typerende opmerking: Wat een waardeloze gast die vriend. Maar toen vroeg ze of ze met mij en mijn vriendin mee mocht Daar had ik niet echt zin in.

Triootje

goblinjester
Posted 21-01-2004 14:22 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 14:13 schreef JuronymouS het volgende:
Triootje

Hmmm, triootje en de juiste muziek erbij. Niet verkeerd

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 21-01-2004 16:25 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 14:22 schreef goblinjester het volgende:
Hmmm, triootje en de juiste muziek erbij. Niet verkeerd

Zet hem op!

goblinjester
Posted 21-01-2004 17:47 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2004 16:25 schreef JuronymouS het volgende:
Zet hem op!

Thanks. Ik zal in ieder geval wel een fijne avond hebben. En dat mijn ex in der eentje rond banjert maakt mij niet uit. Daar ga ik mijn avond niet door laten verzieken.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com