IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Faith No More Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-08-2009 16:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2009 16:44 schreef Illusione het volgende:
Ben benieuwd of de heren van Faith No More de nummers nog een beetje kennen.


Oh, had je het nog niet gehoord, Paul? Ze focussen zich uitsluitend op hun post-'Album of the Year' RnB/country crossover werk


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-08-2009 16:56 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik heb ze ooit ten tijde van Epic nog op Parkpop zien spelen, geen idee meer wanneer dat was, begin '90 in ieder geval.. Geloof dat dat toen best grappig was..


spelfout weggehaald...


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 19-08-2009 16:57 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2009 16:51 schreef ZelThoR het volgende:
Houdt je ook een oortje voor mij open?


Voor jou wel.

@Mark: Mij krijg je het kastje niet op. Ik ga mijn favoriete band zien en ervan genieten. Je bent jaloers!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-08-2009 16:58 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2009 16:57 schreef Illusione het volgende:
@Mark: Mij krijg je het kastje niet op. Ik ga mijn favoriete band zien en ervan genieten. Je bent jaloers!


Uiteraard

Alvast heel veel plezier gewenst, gast, ik weet hoe lang je hier al op gewacht hebt


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-08-2009 17:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

<--- cola tijdens FNM morgen


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-08-2009 17:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



1990 dus, ik was zo zat als een aap, dat weet ik nog...


spelfout weggehaald...


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 19-08-2009 17:01 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2009 16:58 schreef Mark het volgende:
Uiteraard

Alvast heel veel plezier gewenst, gast, ik weet hoe lang je hier al op gewacht hebt


Dank je! Heb er enorm veel zin in.

Ik maak wel wat fotootjes voor je.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 19-08-2009 17:39 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

vrijdag



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-08-2009 18:50 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Zaterdag.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-08-2009 18:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dan pas?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 21-08-2009 11:47 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Godverdomme, wat was Faith No More ongelooflijk geweldig. Ongetwijfeld het meest heerschende concert dat ik ooit gezien heb! Geluid was uitstekend, temperatuur was lekker (na een flinke storm eerder die avond) en de mannen hadden er zin in! Lekker gevariëerd materiaal van alle albums. Mike kreeg er na een tijd de pest in dat er vooraan een groep mensen gewoon wat stonden te hangen, dus sprong ie het publiek in en liet ie ze meezingen.
Een dikke vette 10 op een schaal van 10 voor deze show!



[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-08-2009 18:10 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

En daar sluit ik me compleet bij aan. Het duurde 17 lange jaren, maar eindelijk heb ik een beter concert dan Pestilence Dynamo '92 op de lijst staan.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-08-2009 18:29 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2009 18:52 schreef Greycloak het volgende:
Dan pas?


Jazeker.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-08-2009 0:05 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

nu op tv


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-08-2009 0:10 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Was dat jim martin (zo heettie toch) op gitaar???


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-08-2009 0:25 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nope, Jon Hudson.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-08-2009 0:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik dacht al, die is wel heel erg veranderd, hehehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-08-2009 0:26 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Nee, toch?


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 22-08-2009 0:26 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Jammer genoeg niet. Die kerel heerste!


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-08-2009 10:26 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nou ik heb Jon op niets anders mogen betrappen dan een perfect geluid, perfect gespeelde partijen en solo's die in niets afweken van datgene wat op schijf staat.
Niet dat ie een domme copieermachine is, verre van, maar Jim Martin missen... Misschien vanwege de dubbele zonnebril dan.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-08-2009 16:48 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Waarom was die jim er dan niet bij? Wat doettie nu dan?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-08-2009 16:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2009 16:48 schreef De Tegenpartij het volgende:
Waarom was die jim er dan niet bij? Wat doettie nu dan?
http://en.wikipedia.org/wiki/Jim_Martin_(musician)

Weet niet zeker waarom ie niet mee was op reünie by the way.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-08-2009 17:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-08-2009 17:07 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Aha. Oud zeer enzo zeker.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-08-2009 17:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Waarschijnlijk. Maar ik betwijfel of het mét Big Jim beter had gekund...



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen