|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Zij wilde jou toch nog op het podium trekken? Don't blush when I rip you open |
|
quote:Klopt, maar in metalland mag je niet excentriek zijn |
|
quote: Nee joh!!! Ik was er tijdens Imperia niet eens meer... Het ging zo (ongeveer): Hey hi, good luck tonight! Oh, thanks! I'm Helena by the way Yeah, I know, I'm Hendy You're gonna sing tonight too, right? Hahahahahah, no! I'm the girlfriend of the first band's singer/guitarist Ooooh, right, ok.. Nouja, en de rest.. Maar dat is niet boeiend.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Maar kan nu iemand mij vertellen hoe die show was? Was voor muziek ze spelen? Ik hoor er maar niets over. |
|
Ik wil foto's van Imperia. Nu. |
|
quote: Hahaha...ok! Mijn geheugen funtioneert nog niet helemaal optimaal Don't blush when I rip you open |
|
quote:Heb jij foto's ? |
|
quote: http://www.hildebrand.tv/fotos/ZMFest3/ KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Joh, kijk ff in 't ZM Fest topic.. Daar staat een legio foto's van Imperia.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:gelukkig niet! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Hoe is ze dan excentriek? |
|
quote:shit, fantastische foto's zeg.goeie fotograaf !!!Vooral die van helena waren erg goed. Nou heb ik d'r helemaal spijt van dat ik niet kon .AAARRGHH. |
|
quote: Het zit een beetje tussen de latere Within Temptation en Amaran in. (Voor wie Amaran niet kent, dat is een thrash-band met een zangeres.) Maar dus echt alleen een zangeres. Ik had het wel leuk gevonden als er nog wat grunts bij hadden gezeten of zo, al was het maar voor de afwisseling... Want vergeleken met de cd's die ze met Trail of Tears gemaakt heeft, was dit vreselijk eentonig. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ze is een van de weinige vrouwen in de metal met siliconen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Waarschijnlijk omdat zij een van de weinige vrouwen in de metal is die die dingen betalen kan ... |
|
was een serieuze vraag. iedereen loopt namelijk te roepen dat ze zo excentriek is, maar niet zegt waarom ze dat dan is. |
|
quote: Nou dan ben ik heel erg blij dat de gemiddelde metalvrouw dat niet kan betalen... (Met andere woorden, ik snap niet wat mensen er mooi aan vinden...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:heb je de foto's al gezien ?? Vind je d'r nog steeds lelijk ? |
|
Ik vond het niet tegenvallen. Ik hou over het algemeen niet zo van deze muziek, maar ik kan er wel eerlijk over zijn. Je bent gewoon bang dat je vrienden je gay vinden als je het goed vindt klinken. Mentation - www.mentation.nl |
|
quote: lelijker zelfs. |
|
quote:hey Ivo, homo ! |
|
quote: |
|
quote: Ja KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nou, als je als vrouwelijke metalhead er zo bij gaat lopen, geeft dat toch wel blijk van enige mate van excentriciteit, zou ik zo zeggen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |