IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : October Tide Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-02-2006 11:57 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 11:54 schreef Staalman het volgende:
Wat betaal je er tegenwoordig voor? Ik heb hem destijds gewoon voor 13,50 gulden gekocht toen hij uitkwam, evenals Grey Dawn.

Rain Without End is echter vele malen beter!


Veel te veel.

Rain Without End is inderaad vele malen beter dan Grey Dawn. Toch jammer dat dit sideproject niet meer bestaat.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-02-2006 11:59 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Die smiley doet inderdaad niet veel goeds verwachten... duur dus!

Ach, ik vindt Rapture anders een goede vervanger voor October Tide.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


snotholf
Usericon van snotholf
Posted 06-02-2006 15:08 by snotholf Wijzig reactieProfiel van snotholfQuote dit bericht

Waarom vinden jullie Rain Without end beter dan Grey Dawn?
Die laatste is wat mij betreft depressiever en heeft veel meer sfeer dan Rain..


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-02-2006 15:16 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 15:08 schreef snotholf het volgende:
Waarom vinden jullie Rain Without end beter dan Grey Dawn?
Die laatste is wat mij betreft depressiever en heeft veel meer sfeer dan Rain..


Oh sorry, je hebt gelijk... Grey Dawn is beter.




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


snotholf
Usericon van snotholf
Posted 06-02-2006 15:21 by snotholf Wijzig reactieProfiel van snotholfQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 15:16 schreef Staalman het volgende:
Oh sorry, je hebt gelijk... Grey Dawn is beter.





Nee, maar serieus, waarom ben ik de enige die Grey dawn beter vind. BEn ik debiel aan het worden ofzo?


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-02-2006 15:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

De vocalen op RWE zijn IMHO sowieso beter.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


snotholf
Usericon van snotholf
Posted 06-02-2006 15:28 by snotholf Wijzig reactieProfiel van snotholfQuote dit bericht

Zingt er iemand anders op RWE, dan?


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 06-02-2006 15:31 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 15:21 schreef snotholf het volgende:
Nee, maar serieus, waarom ben ik de enige die Grey dawn beter vind. BEn ik debiel aan het worden ofzo?


vind ik ook hoor. zijn we met z'n 2en lekker debiel.


snotholf
Usericon van snotholf
Posted 06-02-2006 15:32 by snotholf Wijzig reactieProfiel van snotholfQuote dit bericht

Ja een medestander


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-02-2006 15:35 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 15:28 schreef snotholf het volgende:
Zingt er iemand anders op RWE, dan?


Hehe, dat hoor je hopelijk toch wel? Op RWE zingt Jonas Renske, zanger van Katatonia. En op GD zingt een Marten Hansen en die haalt het toch echt niet bij Jonas.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


snotholf
Usericon van snotholf
Posted 06-02-2006 15:42 by snotholf Wijzig reactieProfiel van snotholfQuote dit bericht


quote:
Op 6 februari 2006 15:35 schreef Mark Z het volgende:
Hehe, dat hoor je hopelijk toch wel? Op RWE zingt Jonas Renske, zanger van Katatonia. En op GD zingt een Marten Hansen en die haalt het toch echt niet bij Jonas.


Ach ja tuurlijk, ik was even een weinig confuus. Vergeeft u mij subiet.


Sater
Usericon van Sater
Posted 06-02-2006 20:33 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Iemand nog interesse in een exemplaar van Grey Dawn?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


snotholf
Usericon van snotholf
Posted 06-02-2006 22:41 by snotholf Wijzig reactieProfiel van snotholfQuote dit bericht

Nee, schijnt een k*tplaat te zijn


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-02-2006 22:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 20:33 schreef Sater het volgende:
Iemand nog interesse in een exemplaar van Grey Dawn?
Kostie dan


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 06-02-2006 23:10 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik bied zowiezo 25 euro


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 08-02-2006 0:55 by Lampje Wijzig reactieProfiel van LampjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2006 22:41 schreef snotholf het volgende:
Nee, schijnt een k*tplaat te zijn


Vinniknie... prima plaat, is alleen niet zo goed als de eerste.


lampje


snotholf
Usericon van snotholf
Posted 08-02-2006 3:03 by snotholf Wijzig reactieProfiel van snotholfQuote dit bericht



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 21-03-2009 13:01 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Men heeft Rain Without End opnieuw uitgebracht, met nieuw artwork. Leuk voor iedereen die hem nog niet heeft. Zag dat ie in mei ook op vinyl zal uitkomen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-03-2009 13:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Echt balen dat ik toendertijd RWE heb verpatst; gelukkig nu iig de re-release binnen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-04-2010 9:40 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

*bump*

Candlelight Records confirms the worldwide signing of October Tide.
The band featuring guitarist Fredrick Norrman, vocalist Tobias Netzell, drummer Robin Bergh, and session bassist Jonas Kjellgren (Scar Symmetry) is currently finishing work on their still untitled new album.
Expected for release early fall, it will be the first new recording from the band in over ten years.
It follows recent reissue of the band’s acclaimed debut 'Rain Without End'.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-04-2010 9:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

met een bonuscd van Justin Broadrick


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-04-2010 10:33 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Zonder Renske zit ik hier eigenlijk niet op te wachten.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 10-04-2010 15:24 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

hmm toch even in de gaten houden... je weet nooit of ze verrassend uit de hoek kunnen komen


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-04-2010 15:29 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 April 2010 10:33 schreef Staalman het volgende:
Zonder Renske zit ik hier eigenlijk niet op te wachten.


Die doet toch al jaren niet meer aan "grunten"?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-04-2010 16:00 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Op de 1ste wel, en zijn grunt is gewoon geniaal voor die muziek.. Dus zonder Renske hoeft het van mij niet.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen