|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
kep ze reserveerd voor Hof ter Lo... is toch ietsje dichterbij |
|
Hmm ja misschien ga ik wel, alleen heb ik AE al best vaak gezien enzo, maar ze zijn wel altijd de moeite waard Speak no more lies, It 's your turn to die. |
|
quote: Samen met mij, als ik me niet vergis! PLeurisy speelde toen ook! Was erg leuk ... |
|
Dan ben ik jarig! Nu MOET ik uiteraard wel gaan Nadeel dat iedereen dan liters bier van me gaat verwachten, maar dat moet kunnen |
|
oh ik kom misschien ook wel O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
ik misschien ook www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
heeft gister een kaartje gekregen http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
28 februari in de lantaarn... dan zal ik arch enemy voor de derde keer zien!!! Helaas dit keer in mijn eentje er naar toe, mijn concert buddy mag niet van haar ouders omdat ze er slecht voor staat maar ik laat mijn avond er niet door bederven!!! |
|
bestaad nou echt de hele wereld uit onzelfstandige pubers..... er was net trouwens een docu over de Hitlerjugend op discovery |
|
bestaad ? |
|
ik geef de schuldaan slaap gebrek....... |
|
jaja |
|
dat doe ik echt hoor |
|
Ik heb er eigenlijk wel zin in Denk dat ik toch wel even ga kijken daar' |
|
quote:Ik heb mijn kaartje al |
|
Keul Zijn die duur? |
|
quote:18,20 |
|
Zozo geld zat hehe, maard enk wel dat ik ga |
|
quote: ik denk dat ik ook wel ga |
|
Ik zal in Hof ter Lo van de partij zijn... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Nee nee, ik ga skieen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: |
|
Ik ben er ook zeker weten! Heb er zo'n zin in! Die mensen zijn zo ontzettend ruig!!! I'll be there, with a friend of mine LAI LAI HEI |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |