|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wij zijn rond 2100/2130 uur aanwezig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
t was erg vet !!! jammer dat we de laatste band half hebbn moeten missen..klote treinen ... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Toch nog maar ff gekomen, en mijn auto met spullen stond nog steeds voor de deur Ik heb alleen Mangled gezien, wat een drummer |
|
Mangled heerst! |
|
Jammer dat het niet zo druk was...waar is die Roermondse metalscene tegenwoordig????? Ook jammer van het geluid bij de eerste 2 bands... Mangled was erg gaaf,vooral het nieuwe nummer welke ook op 7" single komt knalt als een tiet op speed Heb alleen het einde van Mangled niet helemaal kunnen zien... Al met al een leuke avond en eindelijk was de complete LOMP line-up weer eens compleet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
peppie sms-e me nog.. veel hippies daar |
|
Hoe was mangled? I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote:erg vet van wat ik er nog van heb gezien geluid was beter dan bij de andere 2 bands wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
hoezo heb je het niet afgekeken dan? I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: NS wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Mja.........alcohol |
|
quote: I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Ik moet aller eerst zeggen dat Defcon One een zeer brute en aangename verrassing was. Hulde mensen! Bloodboil zijn veel beter en strakker geworden vergeleken met een paar maanden terug in Nijmegen (ook met Mangled toen). En Mangled? tja kan niet stuk gewoon, ondanks dat we maar 2 tracks konden meepikken alvorens weer met trein te moeten. |
|
Was jammer dat het tijdens Mangled niet meer zo druk was. Maar nu weet ik waarom, klote NS!! Mangled was weer eens super, Defcon One ook trouwens! Bloodboil had iets enthousiaster mogen zijn, maar waren verder wel ok. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Die is goed, he?! Super strak en snel, echt super! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |