|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmm...persoonlijk heb ik toch meer met lang haar, sorry..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: mmm helemaal mee eens... En helemaal als het over dames gaat |
|
Kort haar is wel heel makkelijk! |
|
quote: En koud als je 's ochtends helemaal van Hattem naar Zwolle moet fietsen... Ik voel mij gezegend met mijn haarlengte, alhoewel het nog wel langer kan. Kheb nou aan aantal vlechtjes, ziet er wel koel uit, misschien moet ik er maar meer maken, maar het kost zoveel tijd n moeite... |
|
Ja maar daar zijn hele goede uitvindingen voor gedaan, zoals de muts.... en als je dan elke dag van Ommen naar Zwolle moet dan is die uitvinding heel handig.. en de paraplu voorkomt dat je natregent (als het regent) |
|
quote: Niet zeiken, jij komt elke dag met de trein, lekker droog dus! |
|
quote: FOTO Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Onzin... Ik moet 15 minuten fietsen... 15 minuten treinen... en 15 minuten lopen ... en dan heb je nog eens die NS... 15 minuten wachten duzz op de trein die uiteindelijk helemaal niet meer komt.... |
|
Maareuh Blubber, ik wil de vlechtjes wel een zien! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Blubber, ik zie je maandag... Dan moet je natuurlijk wel al die vlechtjes (nog) in hebben!! |
|
quote: Zal eens kijken wat ik kan doen, misschien kan ik er wat meer (laten) maken, en dan een foto nemen en inskennen (scannen). |
|
Lijkt me erg leuk om eens te zien.. |
|
quote: Als ze er niet uitvallen met slapen, ben er gisteren een kwijt geraakt..., maar die is inmiddels alweer gefixed! |
|
quote: Tenzij het zo'n gozer is die met lang haar zijn bijna kale knar probeert te verbergen.. of nog erger... zo'n vent die van boven helemaal kaal is en dan nog een staartje maakt van het kleine beetje restant haar dat ie heeft *brrrrr* Dat vind ik dus echt niet kunnen he! |
|
quote: Ik heb dit nog nooit gezien maar het lijkt me inderdaad niets.. |
|
quote: mmm, daar ben ik het helemaal mee eens, dat ziet er vrij zielig uit. Vooral als het dan nog grijs is ook. |
|
quote:Ja inderdaad.....het fenomeen compensatiestaart..... Voordeel van lang haar: je hebt iets om mee te headbangen [Dit bericht is gewijzigd door suzanne op 18-02-2001 15:03] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
kort haar is best praktisch vooral voor drummers Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
ik heb ook kort haar, maar dat is nu druk bezig met groeien. hmz, maar lang haar is wel vervelend in de zomer, want ik krijg nu al een aardige vacht op mn hoofd en met die temperatuur van afgelopen week is dat niet leuk...... |
|
of wat er helemaal niet uitziet: van die gasten met bovenop gewoon kort haar, en van achteren wel wat langer. Ziet er niet uit.. |
|
quote:Ja heh en uh ik spreek uit ervaring ,maar toch wil ik het wel rrn lang laten groeien[tips iemand?] Het moet van naar |
|
Ik heb binnenkort weer kort haar. Over een week of 4 gaat het er allemaal af op een paar mm na. Dat is een verschil van ongeveer 35 cm. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb kort haar [groeiende, maar nog niet lang] en ik val op vrouwen met kort haar. |
|
quote: je bedoelt zo'n Cinderella jaren 80 coupe?..brrr....Erger...een matje! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Mijn haar is enkele milimeters lang |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |