|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Die smiley doet inderdaad niet veel goeds verwachten... duur dus! Ach, ik vindt Rapture anders een goede vervanger voor October Tide. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Waarom vinden jullie Rain Without end beter dan Grey Dawn? Die laatste is wat mij betreft depressiever en heeft veel meer sfeer dan Rain.. |
|
quote: Oh sorry, je hebt gelijk... Grey Dawn is beter. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Nee, maar serieus, waarom ben ik de enige die Grey dawn beter vind. BEn ik debiel aan het worden ofzo? |
|
De vocalen op RWE zijn IMHO sowieso beter. |
|
Zingt er iemand anders op RWE, dan? |
|
quote: vind ik ook hoor. zijn we met z'n 2en lekker debiel. |
|
Ja een medestander |
|
quote: Hehe, dat hoor je hopelijk toch wel? Op RWE zingt Jonas Renske, zanger van Katatonia. En op GD zingt een Marten Hansen en die haalt het toch echt niet bij Jonas. |
|
quote: Ach ja tuurlijk, ik was even een weinig confuus. Vergeeft u mij subiet. |
|
Iemand nog interesse in een exemplaar van Grey Dawn? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Nee, schijnt een k*tplaat te zijn |
|
quote:Kostie dan |
|
ik bied zowiezo 25 euro In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Vinniknie... prima plaat, is alleen niet zo goed als de eerste. lampje |
|
|
|
Men heeft Rain Without End opnieuw uitgebracht, met nieuw artwork. Leuk voor iedereen die hem nog niet heeft. Zag dat ie in mei ook op vinyl zal uitkomen. |
|
Echt balen dat ik toendertijd RWE heb verpatst; gelukkig nu iig de re-release binnen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
*bump* Candlelight Records confirms the worldwide signing of October Tide. The band featuring guitarist Fredrick Norrman, vocalist Tobias Netzell, drummer Robin Bergh, and session bassist Jonas Kjellgren (Scar Symmetry) is currently finishing work on their still untitled new album. Expected for release early fall, it will be the first new recording from the band in over ten years. It follows recent reissue of the band’s acclaimed debut 'Rain Without End'. |
|
met een bonuscd van Justin Broadrick signature |
|
Zonder Renske zit ik hier eigenlijk niet op te wachten. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
hmm toch even in de gaten houden... je weet nooit of ze verrassend uit de hoek kunnen komen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Die doet toch al jaren niet meer aan "grunten"? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Op de 1ste wel, en zijn grunt is gewoon geniaal voor die muziek.. Dus zonder Renske hoeft het van mij niet. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |