|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
who gives a fuck, leuk voor hun maar ik ken ze niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
spelfout weggehaald... |
|
pfff ik zag net in een flits op het nieuws dat stelletje randmongolen voor dat zieknhuis op en neer stuiteren en zingen wat een pleurisland , maar ja hier staat Gordon ook op nummer 1 in de top 40 Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik dacht altijd dat ik gek was...maar er zijn grotere gekken iig... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: frans bauer, hoor! Oud Vuil. |
|
quote: Frans Bauer niet meer!??? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Hoere benne het, allemaal! |
|
so true, en 1 troost voor je; de meerderheid is gestoorder dan ons gheghe Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:gij ook? |
|
quote: PANDAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:idd Panda... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
oh ja Bauer was het, ach ja ik was gisteren erg dronken toen kopspijkers op TV was Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Dacht ik dus ook al. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Mijnheer Doom ook al schijnbaar Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: ik keek het ook pas om 01.30 ofzo, maar toch. Oud Vuil. |
|
aargh weet je wat echt fucking irritant is; rtl4 met hun reclameblokken , ipv dat vervelende tyfusriedeltje wat je normaal hebt hebben ze nu een soort toontje met het geluid van een klerebaby erin;WWWWWWWAAAAARGHHHHHHHHHHH!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
PANDA? |
|
Ja, panda. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
hehe I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:An annoying little fuck |
|
quote:Alweer terug trouwens? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Panda? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Wou je Panda niet quoten? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Hebben ze het Panda genoemd |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |