|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, maar de netto directe én indirecte kosten van een oranje telg zijn lager dan die van een randdebiel die zich een dwarslesie aanrijdt. Dat is gewoon een feit en doet niks af aan mijn preferentie voor een republikeins stelsel. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-12-2003 20:17] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: duidelijk Een kleine snol zit zo vol. |
|
ik denk dat het toch wel interessant nieuws is , omdat Nederland vaak vertegenwoordigd wordt door de koning(in) op staatsbezoeken en andere internationale zaken . |
|
ubd jetzt gehen wir skien in Lech mit die neue baby. |
|
Op de radio gehoord dat ze "beschuit met oranje muisjes" uit hebben gedeeld |
|
ja, als ze moesten gokken tussen blauw en roze had dat veel geld kunnen gaan kosten |
|
is maxima bevallen? gefeliciteerd dan maar Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Wie is maxima eigenlijk? een zm'r? [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 09-12-2003 12:15] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Nu ook al tekeningen van de baby beschikbaar !!! Baby [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 09-12-2003 14:59] Wiegen Meister ! |
|
quote: Heersch! mede heerscher Bruce Banner |
|
nou...weer zo'n oranje gedrocht erbij. hopelijk krijgen we er dan een nationale feestdag bij....en dus weer en extra vrije dag. |
|
Wat is het toch een schatje Wiegen Meister ! |
|
pleurt nou toch eens op met dat takke tering tyfus kind!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
schattig....gelukkig heeft ze meer weg van max dan van lex, hehehe.... |
|
hol em raus claus, da kommt ja saus aus Lang leve Alamia Jalui Willaxerimeria "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Jemig wat een namen heeft dat kind zeg. Haar pappa moest er een dag voor oefenen om het zonder problemen voor de camera's te kunnen uitspreken... |
|
Analia!!!!!!!!!!waaarom????!!!!!the pain!!!!!!!!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ze was vast niet de enigste respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote:Enige |
|
Hoe heet dat kind nou dan? Subtiel kamerolifantje |
|
Catharina Amalia Beatrix nog wat... |
|
quote: bedankt voor de spellingscontrole ga je mn andere posts ook nog ff doen? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Oh, maar dat was toch al voorspeld? Zo is er ook niets meer aan! Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |