|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 20-04-2004 18:40] |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door helmet op 20-04-2004 18:41] |
|
Ik ben gisteren naar het optreden van Asrai en Imperia in de peppel geweest. Ik kende beide bands niet, maar ik nou niet zeggen dat ik weg ben van imperia. As a matter of fact.. ik ben halverwege maar weggelopen. Okay.. de bandleden zijn goed.. maar haar kon ik niet uitstaan!Wat dat betreft was asrai een stuk beter om aan te horen! En ik snap ook niet wat jullie zien in de zangeres van imperia.. zo mooi is dat mens niet! |
|
quote: -Daarom- was ze dus bij het optreden van God Dethroned in Vera. Heb nog even met d'r gepraat. Wel een aardig mens! [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 19-03-2005 12:57] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Mijn vriend en ik hebben ze gisteren nog zien optreden in Sint-Niklaas en het was echt wel indrukwekkend Morning en Annatar stonden eveneens op de affiche, evenals Endymion uit België,geloof ik. Ook zeer de moeite Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Ja hee, hoe is Annatar? |
|
je bedoelt denk ik Encryption: http://www.gothtronic.com/?page=23&reviews=934 |
|
@ TekNoir: Oeps,pardon verkeerd gelezen @ MindlessMayo: Btw, Annatar= mooie zang,helaas waren we iets later dan eigenlijk voorzien was,vandaar hebben we het eerste gedeelte van het fest grotendeels gemist In het algemeen was het supergoed, wel jammer dat er zo weinig volk op afgekomen was Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote:dan heb je niet goed opgelet want Morning was er niet, we stonden met autopech langs de kant. |
|
quote: Zo zeer niet boeiend.Zit caroline (ex gracefallen)er nu nog bij??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Op dat moment was het trouwens al een tijdje best wel uit. Jammer ook dat ze zonodig zo opzichtig een biertje het podium op moest sjouwen voor Henry... Maar op zich is ze inderdaad heel aardig. Touché, pussycat! |
|
Voor de geïnteresseerden: Imperia treed zaterdag 27 augustus op tijdens Westerpop in Delft. Ze vervangen Slick 57. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 23-07-2005 17:11] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Hm, is misschien wel geinig.... Fuck the world and fuck you |
|
miljaar, er bestaan dus wel degelijk bands waar ik een vorm van automutilatiedrang ondervind. djeez ik word er ongemakkelijk van signature |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |