|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Who cares?????????? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: |
|
quote: nou eeeuuh, dat was zeer interessant nieuws, dank je wel. |
|
Hmm ja ik keek dus daarnet naar RTL Z en daar zeiden ze dus dat het nog niet zeker is dat dat kind Catharina bla gaat heten Morgen om 10 uur wordt de naam pas bekend. Kusjes Darkfantasy Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
Al dat overdreven geouwehoer over dat kind They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
fuck, niemand heeft meer wat goeie woorden over voor de continuiteit van één van de laatste stukjes nederland... ik denk dat ik maar turks ga leren, nederlanders laten teveel over zich lopen, als er DANKZIJ MENSEN ZOALS JULLIE geen nederland meer is. geen identiteit = geen bestaansrecht = andere volken nemen het roer over... Je moeder. |
|
ik vind kaasschaaf wel een mooie naam. |
|
Amalia is wel een mooie naam trouwens Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
vind catherina mooier amalia bekt niet lekker, moet je het eens uitspreken voor de spiegel, ziet er niet uit! |
|
quote: Dus jij probeert alle namen voor de spiegel uit? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ja... leuk... een baby erbij... nog meer overbevolking... rot op man! FREEZE |
|
lekker belangrijk allemaal wat veel belangrijker is, is dat lee towers opa is geworden van een tweeling |
|
quote:Twin Towers |
|
quote: heb jij het nieuws wel gekeken, we hebben stagnatie man |
|
quote:vergrijzing dus .. |
|
quote: |
|
quote: maakt mij niet uit waardoor, zolang ze maar doodgaan |
|
quote:hehe I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
weer zo'n oranjeklant die 80 jaar (of langer) uit de staatsruif gaat vreten. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Net zoals alle gehandicapten, debielen die een ongeluk krijgen omdat ze geen helm op de scooter ophadden en voor de rest van hun leven een kastplantje zijn etc. etc. |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Maar van 1 oranje kind kan je minstens 10 debielen een levenlang begeleiden Die scooterrijders mogen ze van mijn part ook wel in laten slapen als ze zonder helm met 89 onderuit gaan. Ik rijd zelf motor maar ben der niet echt blij mee dat ze die debielen op de rijweg los hebben gelaten. [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 08-12-2003 20:14] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Maar dat oranje kind levert wat op en die 10 debielen niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |