|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
oeh s kijken of ik wat mensen mee krijg wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Doe je best!! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Jammer, maar wij spelen dan in Tienray (OJC Gaellus) met Collision en Facegrind. |
|
Ik zal er wel weer bij zijn. Ik moet wel zeggen dat ze bij de programmering werkelijk niks vernieuwends doen sinds ik daar weg ben.De enige metalbands die ze daar nog laten spelen zijn elk jaar weer Mangled en elk jaar weer Defcon-One. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Beter die bands als helemaal geen metal. Ik ben ook aanwezig |
|
Ik ben ook zeker aanwezig! Weer een ouderwets feestje bouwen. |
|
quote:Als je eens wist hoeveel aanbiedingen ze krijgen van goede bands die hier nog nooit gespeeld hebben en ze uiteindelijk toch elke keer dezelfde bands boeken dan is dat jammer. Roermond heeft ooit een goede reputatie gehad met metal maar dat word helemaal verkloot door die zaal die weigerd nog andere bands te boeken. jammer,jammer,jammer. dat wil trouwens niet zeggen dat ik het slechte bands vind die spelen.Zeer zeker niet. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 08-12-2003 21:17] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik ben begin dit jaar nog naar daar afgereisd om Polluted Inheritance samen met Defcon-One daar te zien.. er was zowat geen kip, maar op zich wel leuk |
|
nee, dan spelen wij in tienray!! |
|
godverrrrr,vette line-up!!! ik zal eens kijken of mn vriendin/zaadcontainer te porren is om dat takkestuk te rijden...! |
|
k kom samen met MBmarduk wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Goed zo!! Hoe meer mensen hoe leuker het feestje daar wordt natuurlijk! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Jooo, Ik vind het allang goed dat de Azijn weer eens iets aan metal doet. En misschien willen ze gewoon de eerste paar keer dat zoiets gedaan wordt wel voorzichtig beginnen door lokale Limburgse death metal bands te plaatsen en het dan laterna misschien bij opkomst uitbreiden en opbouwen. Ik vind het allang leuk om weer eens Roermond te spelen ! En Marcel, toen jij daar de programmering deed heb je ook nooit iets anders gedaan, behalve de Monolith of Knowledge pt 3! Hopelijk tot vrijdag allemaal! Hoe meer zielen, hoe meer feest! Taudelau! |
|
Precies! Super leuk toch dat er uberhaupt iets te doen is! En dan deze 3 geweldige bands!! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
anonymous, wie is u eigenlijk?? |
|
quote:Tsja, anonymous, he! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
je houdt het wel lang vol potverdikkie |
|
Haha, Gaan "Wie is ut" spelen? Heb je een bwil??? |
|
een pet met een klep? |
|
Ben je een man? Vind jij ook voldoening in de ietwat stevigere muzieksoorten? |
|
quote:Ben geen man, geen bril en geen pet met een klep... Nou moet het toch wel duidelijk zijn, of niet? [Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 09-12-2003 20:05] "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
dus niet jack? |
|
quote:Nee, heel goed ghoulliette! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
jahaha ben scherp vandaag |
|
quote:WilB snapt het volgens mij niet meer... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |