![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
who gives a fuck, leuk voor hun maar ik ken ze niet "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
pfff ik zag net in een flits op het nieuws dat stelletje randmongolen voor dat zieknhuis op en neer stuiteren en zingen ![]() wat een pleurisland , maar ja hier staat Gordon ook op nummer 1 in de top 40 ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Ik dacht altijd dat ik gek was...maar er zijn grotere gekken iig... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: frans bauer, hoor! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Frans Bauer niet meer!??? ![]() ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
Hoere benne het, allemaal! ![]() |
|
so true, en 1 troost voor je; de meerderheid is gestoorder dan ons ![]() gheghe ![]() ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:gij ook? ![]() |
|
quote: PANDAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote:idd Panda... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
oh ja Bauer was het, ach ja ik was gisteren erg dronken toen kopspijkers op TV was ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Dacht ik dus ook al. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Mijnheer Doom ook al schijnbaar ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ik keek het ook pas om 01.30 ofzo, maar toch. Oud Vuil. ![]() |
|
aargh weet je wat echt fucking irritant is; rtl4 met hun reclameblokken , ipv dat vervelende tyfusriedeltje wat je normaal hebt hebben ze nu een soort toontje met het geluid van een klerebaby erin;WWWWWWWAAAAARGHHHHHHHHHHH!!! ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
PANDA? ![]() ![]() |
|
Ja, panda. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
hehe ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote:An annoying little fuck ![]() |
|
quote:Alweer terug trouwens? ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Panda? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Wou je Panda niet quoten? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Hebben ze het Panda genoemd ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |