|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Bill ook niet dan neem ik aan??? Mhhh, MARY! MARY!!! Ben jij het??? Ik kan het gewoon bijna niet geleuven!!! |
|
haha, kom, nu wil ik het wel weten! Je neemt een flyer van onze site (hetgeen ik een prima initiatief vind!)en dan wil je je naam niet vertellen! Vlegel! |
|
quote: "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Wat een baggersite zeg!? |
|
quote:Niet zeiken! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
haha, ik weet het. Hij wordt al 3 jaar gerestyled, maarja, de webmaster heeft het druk.... Maar de info staat er ieder geval op, en dat is het belangrijkste! |
|
Mary? de kapper van koffietijd heette Mary |
|
Ik kom misschien ook nog, maar ik moet eerst zelf spelen in Tienray. Defcon One zal ik helaas moeten missen Maar als Mangled een beetje laat speelt, moet ik die nog halen. |
|
mooi niet, dan mis je ons... |
|
Je hebt helemaal gelijk Bovendien zie ik het niet zitten om mijn auto in Roermond te parkeren met al mijn spullen erin... |
|
moest je zelf weten, maar ach.. in tienray bouwen we er ook een feest van!! veel gezellige herrie |
|
Moet ook werken dag erna Dus ik kijk jullie af en dan snel naar huis... |
|
quote:Lijkt me niet verstandig nee met al die criminelen hier.Ze jatten je hele auto leeg. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ik probeer hem zo up to date mogelijk te houden inderdaad.. Dat restylen valt niet echt mee nu ik al mijn orginele grafische bestanden in een PC crash ben kwijtgeraakt een tijd terug maar er wordt aan gewerkt in elk geval.. |
|
D'r moet niks GERESTYLED worden IMNSHO. Met breedband stond m'n comp 20 sec Flash te sucken voor ik verder kon. Gewoon HTML linkjes en INFORMATIE. Klaar. Voorbeeld: Baroeg en Goudvishal... Sim-pel. |
|
Flash? Hebben wij het hier wel over dezelfde site? |
|
|
|
ehm http://www.defconone.cjb.net [Dit bericht is gewijzigd door skitzoid kitten op 11-12-2003 18:54] |
|
t gaat over de defcon one site tocH? |
|
Ik zeg "Baggersite" in dit topic en ineens gaat het over Defcon One? Vreemde hersenkronkel. DE SITE VAN AZIJNFABRIEK IS EEN BAGGERSITE Zo duidelijk? |
|
quote:De hele Azijn is bagger.Jammer want het was er zo gaaf vroeger.Tegenwoordig is het een echte hippie tent gerund door hippies die liever stoned zijn dan dat ze mensen helpen als iemand iets wil bestellen bij de bar. Heb wel hele mooie herinneringen aan de Azijn Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat een misverstanden hier! *lol* "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
heb der zin in wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
zou dr op zich best wel bij willen zijn, maar goed vnaaf hebik ook al een leuke feestje... word ook flink snoeien... zie het: "Vrijdag 12 dec: Suppository, Leng tch'e, Maggots & Cliteater in Arnhem-topic" komt allemaal goed :D |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |