|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb ze ooit ten tijde van Epic nog op Parkpop zien spelen, geen idee meer wanneer dat was, begin '90 in ieder geval.. Geloof dat dat toen best grappig was.. spelfout weggehaald... |
|
quote: Voor jou wel. @Mark: Mij krijg je het kastje niet op. Ik ga mijn favoriete band zien en ervan genieten. Je bent jaloers! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Uiteraard Alvast heel veel plezier gewenst, gast, ik weet hoe lang je hier al op gewacht hebt She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
<--- cola tijdens FNM morgen What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
1990 dus, ik was zo zat als een aap, dat weet ik nog... spelfout weggehaald... |
|
quote: Dank je! Heb er enorm veel zin in. Ik maak wel wat fotootjes voor je. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
vrijdag |
|
Zaterdag. |
|
Dan pas? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Godverdomme, wat was Faith No More ongelooflijk geweldig. Ongetwijfeld het meest heerschende concert dat ik ooit gezien heb! Geluid was uitstekend, temperatuur was lekker (na een flinke storm eerder die avond) en de mannen hadden er zin in! Lekker gevariëerd materiaal van alle albums. Mike kreeg er na een tijd de pest in dat er vooraan een groep mensen gewoon wat stonden te hangen, dus sprong ie het publiek in en liet ie ze meezingen. Een dikke vette 10 op een schaal van 10 voor deze show! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
En daar sluit ik me compleet bij aan. Het duurde 17 lange jaren, maar eindelijk heb ik een beter concert dan Pestilence Dynamo '92 op de lijst staan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jazeker. |
|
nu op tv |
|
Was dat jim martin (zo heettie toch) op gitaar??? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nope, Jon Hudson. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik dacht al, die is wel heel erg veranderd, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee, toch? |
|
Jammer genoeg niet. Die kerel heerste! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Nou ik heb Jon op niets anders mogen betrappen dan een perfect geluid, perfect gespeelde partijen en solo's die in niets afweken van datgene wat op schijf staat. Niet dat ie een domme copieermachine is, verre van, maar Jim Martin missen... Misschien vanwege de dubbele zonnebril dan. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Waarom was die jim er dan niet bij? Wat doettie nu dan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:http://en.wikipedia.org/wiki/Jim_Martin_(musician) Weet niet zeker waarom ie niet mee was op reünie by the way. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ah, kijk. http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=114601 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Aha. Oud zeer enzo zeker. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Waarschijnlijk. Maar ik betwijfel of het mét Big Jim beter had gekund... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |