|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: je moest eens weten |
|
quote: dus als je stiekem van frans bauer houdt en je daarna kleed en ook naar metal luister dan ben je excentriek x 2. Volgens mij heeft dat niets met excentriek zijn te maken, eerder met een gebrek aan goede (kleding)smaak. |
|
quote:Ik vond het anders wel aardige kleding. Erg open ook |
|
quote: Voor jou zou ik direct homo worden, schat! Enneh... Jezus, wat zijn jullie een stelletje bekrompen mierenneukers! Mentation - www.mentation.nl |
|
Ik vind haar er uitzien als een ordinaire "in het weekend lekker naar de camping" sloerie. Ze heeft vast een stacaravan en hooglans wit meubilair thuis. |
|
quote:Meteen al weer aan het schelden, langharige lelijkerd ??? Moet je niet naar Baroeg ofzo straks ? |
|
quote: Dus als iemand iets niet gaaf vindt wat jij WEL gaaf vindt is hij per definitie een bekrompen mierenneuker? Krijg toch botontkalking zeg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Laat maar joh, dat ,maakt toch geen indruk. |
|
Ik ben goddomme net wakker, ja? Ga niet lopen zeiken nu, want ik weet je te vinden! Sloeries zijn lekker! Mentation - www.mentation.nl |
|
quote: Het gaat om de reden en de manier waarop je je erover uitlaat. Van mij mag je een eigen mening hebben, maar *moet* je het iedereen laten weten!? quote: Als ik botontkalking krijg doe ik het toch echt lekker voor mezelf en niet omdat jij het hebt gezegd! Mentation - www.mentation.nl |
|
quote:Zoet maar. Je krijgt straks je pilletje. |
|
quote: a.Dit is een forum. Je mening geven hoort erbij...dat doe jij notabene ook. b.Ik meen me te herinneren dat ik in dit topic alleen gesteld heb dat de zang mij niet aanstond en dat ik die zangeres nou nie bepaald aantrekkelijk vind. Wat is daar zo raar aan o orakel der objectiviteit? quote: In dat geval, krijg botontalking, breek je been en sterf aan een bacteriele infectie achter je hartklep. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
wat zijn we weer aardig voor mekaar. |
|
|
|
tsss. je hebt het niet tegen grindcore hoor. |
|
Idd snaack, on-topic... |
|
quote: Ja, maar ik ben Negatyfus dus jij hebt je bek te houden. Een beetje respect daarvoor, ja. quote: quote: Overdrijven is ook een kunst. quote: Man, wat heeft dat nou weer met een gebroken been te maken? Kan ik niet gewoon direct een bacteriele infectie krijgen? Dit is niet echt effecient. MAARGOED. Einde discussie. [Dit bericht is gewijzigd door Negatyfus op 18-04-2004 16:09] Mentation - www.mentation.nl |
|
En nu weet ik nog niets Nog maar een keer dan -Hoe was Imperia? -Wat voor muziek spelen ze precies? -Zie ik het goed of hadden ze maar 1 gitarist ipv 2? -Was er een toetsenist? |
|
quote: |
|
quote:eh, koop de cd. Is dat wat ? |
|
- Ik vond Imperia goed te verteren - Noem het gothic metal of iets dergelijks. "Sfeervolle" pakkende gitaarstukken met opera-vrouwenzang - Er was 1 gitarist - De drummer speelde mee over een keyboard track, dus de lijnen waren er wel maar geen keyboardspeler. Mentation - www.mentation.nl |
|
quote:jah hoor. Nou is ie ineens serieus. Heeft jepilletje gewerkt ? |
|
Aha, bagger dus. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: - Imperia zoog neger piemels. - Zij heeft eh goed naar sharon gekeken zal ik maar zeggen, WT achtig met wat death en trash invloeden. - gitarist + bassist - Euhh,,, veel bier op niet op gelet volgens mij niet... En we hebben ons voor de sport als zatte mongolen gedragen voor het podium, ok we waren ook zat... . |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |