IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Mourning Beloveth Volgende pagina
rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 29-11-2003 18:46 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Tering!!! wie kent er deze wereld doom band: Mourning Beloveth!

met het album " The Sullen Sulcus" blazen ze mij omver! wat een genot is deze band om naar te luisteren!!!

deze band verdiend meer bekendheid!!

http://www.mourningbeloveth.com/


I Find That I Am Not There...


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 29-11-2003 18:48 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik vond ze tot een half jaar geleden maar wat suf...maar ik heb mijn mening bij moeten stellen...het is een geniale band!

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 29-11-2003 18:48]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 29-11-2003 18:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Toen ik het hoorde, vond ik er niet zo veel aan, maar ik zal het weer eens een luisterbeurt gunnen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-11-2003 21:23 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Voor deze band bestaat slechts 1 smiley:



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2003 22:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Juist ja, Sullen Suculus is fantastisch


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-11-2003 22:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2003 18:48 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik vond ze tot een half jaar geleden maar wat suf...maar ik heb mijn mening bij moeten stellen...het is een geniale band!



Da vinnik nou ook.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-11-2003 1:39 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hun debuut album "Dust" is ook echt geniaal


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 30-11-2003 1:44 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2003 22:49 schreef Chelman het volgende:
Da vinnik nou ook.
Was jij ook zo'n randdebiel om meteen te zeggen dat ze totaal klote waren?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-11-2003 14:15 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik maak dus al tijden lang reclame voor deze band op ZM maar niemand luistert naar mij *zucht*.

Ik ken eigenlijk alleen The sullen sulcus en dat vind ik echt een van de beste doom albums die ik ooit heb gehoord. Echt geniaal. Alleen die melancholieke sfeer al! En dan ook nog eens het perfecte spel van de muzikanten. Prachtig gewoon. Maar ik lees al dat ik Dusk ook maar eens een kansje moet geven.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 30-11-2003 17:17 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 30 november 2003 14:15 schreef XnegativeX het volgende:
Ik maak dus al tijden lang reclame voor deze band op ZM maar niemand luistert naar mij *zucht*.


Ik steek mijn waardering voor The Sullen Sulcus ook niet onder stoelen of banken hoor. Had em van als ie pas uit was. Strakke live-prestatie ook van die gasten. Mourning Beloveth


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 01-01-2004 20:35 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 29 november 2003 18:46 schreef rvanderholst het volgende:
Tering!!! wie kent er deze wereld doom band: Mourning Beloveth!

met het album " The Sullen Sulcus" blazen ze mij omver! wat een genot is deze band om naar te luisteren!!!

deze band verdiend meer bekendheid!!

http://www.mourningbeloveth.com/


idd ultra-coole doomdeath. Toen ik ze live zag op de Doomination tour gelijk beide cd'tjes maar gekocht. Rulen allebei



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-01-2004 20:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoe is die eerste ivm Sullen Suculus?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-01-2004 21:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2003 18:52 schreef altx het volgende:
Toen ik het hoorde, vond ik er niet zo veel aan, maar ik zal het weer eens een luisterbeurt gunnen.


Sh*t, staat nog steeds op mijn todo-lijst...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 01-01-2004 21:03 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

*Zet Soulseek aan*


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 01-01-2004 21:43 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2004 20:59 schreef Jenje het volgende:
Hoe is die eerste ivm Sullen Suculus?


vinnik zelfs nog iets beter dan Sullen...


I Find That I Am Not There...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 01-01-2004 23:30 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 1 januari 2004 21:43 schreef rvanderholst het volgende:
vinnik zelfs nog iets beter dan Sullen...


daar ben ik het helemaal mee eens....


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-01-2004 0:02 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik vond "Dust" wel een aardig cdtje maar zeker niet uitzonderlijk... ik zal die nieuwe ook nog wel eens downloaden


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-04-2004 20:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

HOEI! Wat een band, wat een live show!!


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 12-04-2004 21:28 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

geluksvogel!!! heb jij ze live mogen aanschouwen??


I Find That I Am Not There...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-04-2004 11:39 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 21:28 schreef rvanderholst het volgende:
geluksvogel!!! heb jij ze live mogen aanschouwen??


Ik heb ze lekker ook gezien in de Baroeg


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 13-04-2004 11:47 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

KAPPUH NOU!!!!!


I Find That I Am Not There...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2004 13:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2004 21:28 schreef rvanderholst het volgende:
geluksvogel!!! heb jij ze live mogen aanschouwen??
Yessssss ... damn die zang is live zo vreselijk goed!


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 13-04-2004 15:04 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 13 april 2004 13:43 schreef Jenje het volgende:
Yessssss ... damn die zang is live zo vreselijk goed!


idd! Dat viel mij ook al op!



Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 13-04-2004 15:07 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

heb ze paar keer op doom festivals gezien

zeker niet slecht


Do androids dream of electric sheep?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-04-2004 17:45 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2004 11:47 schreef rvanderholst het volgende:
KAPPUH NOU!!!!!


Doet 't zeer als ik zeg dat je best wel wat gemist hebt? Hoewel ze in de Baroeg maar een half uur konden spelen... MAAR WAT EEN HALF UUR!!!!!!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 13-04-2004 17:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ja lekker dat dat van te voren niet was aangekondigd...

Zoek al een tijd naar Dust, heeft iemand een adresje? Bij Displeased staat al een eeuwigheid not in stock....


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen