IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Imperia Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-04-2004 15:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 15:33 schreef Negatyfus het volgende:
Je bent gewoon bang dat je vrienden je gay vinden als je het goed vindt klinken.

Ervaring spreekt zo te horen.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 15:37 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 15:35 schreef Chelman het volgende:
Ervaring spreekt zo te horen.

je moest eens weten

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-04-2004 15:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 15:34 schreef altx het volgende:
Nou, als je als vrouwelijke metalhead er zo bij gaat lopen, geeft dat toch wel blijk van enige mate van excentriciteit, zou ik zo zeggen...

dus als je stiekem van frans bauer houdt en je daarna kleed en ook naar metal luister dan ben je excentriek x 2.

Volgens mij heeft dat niets met excentriek zijn te maken, eerder met een gebrek aan goede (kleding)smaak.

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 15:40 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 15:38 schreef ghoulliette het volgende:
dus als je stiekem van frans bauer houdt en je daarna kleed en ook naar metal luister dan ben je excentriek x 2.

Volgens mij heeft dat niets met excentriek zijn te maken, eerder met een gebrek aan goede (kleding)smaak.
Ik vond het anders wel aardige kleding. Erg open ook

Negatyfus
I forget not my whip-- not I!
Usericon van Negatyfus
Posted 18-04-2004 15:42 by Negatyfus Wijzig reactieProfiel van NegatyfusQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

quote:
Op 18 april 2004 15:34 schreef nekro het volgende:
hey Ivo, homo !

Voor jou zou ik direct homo worden, schat!

Enneh... Jezus, wat zijn jullie een stelletje bekrompen mierenneukers!

Mentation - www.mentation.nl

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-04-2004 15:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik vind haar er uitzien als een ordinaire "in het weekend lekker naar de camping" sloerie.

Ze heeft vast een stacaravan en hooglans wit meubilair thuis.

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 15:44 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 15:42 schreef Negatyfus het volgende:
Voor jou zou ik direct homo worden, schat!

Meteen al weer aan het schelden, langharige lelijkerd ??? Moet je niet naar Baroeg ofzo straks ?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-04-2004 15:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 15:42 schreef Negatyfus het volgende:

Dus als iemand iets niet gaaf vindt wat jij WEL gaaf vindt is hij per definitie een bekrompen mierenneuker?

Krijg toch botontkalking zeg.

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 15:46 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 15:45 schreef Chelman het volgende:
Dus als iemand iets niet gaaf vindt wat jij WEL gaaf vindt is hij per definitie een bekrompen mierenneuker?

Laat maar joh, dat ,maakt toch geen indruk.

Negatyfus
Usericon van Negatyfus
Posted 18-04-2004 15:47 by Negatyfus Wijzig reactieProfiel van NegatyfusQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

Ik ben goddomme net wakker, ja? Ga niet lopen zeiken nu, want ik weet je te vinden!

Sloeries zijn lekker!

Negatyfus
Usericon van Negatyfus
Posted 18-04-2004 15:49 by Negatyfus Wijzig reactieProfiel van NegatyfusQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

quote:
Op 18 april 2004 15:45 schreef Chelman het volgende:

Het gaat om de reden en de manier waarop je je erover uitlaat. Van mij mag je een eigen mening hebben, maar *moet* je het iedereen laten weten!?

quote:

Als ik botontkalking krijg doe ik het toch echt lekker voor mezelf en niet omdat jij het hebt gezegd!

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 15:51 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 15:49 schreef Negatyfus het volgende:
Het gaat om de reden en de manier waarop je je erover uitlaat. Van mij mag je een eigen mening hebben, maar *moet* je het iedereen laten weten!?

Als ik botontkalking krijg doe ik het toch echt lekker voor mezelf en niet omdat jij het hebt gezegd!
Zoet maar. Je krijgt straks je pilletje.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-04-2004 15:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 15:49 schreef Negatyfus het volgende:

a.Dit is een forum. Je mening geven hoort erbij...dat doe jij notabene ook.

b.Ik meen me te herinneren dat ik in dit topic alleen gesteld heb dat de zang mij niet aanstond en dat ik die zangeres nou nie bepaald aantrekkelijk vind. Wat is daar zo raar aan o orakel der objectiviteit?

quote:

In dat geval, krijg botontalking, breek je been en sterf aan een bacteriele infectie achter je hartklep.

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 15:57 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

wat zijn we weer aardig voor mekaar.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-04-2004 16:00 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 16:01 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

tsss. je hebt het niet tegen grindcore hoor.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 18-04-2004 16:05 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Idd snaack, on-topic...

Negatyfus
Usericon van Negatyfus
Posted 18-04-2004 16:07 by Negatyfus Wijzig reactieProfiel van NegatyfusQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

quote:
Op 18 april 2004 15:55 schreef Chelman het volgende:
a.Dit is een forum. Je mening geven hoort erbij...dat doe jij notabene ook.

Ja, maar ik ben Negatyfus dus jij hebt je bek te houden. Een beetje respect daarvoor, ja.

quote:
b.Ik meen me te herinneren dat ik in dit topic alleen gesteld heb dat de zang mij niet aanstond en dat ik die zangeres nou nie bepaald aantrekkelijk vind. Wat is daar zo raar aan o orakel der objectiviteit?

quote:
Waarschijnlijk was dat beter geweest, ja. Ik heb nog steeds pijn in mijn oren en dat komt niet door de volume.

Overdrijven is ook een kunst.

quote:
In dat geval, krijg botontalking, breek je been en sterf aan een bacteriele infectie achter je hartklep.

Man, wat heeft dat nou weer met een gebroken been te maken? Kan ik niet gewoon direct een bacteriele infectie krijgen? Dit is niet echt effecient.

MAARGOED. Einde discussie.

[Dit bericht is gewijzigd door Negatyfus op 18-04-2004 16:09]

TMDC wordfuhrer
Usericon van TMDC wordfuhrer
Posted 18-04-2004 16:07 by TMDC wordfuhrer Wijzig reactieProfiel van TMDC wordfuhrerQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

En nu weet ik nog niets
Nog maar een keer dan

-Hoe was Imperia?
-Wat voor muziek spelen ze precies?
-Zie ik het goed of hadden ze maar 1 gitarist ipv 2?
-Was er een toetsenist?

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 16:09 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 16:07 schreef Negatyfus het volgende:
Ja, maar ik ben Negatyfus dus jij hebt je bek te houden. Een beetje respect daarvoor, ja.

Overdrijven is ook een kunst.

Man, wat heeft dat nou weer met een gebroken been te maken? Kan ik niet gewoon direct een bacteriele infectie krijgen? Dit is niet echt effecient.

MAARGOED. Einde discussie.

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 16:10 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 16:07 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
En nu weet ik nog niets
Nog maar een keer dan

-Hoe was Imperia?
-Was er een toetsenist?

eh, koop de cd. Is dat wat ?

Negatyfus
Usericon van Negatyfus
Posted 18-04-2004 16:12 by Negatyfus Wijzig reactieProfiel van NegatyfusQuote dit berichthttp://www.mentation.nl

- Ik vond Imperia goed te verteren
- Noem het gothic metal of iets dergelijks. "Sfeervolle" pakkende gitaarstukken met opera-vrouwenzang
- Er was 1 gitarist
- De drummer speelde mee over een keyboard track, dus de lijnen waren er wel maar geen keyboardspeler.

nekro
Usericon van nekro
Posted 18-04-2004 16:13 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 16:12 schreef Negatyfus het volgende:
- Ik vond Imperia goed te verteren
- Noem het gothic metal of iets dergelijks. "Sfeervolle" pakkende gitaarstukken met opera-vrouwenzang
- Er was 1 gitarist
- De drummer speelde mee over een keyboard track, dus de lijnen waren er wel maar geen keyboardspeler.
jah hoor. Nou is ie ineens serieus. Heeft jepilletje gewerkt ?

GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 18-04-2004 16:14 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Aha, bagger dus.

Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 18-04-2004 16:14 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2004 16:07 schreef TMDC wordfuhrer het volgende:
En nu weet ik nog niets
Nog maar een keer dan

-Hoe was Imperia?
-Was er een toetsenist?

- Imperia zoog neger piemels.

- Zij heeft eh goed naar sharon gekeken zal ik maar zeggen, WT achtig met wat death en trash invloeden.

- gitarist + bassist

- Euhh,,, veel bier op niet op gelet volgens mij niet...

En we hebben ons voor de sport als zatte mongolen gedragen voor het podium, ok we waren ook zat...

.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com