![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hey dubbele punt: heb je een site waar we die zooi kunnen beluisteren? Bruce Banner ![]() |
|
Jammer dat het eenmalig was. Heb het CD'tje ooit gekocht samen met Høstmørke van Isengard, was er helemaal wild van ![]() quote: Op Dunkelheit moet het wel te vinden zijn denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 07-12-2003 17:08] ![]() |
|
inderdaad! fantastisch!! mellom bakkar og berg!!!!!! ![]() I Find That I Am Not There... ![]() |
|
Moet hem nog een keer kopen, heb hem op mp3 en dat klinkt goed. Waarom zijn die moonfog cd's allemaal zo duur? ![]() Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. ![]() |
|
quote: wat is dat? Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Een hub van DC++, waar ik gebanned ben. ![]() Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. ![]() |
|
Nordavind ligt voor 14.50 te koop bij Displeasedrecords en is inderdaad goed te vinden op bepaalde Direct Connect hubs (zoals Dunkelheit en Genocide). "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" ![]() |
|
quote: Sukkel!!!Ken je die cd NU PAS????????, Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: Eéla, éla! Play nice ![]() Was nog geen topic over. Ik ben trouwens al over véél oudere spullen beginnen lullen hier- die ik ook net ontdekt had-, niks mis mee. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: Ja...waar blijven de URL's/mp3 's ? ![]() |
|
'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' ![]() |
|
quote: Koop gewoon de cd man!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: Is dat opgenomen op 33 toeren ipv 45 ? ![]() |
|
Dat is wel 1 van de allerlangzaamste stukjes van de CD idd. ![]() |
|
quote: Waarom zou ik ? eerst luisteren of het goed is, en dan ga ik er pas geld van ophoesten. ![]() |
|
Ik rip'm wel, dan kun je'm op Dunkelheit vinden... ![]() |
|
quote: Kari is wel GOED EH www.kari-rueslatten.net Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: Omdat dat echt een heel goede cd is,daarom ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: Mja...de muziek smaak op dit forum is me iets te gevarieerd om je zomaar op je woord te nemen. ![]() |
|
quote: jij vond toch ook alles wel een beetje leuk? ![]() ![]() |
|
quote: Ik kan verschillende stijlen waarderen, maar ik ben best wel selctief in de bands zelf. ![]() |
|
quote: Ok,noem dan eerst een paar dingen die jij erg goed vindt... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Nog ff encoden, dan share ik Nordavind op Dunkelheit ![]() DC++ hub: dunkelheit666.no-ip.org:768 [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 08-12-2003 15:02] ![]() |
|
quote: ![]() Manowar, Priest, Cradle, thyrfing, falkenbach, amon amarth, primal fear, immortal, Samael, ancient rites, gravewormDream theater, lost horizon, hecate enthroned, Channel zero,... ![]() |
|
quote: Nu ik dit weet...Koop Storm maar,You'll like it Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |