|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik heb nog gezocht, maar ik ben jullie niet meer tegengekomen Ik ving wel van een Quintessence collega op dat er een zekere collega van LoM met de naam Michiel foto's aan 't maken was, maar ik had geen zin om me helemaal naar de andere kant van de zaal te wurmen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Hen jullie ook niet gezien nee...wij stonden heel de tijd rechtsvooraan bij het podium |
|
quote: judgement -> forgotten hopes en niet regret van alternative 4 maar inner silence |
|
quote: Tnx, nu je het zegt... toch maar beter opletten |
|
quote: Dat zangeresje was er bij ons ook Zong geweldig. En de Pink Floyd cover ook Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Godverdomme, waarom heb ik dit gemist Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ja je hebt echt een goeie show gemist. Volgende keer beter want ze komen deze zomer op festivals zeiden ze. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Was idd een zee geweldig optreden, wat ik vooral vet vond was dat ze echt lekker experimenteerden en improviseerden.En toch wel weer oude krakers, gelukkig maar. "At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan |
|
quote: Dit was Empty Spaces die ze speelden van Pink Floyd. En dan wel de langere versie (niet degene die op de cd The Wall staat). Erg tof trouwens Stukje Slay000r was ook geniaal, Jamie die brak nederlands praatte was erg grappig, maar voor de rest vond ik het maar wat te soft hehehe... Hoogtepunt van de avond was dat het moppie dat met ons mee was enigzinds aangeschoten achteruit liep en op iemands voet ging staan, bleek het Vincent Cavanagh te zijn... Zenial |
|
Vorig jaar speelden ze nog A Dying Wish als toegift. Maar deze setlist ziet er ook niet verkeerd uit, jammer dat ik niet gegaan ben. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ze waren ook bezig met een dvd van hun tour was het niet? Weet iemand wanneer deze te verwachten is? |
|
Ze hadden het wel over een dvd en ze maakten in 013 ook opnamen, maar de werkelijke dvd-opnamen zullen plaats vinden in Polen (Krakow), waar ook de vorige dvd is opgenomen. Ik hoop dat de dvd nog dit jaar verschijnt, maar weet niet wat de werkelijke planning is. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Wrijf het er maar in ja. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik vond het best een leuke show. Niet geweldig, maar ik was blij dat ze Fragile Dreams en Angelica speelden. Volgens mij waren de broertjes Cavanagh wat stoned op het podium, aangezien ik ze een coffeeshop heb moeten wijzen Waag eens een dansje! |
|
quote: check de anathema site eens zou ik zeggen I Find That I Am Not There... |
|
In Utrecht hadden ze het ook al over een coffeeshop. Ze wilden hier zelfs gaan wonen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
het zou me niks verbazen als ze hier al wonen. Treden ongeveer ieder half jaar hier op. |
|
optreden in Utrecht was geweldig!! en ophouden over dat gezeik over die ouwe nummers hun nieuwe materiaal is veel interessanter Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |